امازینگ / اخبار / مناسب ترین نرخ داربست در جنوب تهران

مناسب ترین نرخ داربست در جنوب تهران

داربست بستری موقتی را برای کارگران فراهم می‌کند تا در طول پروژه‌های ساخت‌وساز به طور ایمن بلند شوند. داربست می تواند حتی خطرناک ترین مشاغل را بسیار ایمن تر کند. این به این دلیل است که در مکان‌هایی که دسترسی به آن‌ها دشوار یا بالاتر است، پایه محکمی ایجاد می‌کند. و مهم نیست که چه شغلی دارید،در هر شغلی ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

چرا داربست ضروری است؟

اگر پروژه‌ای دارید که نیاز به کار از روی زمین دارد، ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است. نردبان ها ممکن است بتوانند به منطقه مورد نظر برسند، اما کار بر روی یک نردبان می تواند در بهترین حالت دشوار و در بدترین حالت بسیار خطرناک باشد.

اجرای داربست در یک کار به معنای افزودن ایمنی و امنیت است. پایه محکم تر و یکنواخت تر توسط داربست فراهم می شود و فضای کاری پایدارتر و ایمن تر را فراهم می کند. به همان اندازه مهم، به این معنی است که شما اهرم و فضای لازم برای درست کار کردن را دارید.

خرید داربست برای چه کسانی مناسب است؟

برای شرکت های ساختمانی که به طور منظم پروژه هایی را انجام می دهند که در آن داربست مورد نیاز است، خرید ساده داربست ممکن است سودمندتر باشد. پرداخت مکرر هزینه های اجاره ممکن است در نهایت هزینه بیشتری را به همراه داشته باشد.

هنگام خرید داربست، هیچ هزینه ای برای نگرانی مجدد وجود ندارد. آنها مال شما هستند که هر زمان که شغلی آن نیاز را دیکته می کند از آنها استفاده کنید. در دراز مدت، خرید داربست می تواند ارزان تر باشد به شرطی که استفاده منظم داشته باشید.

و بسته به اینکه از چه کسی اجاره می‌دهید، ممکن است هزینه‌هایی برای خسارت، بازگشت دیرهنگام و غیره وجود داشته باشد. وقتی صاحب داربست خود هستید، این با شماست که آنچه را که می‌خواهید انجام دهید. نیازی به نگرانی در مورد خراش یا فرورفتگی نیست که می تواند منجر به هزینه های بیشتر شود.

زمانی که شما باید اجاره کنید

البته نه هرکسی شرکت ساختمانی خود را دارد و نه تقاضای زیادی برای آن داربست دارد. اگر نیازی به داربست معمولی نداریم، اجاره بهترین گزینه است. می‌توانید در صورت نیاز هزینه آنها را بپردازید، نگران ذخیره‌سازی نباشید و موارد دیگر.

پروژه های کوتاه مدت

اجاره راه حل بسیار بهتری نسبت به مالکیت در پروژه های کوتاه مدت است. به خصوص اگر به تازگی به عنوان یک پیمانکار شروع کرده اید، اجاره می تواند انتخاب هوشمندانه تری باشد. وقتی تازه شروع به کار می کنید، ممکن است جریان ثابتی از مشاغل در دسترس نباشد و مطمئناً وضعیت مالی ممکن است تنگ باشد.

نه تنها این، اجاره داربست می تواند یک ایده عالی برای هر پروژه مسکونی یکباره باشد. فقط در صورتی به خرید نگاه کنید که قصد استفاده مجدد از آن را دارید که در نهایت باعث بازگشت سرمایه شما می شود. در غیر این صورت ممکن است پول را در سرمایه‌گذاری غرق کنید که بیشترین استفاده را از آن ندارید.

صرفه جویی در فضای ذخیره سازی

اگر فضای ذخیره سازی مناسبی برای ابزار خود ندارید، مهم است که به جای خرید، اجاره کنید. هنگام خرید داربست، نه تنها باید هزینه تجهیزات را بپردازید، بلکه احتمالاً قبلاً برای مکانی برای ذخیره سازی عمومی هزینه خواهید کرد.

