امازینگ / اخبار / زندگی بیانکا بایتار، رهبر جوان و شایسته در یک نگاه

زندگی بیانکا بایتار، رهبر جوان و شایسته در یک نگاه

بیانکا بایتار (Bianca BAYTAR) از جمله افرادی است که همواره به دنبال پیشرفت و رشد فردی و اجتماعی می باشد. او جزو فرهیختگان و انسان های تلاشگر در تمامی عرصه های زندگی است. جوانی ترک زبان که رزومه ای چشمگیر و دستاوردهای جالب توجهی دارد. زندگی بیانکا در مسیر دانش، تحقیق و توسعه قرار گرفته و او را به فردی توانمند در برابر هم سن و سالانش تبدیل کرده است. در جامعه فرقی ندارد که از چه سنی پیشرفت خود را شروع می کنید، بلکه مهم این است که به ارزش آفرینی و افتخار برای سرزمین خود و هم نوعانتان مشغول شوید. کافیست کمی استعداد را با چاشنی خلاقیت ترکیب کنید و کارهایی را انجام دهید که اغلب مردم آن ها را غیر ممکن و سخت می دانند. باید روحیه شکست ناپذیر و اراده ای استوار داشته باشید تا بتوانید در جوانی و سنین پایین، به جایگاه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

بیانکا نیز از این جس جوانان بود و بعد از سپری کردن دوره دبیرستان خود، حدود یک دهه پیش در موسسهHighzel Esayan ارمنستان، در گروه زبان، به تحصیل در رشته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در دانشگاه بین المللی نیویورک، واحد فناوری و مدیریت، بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ پرداخت. اما تحصیلات او تنها به این شاخه خلاصه نشد و او لیسانس مدیریت تجارت بین الملل خود را از دانشگاه بین المللی فناوری و مدیریت نیویورک در سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ و لیسانس تعلیم و تربیت و زبانشناسی ایالتی را از دانشگاه V. Brusov در ایروان بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ به اتمام رساند.
او از جمله انسان هایی بود که لحظه ای از تلاش دست بر نمی داشت و دلش می خواست به زمینه های جدیدی ورود پیدا کند و محدوده تخصص هایش را گسترده تر نماید،. بنابراین بیانکا کارهایی از جمله ترجمه کتاب های متنوع در نمایشگاه ها، فعالیت در رستوران ها و مدارس را نیز امتحان کرد. بدین ترتیب که دو سال از عمرش را صرف آشپزی در رستوران آنتاب ایروان در ارمنستان کرد و به پختن غذاهای سنتی ارمنستان و حضور در نمایشگاه های بین المللی غذا کرد. حدود یکسال نیز کارهای مترجمی را به شکل مستقل دنبال می کرد. اگر می خواهید بیشتر با این جوان پرتلاش و زندگی پر فراز و نشیبش آشنا شوید، خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

تجارب کاری بیانکا بایتار همه به موفقیت و توسعه ختم شدند

بیانکا دوست داشت که یا در کاری وارد نشود یا اگر می شد آن را به بهترین شکل اداره و سازماندهی کند. همچنین خواهان توسعه و به روز کردن روندهای مختلف کاری بود. از این رو از سال ۲۰۱۸ تا کنون به عنوان متخصصی حرفه ای در زمینه توسعه پروژه دانشگاه کادیر حاس(Kadir Has) استانبول ترکیه شناخته می شود. او همیشه پیشنهاداتی برای توسعه پروژه های مختلف در حیطه فعالیت هایش می داد و با بررسی نیازمندی های موجود در منابع، سعی در برطرف کردن آن ها داشت. به طور کلی او منابع مورد نیاز برای هر پروژه ای را ابتدا جستجو می کرد و سپس با شناسایی مهارت ها و هدایت تمامی منابع به سوی موفقیت، بهترین عملکرد را از خود بر جای می گذاشت.
بیانکا یکسال را در دفتر امور دانشجویی دانشگاه کادیر حاس فعالیت می کرد و از ابتدای تاسیس این دانشگاه تا کنون مدتی را صرف هدایت پروژه های تحقیق و توسعه می نموده است. از جمله مسئولیت هایی که بیانکا در فعالیت های دانشگاهی اش داشته، می توان به توسعه و اجرای سیاست ها و اقدامات مربوط به طیف وسیعی از امورات دانشجویی همچون هماهنگی ها، درخواست ها، تجدید نظر ها و رویه ها اشاره کرد. همچنین او نش موثری در جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های آماری، توسعه گزارش ها و سیستم های گزارشگیری، ابزارها و سازوکارها و استانداردهای طراحی شده برای ارزیابی اثربخشی برنامه ها و خدمات داشته است. بیانکا جوان فعال و تاثیر گذار، از بازاریابی گرفته تا مدیریت را با نظارتی دقیق پیش می برد و پاسخگوی تمام نیازهای دانشجویان بین المللی از جمله کسانی که اقامت دائمی، اسکان و … داشتند بود.

