امازینگ / اخبار / خرید ویلا لوکس

خرید ویلا لوکس

بی شک حداقل یک بار از خودتان پرسیده اید که به چه ویلا هایی ویلای لوکس گفته می شود ؟ یا یک ویلا چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا آن را ویلای لوکس نامید ؟ یا حتی برای خرید ویلای لوکس به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟ امروز ما در این مقاله قصد داریم تا به تمام سوالات شما درمورد ویلای لوکس پاسخ دهیم. چرا که ویلای لوکس یکی از محبوب ترین ویلا ها محسوب می شود. پس اگر قصد خرید این نوع ویلا را دارید این مقاله را از دست ندهید و تا انتها با گیلیم همراه باشید.

ویلای لوکس چیست ؟

ویلای لوکس به ویلایی گفته می شود که تمام امکانات رفاهی و لوکس را دارا باشد علاوه بر این ویلای لوکس دارای یک سری ویژگی است :

– بالا بودن قیمت ملک

اولین چیزی که مشخصه اصلی برای یک ویلای لوکس است قیمت بالا آن است. اما هر ملکی که گران است ویلای لوکس محسوب نمی شود. به عنوان مثال یک آپارتمان با قیمت ۲ میلیارد در منطقه گلسار رشت را نمی توان یک ویلای لوکس به حساب آورد اما ویلایی با چنین قیمتی در متطقه بندر کیاشهر یمی از ویلا های شهر به شمار می آید. در نتیجه تنها قیمت معیار یک ویلا برای لوکس بودن آن نیست. اما به طور کلی پایین ترین قیمتی که می توان برای یک ویلای لوکس در نظر گرفت حدود ۳ میلیارد می باشد که تا ۱۰ میلیارد یا حتی بالاتر هم افزایش قیمت دارد.

– خاص بودن موقعیت مکانی ویلا

همانطور که درمورد قبلی هم به آن اشاره کردیم موقعیت مکانی در خرید ویلا از اهمیت بسیار زیادی برخودار است. ویلا های لوکس معمولا در موقعیت های خاص و کم نظیر قرار دارند. این مکان می تواند بالا ترین نقطه کوه، در جوار ساحل دریا و یا نقطه ای در شهر باشد.

– ویلا های لوکس با مصالح با کیفیت ساخته می شوند

ویلا های لوکس باید با مصالح عالی و با کیفیت ساخته شده باشد. مصالحی که در این نوع ویلا ها وجود دارد بسیار مقاوم و مستحکم می باشد که در نتیجه یک ویلای لوکس از بهترین و با کیفیت ترین مصالح و متریال های بازار داخلی و خارجی می شوند. علاوه بر این سطوح ویلا های لوکس از متریال های خاص مانند ورق های طلا، سنگ مرمر درجه یک، چوب های مرغوب پوشیده شده و تمام قسمت های ویلا برند های سرشناس هستند.

– امکانات ویژه یک ویلا

مشخصه دیگری که برای در نظر گرفته می شود امکانات ویژه آن است. به عنوان مثال در این امکانات این ویلا می توانند اتاق های متعددی مانند اتاق ورزش، اتاق بازی، سینمای خصوصی، سونا و جکوزی و اتاق مهمان باشند.

– دارای حریم خصوصی ویژه

حریم خصوصی یکی دیگر از مشخصه هایی است که در ویلای لوکس بسیار اهمیت دارد. یکی از اهدافی که شما می خواهید یک ویلا را خریداری کنید داشتن آرامش و استراحت است. در ویلای لوکس آرامش شما کاملا مهیا می شود.

چند نکته کلیدی که شما باید در خرید ویلای لوکس باید به آن ها توجه کنید :

– هنگام خرید ویلا باید به رشد سرمایه ویلا توجه ویژه ای داشته باشید. یعنی باید توجه کنید که آن ویلا آینده روشنی دارد یا خیر.
– مورد بعدی که در هنگام خرید ویلا لوکس باید به آن توجه کنید آب و هوای آن است چرا که ممکن است جزر و مد دریا به ویلا شما آسیب بزند و  یا اینکه بعد از گذشتی مدتی فرسایش خاک باعق نا امن شدن ویلای شما شود. پس در نتیجه ویلا هایی در کنار دریا ساخته می شوند، در فصل تابستان بسیار گرم و شرجی است. همچنین ویلا هایی که در کنار رودخانه ساخته می شوند به دلیل بارش زیاد باران ممکن است سیل بگیرند.
– در قدم بعدی شما باید به منظره ویلا توجه کنید. اگر ویلا را برای گذراندن تعطیلات خریداری می کنید، باید به منظره یا همان ویووی آن توجه ویژه ای داشته باشید مثلا ویلا های جنگای و ساحلی گزینه های مناسبی برای گذراندن
تعطیلات هستند.
– موضوع بعدی کیفیت ساخت ویلا است. همانطور که اشاره کردیم یکی از مشخصه های اصلی ویلای لوکس مصالح با کیفیت و عالی است. به همین دلیل شما باید به کیفیت ساخت آن توجه نمایید.

– نورگیر بودن ویلا موضوع مهم دیگری است که باید به آن توجه نمایید. به بیانی دیگر ویلایی که انتخاب می کنید، باید زاویه نور آن مناسب بوده و ویژگی روشنایی مطلوبی را دارا باشد. ویلا های جنوبی نور از هر دو طرف نور دارند و روشنایی بهتری دارند اما ویلا های شمالی از سمت جنوب نور مستقیم می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.