اما اگر مکان ذخیره سازی ندارید، اجاره بسیار ارزان تر خواهد بود. به این ترتیب، می توانید داربست را در مواقعی که به آن نیاز دارید دریافت کنید و دیگر نگران مکان نگهداری آن در بین کار نباشید. این کمک می کند تا هر گونه ذخیره سازی طولانی مدت بالقوه ای را که در غیر این صورت باید برای آن پرداخت کنید، از بین ببرید. و ذخیره‌سازی طولانی‌مدت می‌تواند بسیار گران باشد و چیزی که ممکن است یک شرکت جدید از نظر هزینه‌ای آماده پذیرش آن نباشد.

تلاش برای صرفه جویی در نیروی کار

یکی از بزرگترین هزینه هایی که برای خرید داربست شما صرف می شود، کار است. در نظر بگیرید که بازرسی، مونتاژ و جداسازی تجهیزات داربستی که خریداری می کنید هزینه هایی دارد.

نه تنها این، بلکه راه اندازی داربست ها حداقل ساعت ها طول می کشد. هر چه برنامه ریزی بیشتری برای پیاده سازی داشته باشید، زمان بیشتری برای راه اندازی نیاز دارید. این هزینه ای است که از جیب شما خارج می شود و در نهایت می تواند به آن اضافه شود.

علاوه بر این، شما باید هر استخدامی جدیدی را که نیاز به دانستن نحوه کار و نصب تجهیزات دارند، آموزش دهید. همچنین به معنای داشتن یک کارگر مجزا برای بازرسی تجهیزات در هر بار نصب است.

با این حال، وقتی اجاره می‌کنید، همه چیز تحت پوشش است. این شامل حمل و نقل، بازرسی، مونتاژ، نصب و ذخیره سازی است. این می تواند به معنای صرفه جویی عمده در کل نیروی کار و هزینه های سربار باشد که برای یک تجارت مهم است، به خصوص در اوایل.

عوامل موثر در هزینه های اجاره

اگرچه ممکن است دانستن اینکه چه زمانی باید داربست را اجاره کنید و چه زمانی باید داربست بخرید، ساده به نظر برسد، اما عواملی وجود دارد که باید قبل از اجاره به آنها توجه کنید. هر یک از این عوامل می تواند به معنای تفاوت بین معامله یا هزینه اجاره گرانتر باشد.

محل انجام کار

موقعیت مکانی هنگام تعیین هزینه های اجاره داربست شما مهم است. هر زمان که ممکن است، به دنبال یک شرکت اجاره داربست باشید که به شما نزدیک است. این به کاهش مواردی مانند هزینه های مسافت پیموده شده کمک می کند که برخی از شرکت های داربست سازی به هزینه کلی اجاره اضافه می کنند.

مدت زمان پروژه

هزینه کلی اجاره داربست نیز به مدت زمان دوام پروژه شما بستگی دارد. اگر فقط چند روز باشد، اجاره روزانه ممکن است مقرون به صرفه تر باشد.

اگر پروژه ای دارید که کمی بیشتر طول می کشد، نرخ اجاره هفتگی را در نظر بگیرید. این واقعاً بستگی به قیمت هایی دارد که برای شما پیشنهاد می شود و بودجه شما برای آن کار خاص چقدر است.

نوع و اندازه داربست

اگر کار شما به اندازه کافی پیچیده به نظر نمی‌رسد، باید اندازه و نوع داربستی را نیز در نظر بگیرید که برای انجام کار ایمن و کارآمد به آن نیاز دارید. نکته کلیدی اطمینان از ایمنی و همچنین بهبود بهره وری است، بنابراین هنگام انتخاب خود این را در نظر داشته باشید.

کلام آخر

در صورتی که کار شما در جنوب تهران در جریان است، ونیاز به اجاره لوله داربست و یا اجرای داربست با همکاران ما در شرکت داربست چی تماس بگیرید تا بهترین داربست‌های مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.