فعالیت های اثر بخش در حوزه دانشگاهی

بین سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ بیانکا مشاور آموزش و پرورش مرکز بین المللی ۱۷ آموزش و تحصیلات در استانبول ترکیه بود. علاوه بر این او به امور دانشجویی پرداخته و فعالیت هایی در مرکز زبان Özel Yeni Bilgi Grubu استانبول ترکیه داشته است. همانطور که می دانید مسئولیت در قبال دانشجویان و انجام امور دانشجویی مقوله پیچیده و دشواریست. اما جالب است بدانید که سازماندهی کلیه نیازهای دانشجویی دانشکده هنر و طراحی در مقطع کارشناسی بر عهده بیانکا بود. همچنین او خدمات ارزنده و درخشانی را در دانشکده های تحصیلات تکمیلی علوم اجتماعی، تحصیلات تکمیلی علوم و مهندسی و در رابطه با دانشجویان بین المللی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد داشته است. شاید کمتر جوانی را دیده باشید که مانند بیانکا بایتار ا این اندازه به توسعه بسترهای علمی کمک کرده باشد. او در اجرای سیاست های دانشگاه و اقدامات گوناگون دانشگاهی نقش موثری داشت و هر مسئله ای که به دانشجویان مربوط می شد را با درایت و پشتکار پیگیری می نمود. به عنوان مثال یکی از خدمات و مسئولیت های ارزشمند بیانکا، این بود که بعد از مراحل فارغ التحصیلی به تعیین و تفسیر نیازهای دانشجویان می پرداخت و خدمات مناسب را به صورت فردی برای هر یک در نظر می گرفت و عملیاتی مانند معرفی دانشجو به دانشگاه های مناسب را انجام می داد.

اعتبار علمی بیانکا بایتار تا چه اندازه است؟

هر گاه از افراد علم دوست و فرهیخته صحبت به میان می آید، اعتبار علمی شان با اخذ گواهینامه ها و افتخاراتی که در زمینه دانش اندوزی کسب کرده اند سنجیده می شود. بیانکا بایتار همه عمرش را صرف کمک به دانشجویان و راهگشایی هر چه بیشتر برای آنان کرده است. این جوان خوشنام و تحصیلکرده افتخارات بسیاری را در طول زندگی اش کسب نموده و همیشه به عنوان یک فرد مفید و موثر در جامعه شناخته می شود. همیشه همه تلاش های بشریت در راستای توسعه و رشد بوده اند و اقدامات این جوان همیشه همسو با این هدف مهم بوده است. حال که با زندگی و تلاش های مثمر ثمر این جوان ترکیه ای آشنا شدید، خوب است که او را به عنوان الگوی زندگی خود قرار داده و از دستاورده های فوق العاده اش در زمینه های جاری استفاده کنید. کم نیستند جوانان اندیشمند و باهوشی همچون بیانکا که دغدغه شان پیشرفت سرزمین شان است. شدت مهر ورزی و علاقه به توسعه را می توانید درمیان گواهینامه های بیانکا بایتار به وضوح ببینید. در زیر برخی از گواهینامه های مهم و معتبر این جوان سرشناس را نام برده ایم:
• گواهینامه روش های مکاتبات تجاری از موسسه مدیریت استانبول (Istanbul Management Institute) در سال ۲۰۱۹
• گواهینامه دوره رهبری از موسسه مدیریت استانبول (Istanbul Management Institute) در سال ۲۰۱۹
• گواهینامه نگارش و مدیریت پروژه از دانشگاه دوزجه (Düzce University) در سال ۲۰۱۸
• گواهینامه آموزش مونته سوری (روشی آموزشی تربیتی، مبتنی بر ایده و عمل که توسط ماریا مونته سوری ابداع شده است) از دانشگاه اولوداغ (Uludağ University) در سال ۲۰۱۸
• گواهینامه (روزمرگی های والدین: الفبای تربیت کودکان) از دانشگاه ییل (Yale University- Coursera) در سال ۲۰۲۰

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.