امازینگ / رپورتاژ آگهی / راهنمای خرید دستگاه آیکاس، برای کسانی که به فکر سلامتی هستند

راهنمای خرید دستگاه آیکاس، برای کسانی که به فکر سلامتی هستند

امروزه سیگارهای الکترونیکی جایگزین سیگارهای معمولی شده‌اند. آیکاس از مجموعه سیگارهای الکترونیکی به حساب می‌آید که برای افراد علاقه‌مند به ترک سیگار، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

مهم‌ترین نکات راهنمای خرید دستگاه آیکاس که باید به آن توجه کرد:

دستگاه آیکاس به روشی طراحی شده است که به راحتی قابل حمل بوده و تنها نیاز به شارژ شدن دارد. در واقع با هر بار فول شارژ بودن آن، این دستگاه قابلیت استفاده تا ۲۰ سیگار را خواهد داشت. آیا شما هم تا به حال تجربه استفاده و خرید دستگاه آیکاس را داشته‌اید؟ بهتر است درباره سیگار الکترونیکی آیکاس و راهنمای خرید دستگاه آیکاس مناسب بیشتر بدانید.

سیگار آیکاس چیست؟

سیگار آیکاس در واقع یک نوع سیگار الکترونیکی است که آسیب و ضرر کمتری به بدن انسان می‌رساند. آیکاس تفاوت‌های بسیاری با سایر دستگاه‌های ترک سیگار داشته و پیشرفته‌تر است. دستگاه آیکاس توسط کمپانی فیلیپ موریس و شرکت مارلبورو به تولید رسید. این نوع سیگار در واقع با روشی شبیه به سوزاندن سیگار و با گرم کردن برگ‌های تنباکو، نیکوتین مورد نیاز را به بدن انسان انتقال می‌دهد.

راهنمای خرید دستگاه آیکاس، نحوه استفاده از آیکاس

طریقه استفاده از دستگاه الکترونیکی آیکاس به این صورت است که دکمه روی قلم را بزنید، یک بار ویبره می‌دهد و چند ثانیه طول می‌کشد تا حرارت دستگاه تامین و روشن شود و با ویبره دوم، باید سیگار هیتس (یا دیگر برندها) را تا قسمت خط دار آن وارد نمود و به آن پک زد، قلم دستگاه تا ۵ دقیقه و یا ۱۲ الی ۱۴ پک روشن می‌ماند، هرکدام زودتر فرا برسد. پس از اتمام سیگار ته مانده سیگار را در سطل آشغال بیاندازید.

دستگاه آیکاس در حالت کلی یک دستگاه شارژی بوده و نیاز به شارژ شدن از طریق پورت و شارژر دارد. بعد از تکمیل شدن شارژ این دستگاه، شما می‌توانید تا ۲۰ سیگار را مصرف کنید. آیکاس به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی قابل حمل باشد. در واقع شما می‌توانید در تمامی موقعیت‌ها از آن به راحتی استفاده نمایید.

قلم این دستگاه هر بار تا دو فیلتر را پشتیبانی می‌کند و باید مجددا در هولدر قرار بگیرد تا شارژ شود. این دستگاه خیلی زود جانشین سیگار سنتی می‌شود در نتیجه برای داشتن دستگاه سیگار الکترونیکی آیکاس فرصت را از دست ندهید و از محصولات کافه پک دیدن نمایید.

راهنمای خرید قیمت دستگاه آیکاس

در این قسمت از راهنمای خرید دستگاه آیکاس به قیمت آن اشاره کرده‌ایم. دستگاه آیکاس در انواع مختلف در بازار به فروش می‌رسد. قیمت این سیگار الکترونیکی به عواملی همچون مدل و امکانات آن بستگی دارد. برخی از انواع این دستگاه به همراه لوازم جانبی برای نگهداری دستگاه که سبب عمر طولانی آن نیز می‌شوند، به فروش می‌رسند که قاعدتا قیمت آن‌ها بیشتر از دستگاه تکی آیکاس بدون لوازم جانبی خواهد بود. قیمت آیکاس در برابر خرید و تهیه سیگار به طور مداوم، مناسب‌تر، به صرفه‌تر و همچنین اقتصادی‌تر است.

