امازینگ / رپورتاژ آگهی / آیا مزایای اقامت در هتل اسپیناس‌ پالاس تهران را می‌دانید؟

آیا مزایای اقامت در هتل اسپیناس‌ پالاس تهران را می‌دانید؟

بهترین هتل در سفر به تهران

تهران انواع خوش‌گذرانی را در دل خود جا داده است. در سفر به پایتخت شما می‌توانید از بازارگردی تا قدم زدن در کوچه‌پس‌کوچه‌های تهرانِ قدیم را تجربه کنید؛ از مزه کردن غذاهای مختلف در رستوران‌های سنتی و مدرن تا امتحان کردن تفریحات مهیجی مثل پرش از ارتفاع. همین‌ها برای پر شدن اوقاتی جذاب در سفر کافی نیست؟ اگر شما هم با سفربازی موافقید و دل‌تان می‌خواهد برنامه سفر به تهران را طوری بچینید که در هنگام بازگشت به شهر خودتان، به فکر سفر دوباره به این شهر باشید تا انتهای این متن همراه ما باشید.

آیا مزایای اقامت در هتل اسپیناس‌ پالاس تهران را می‌دانید؟

برای اینکه سفر از هر نظر جذاب باشد یکسری چیزها باید در کنار هم قرار بگیرند. تصور کنید جاهای دیدنی تهران را از قبل شناسایی کرده‌اید اما مکان اقامت شما هنوز انتخاب نشده و از این بابت استرس دارید یا اینکه هتل یا اقامتگاهی در تهران را انتخاب کرده‌اید اما در هنگام اقامت، از آن مکان رضایت ندارید. در این صورت یک جای کار بدجور می‌لنگد چون خوب نبودن هتل شما برابر با نداشتن امکانات، پیش نرفتن کارها طبق برنامه و حتی خوب نخوابیدن و سرحال نبودن است.

بنابراین مکان اقامت شما در تهران از مهمترین مواردی است که در سفر به پایتخت باید به آن توجه کنید. تهران شهر بزرگ و شلوغی است. همین موضوع باعث می‌شود موقعیت مکانی هتل شما مهم باشد؛ اینکه در جایی اقامت کنید که دسترسی به جاذبه‌های گردشگری تهران راحت و به دور از همهمه شهر باشد.

در شمال‌غرب تهران نزدیک دو پارک ژوراسیک و پرواز، عمارتی باشکوه از دور نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. روز و شب هم ندارد؛ جلوه این سازه، چشم‌ها را در هر موقعی از شبانه‌روز، چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. این عمارت مجلل، هتل اسپیناس‌پالاس تهران است که اقامت در آن به همان اندازه شکوهش، جذاب و به‌یادماندنی است.

نکته اول اینکه موقعیت مکانی هتل ۵ ستاره اسپیناس‌پالاس تهران همان ویژگی‌های گفته شده را دارد. یعنی هم به مکان‌های دیدنی تهران دسترسی خوبی دارد و هم در منطقه‌ای آرام قرار گرفته است. از این هتل به راحتی می‌توانید به نمایشگاه بین‌المللی، برج میلاد، مجموعه تفریحی توچال، مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد و برخی مراکز خرید معروف مثل رویال سعادت‌آباد، پالادیوم و میلاد نوربروید. بنابراین هدف شما از سفر به تهران کاری باشد یا تفریحی، موقعیت هتل اسپیناس‌پالاس برای تردد خوب است چون تا بزرگراه‌ها فاصله‌ای ندارد.

در بدو ورود ترکیب معماری اصیل شرقی و معماری مدرن غربی که در ساخت هتل اسپیناس‌پالاس تهران به کار رفته برای هر گردشگری جالب و دیدنی است. معماری بسیار لوکس و چشم‌نواز که نمود آن در لابی مرمرین و مجلل هتل چشم‌نوازی می‌کند و همین معماری در واحدهای اقامتی هتل پنج ستاره اسپیناس‌پالاس نیز دیدنی است.

مزایای اقامت در هتل اسپیناس‌ پالاس

شما با رزرو هتل اسپیناس‌پالاس تهران در اتاق‌ها و سوییت‌هایی با دکوراسیونی زیبا و متفاوت، قرار می‌گیرید. البته زیبایی تنها نکته قابل ذکر درباره این واحدهای اقامتی نیست بلکه امکانات و خدمات رفاهی قابل‌توجه و کاملی هم به شما ارایه می‌شود؛ قهوه‌ساز، سرویس فرنگی، وان در حمام برخی اتاق‌ها، صندوق امانات، سشوار، یخچال، بهترین سیستم‌های کنترل دما، صوتی، تصویری، تلویزیون ال‌سی‌دی، تلفن، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، تخت‌خواب استاندارد و نرم و مبلمان شیک بخشی از امکانات اتاق‌های هتل اسپیناس‌پالاس است.

از دیگر جذابیت‌های این هتل، سرو انواع غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی ازجمله فرانسوی، تایلندی و مدیترانه‌ای، با چشم‌اندازی زیبا از شهر است. تصور کنید در فضایی لوکس و آرامش‌بخش همراه با گوش‌نوازی اجرای موسیقی زنده ایرانی قرار گرفته‌اید که هتل اسپیناس‌پالاس تهران آن را برای همه مهمانان خود فراهم کرده است.

برای وقت گفت‌وگوی کاری یا دوستانه و یا استراحت پس از تهران‌گردی هم به کافه سان‌ست هتل اسپیناس‌پالاس سری بزنید، کیکی ترد و تازه و یک نوشیدنی گرم یا سرد سفارش دهید و از نوای آرام موسیقی لذت ببرید. این کافه دارای لانژ اختصاصی سیگار است تا به همه خواسته‌ها پاسخ مطلوبی بدهد.

گزینه دیگر برای بعد از تهران‌گردی یا آغاز روزتان در هتل اسپیناس‌پالاس تهران مرکز سلامت آن است. در این مرکز امکاناتی مانند خدمات اسپا، آب‌درمانی، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن بدن‌سازی ارایه می‌شود.

امکان دیگر هتل پنج ستاره اسپیناس‌پالاس، سالن‌های برگزاری مراسم‌های مختلف است؛ از برپایی جشن ازدواج و تولد گرفته تا همایش و جلسه. ازجمله امکانات این سالن‌ها ویدئو پروژکتور، میکروفون‌، میکسرهای صدا، اینترنت و رایانه، پخش‌کننده‌های صوتی و خدمات گل‌آرایی است. کارکنان خوش‌برخورد هتل اسپیناس‌پالاس نیز در بخش‌های گوناگون به شما کمک می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.