امازینگ / اخبار / طرز تهیه دلمه برگ با رب انار، دلمه کلم پیچ و دلمه بادمجان شکم پر

طرز تهیه دلمه برگ با رب انار، دلمه کلم پیچ و دلمه بادمجان شکم پر

دلمه ها یکی از محبوب ترین و لذیذ ترین انواع غذا های خاورمیانه ای محسوب می شوند که دارای انواع بسیاری زیادی بوده و برخی آن ها را به شکل گیاهی و تنها با انواع سبزیجات و حبوبات و برخی دیگر نیز آن ها را با انواع گوشت و مرغ تهیه می کنند که تمامی این موارد سلیقه ای بوده و بسته به نوع دلمه ای که تهیه می کنید متفاوت است. دلمه ها در بین مردم ایران هم بسیار شناخته شده و محبوب می باشند و آن ها را در هر کجای ایران با روش و مواد اولیه مورعلاقه خود تهیه می کنند و سپس از آن ها به عنوان غذای اصلی و یا حتی به عنوان فینگر فود در مراسم ها و مجالس ها استفاده می کنند. امروز می خواهیم سه مدل از پرطرفدار ترین انواع دلمه ها نظیر دلمه برگ انگور، دلمه کلم پیچ، دلمه بادمجان شکم پر را به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

طرز تهیه دلمه برگ انگور با رب انار

دلمه برگ انگور و یا همان دلمه برگ مو  یکی از معروف ترین انواع دلمه ها محسوب می شوند که از آن ها در انواع مراسم و مجالس ها چه به عنوان پیش غذا و یا غذای اصلی و چه به عنوان فینگر فود بسیار استفاده و سرو می شوند. برخی افراد این مدل دلمه را به شکل شیرین تر و برخی دیگر نیز آن را به شکل ملس و یا ترش تر تهیه میکنند که این موارد سلیقه ای بوده و متناسب با سلیقه هر فردی متفاوت است. اصل این دلمه از ترکیب برنج و عدس به همراه گوشت چرخ کرده تشکیل می شود و شما نیز به دلخواه خود می توانید از سایر مواد مواد مورد علاقه خود نیز در این دلمه ها استفاده کنید. برای مشاهده طرز تهیه دلمه برگ انگور کافی است به سایت آلامتو مراجعه کنید.

طرز تهیه دلمه کلم پیچ مجلسی

دلمه کلم پیچ یکی از دلمه های محبوب و لذیذی است که می توان آن را با مواد متنوعی تهیه و پر کرد. همان طور که از نام این دلمه نیز پیدا است، برای تهیه آن از کلم پیچ و یا کلم سفید استفاده می شود و  سپس مواد میانی آن را داخل کلم سفید پر و تهیه می کنند، به همین دلیل هم شما می توانید این دلمه را در هر زمان و هر فصلی از سال که هوس دلمه کرده اید تهیه و میل کنید. توجه داشته باشید که این دلمه به هیچ عنوان بوی زهم کلم را نداشته است و به همین دلیل هم شما می توانید آن با خیال راحت به عنوان غذای اصلی برای مهمانی ها و مراسم های خود نیز تهیه و سرو کنید و به وسیله ظاهر شکیل و مجلسی آن به میز خود جلوه و زیبایی بیخشید. برای مشاهده طرز تهیه دلمه کلم پیچ کافی است که به سایت آلامتو مراجعه کنید.

طرز تهیه دلمه بادمجان شکم پر

دلمه بادمجان یکی از دلمه های مجلسی و پر طرفداری است که دارای ظاهری هوس انگیز و جذابی بوده و به همین دلیل می توان از آن به عنوان غذای اصلی در انواع مراسم و دورهمی ها استفاده کرد. مواد میانی و داخلی این بادمجون ها سلیقه ای بوده و شما می توانید متناسب با سلیقه خود آن ها را هم با مرغ و گوشت چرخ کرده و هم با انواع سبزیجات مورد علاقه خود این دلمه خوشمزه و مجلسی پر و تهیه کنید و خوردن آن ها لذت ببرید. برای مشاهده طرز تهیه دلمه بادمجان شکم پر کافی است به سایت آلامتو مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.