راهنمای خرید انوع دستگاه آیکاس

دستگاه سیگار آیکاس در بازه قیمتی متفاوت در بازار وجود دارد و شما می‌توانید بنابر سلیقه و موقعیت استفاده خود از این مدل دستگاه‌های آیکاس در قیمت‌های مد نظر خود خریداری نمایید. در ادامه به معرفی دستگاه های سیگار الکترونیکی آیکاس اشاره خواهیم کرد:

  • دستگاه سیگار الکترونیکی ایکاس مدل iqos 3 duo
  • دستگاه الکترونیکی آیکاس مدل iqos original
  • دستگاه سیگارالکترونیکی آیکاس مدل iqos lil 2
  • دستگاه های پیشرفته آیکاس آیلوما iLuma

راهنمای خرید فیلترهای دستگاه آیکاس iQos

یکی از موارد راهنمای خرید دستگاه آیکاس انتخاب فیلترهای مناسب است. اگر شما نیز از دستگاه iQOS استفاده می‌کنید، حتماً می‌دانید که سیگار سازگار با آن سیگار هیتس، یوگر، نوسو، جوی و سایر محصولات مشابه بوده که برای رفاه حال تمامی مصرف‌کنندگان در طعم‌های مختلف ارائه می‌شود. همچنین شما می‌توانید انواع و اقسام طعم‌های آن را در باکس‌های بسته‌بندی شده دریافت کنید.

فیلتر ترا TEREA فقط برای آیکاس مدل‌های آیلوما تولید شده‌اند.

راهنمای خرید دستگاه آیکاس ازکافه پک

 

امروزه سیگار آیکاس جایگزین سیگارهای معمولی و تنباکو شده است. سیگار آیکاس نیکوتین را به بدن انسان با آسیب کمتری انتقال می‌دهد و برای افراد علاقه‌مند به ترک سیگار، گزینه عالی و مناسبی خواهد بود. برای تهیه آیکاس می‌توانید آن را از وب سایت کافه پک با قیمتی کمتر و مناسب تر سفارش داده و در کمترین زمان آن را دریافت کنید.

برتری آیکاس نسبت به سیگار معمولی

سیگار در حرارت ۸۰۰ تا ۸۵۰ درجه تنباکو و کاغد دور آن را می‌سوزاند و دود غلیظی حاوی ذرات شیمیایی و سرطان‌زای فراوان تولید می‌کند. آیکاس تنباکو را تا ۳۰۰ – ۳۵۰ درجه سانتی‌گراد گرم می‌کند، چون خبری از سوختن نیست قطران تولید نمی‌شود و تنها بخاری سبک که حاوی نیکوتین است به بدن فرد منتقل می‌شود.

سیگار نه تنها برای شما بلکه دود دست دوم آن برای اطرافیان شما هم خطرناک است. ولی بخار تولید شده توسط iqos برای اطرافیان شما خطر جدی ندارد.

مزایای خرید دستگاه آیکاس نسبت به سیگارهای معمولی تنباکو

  • تامین کننده نیکوتین مورد نیاز برای بدن با کمترین آسیب و ضرر
  • پیشگیری از بوی بد سیگار
  • قابلیت استفاده از طعم دهنده‌های سیگار در طعم‌های متنوع
  • عدم سوختن کاغذ و عدم تولید قطران
  • گرم شدن نیکوتین توسط دستگاه در دمای پایین تر از ۳۵۰ درجه سانتی‌گراد بدون احتراق و آتش سوزی
  • کاهش سطح مواد شیمیایی مضر با آیکاس
  • عدم انتقال گوگرد و سایر ترکیبات مضر به بدن

سخن پایانی

با توجه به نکته‌های گفته شده در راهنمای خرید دستگاه آیکاس برای خود بهترین دستگاه سیگار الکترونیکی آیکاس را انتخاب نمایید.

شما می‌توانید قیمت دستگاه های الکترونیکی آیکاس را بصورت دقیق مطلع بشید و اقدام به سفارش محصول خود کنید. فروشگاه اینترنتی مانند کافه پک به نشانی آدرس سایت https://cafepoke.com با داشتن تنوع دستگاه ایکاس و فیلتر سیگار الکترونیکی (هیتس و ترا و…) مرتبط تجربه خرید خوبی را برای شما فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.