امازینگ / اخبار / بهترین ترفند نظافت اجاق گاز

بهترین ترفند نظافت اجاق گاز

تمیز کردن سطح مابین پنل شیشه‌ای و درب اجاق گاز، کار غیر ممکنی به نظر می‌آید اما تنها کاری که لازم است انجام دهید، جدا کردن قطعات درب از همدیگر است. با ما همراه باشید تا مراحل کار را به شما نشان دهیم.
نظافت منزل از جمله خدماتی می باشد که توسط برخی از شرکت ها و موسسه ها به مشتریان داده می شود. البته چون امروزه با پیشرفت تکنولوژی روبرو شده ایم و بسیاری از سفارش ها و خدمات را می توانیم آنلاین ثبت و دریافت کنیم میتوان برای گرفتن قیمت نظافت منزل نیز از بازارهای آنلاینی مثل سنجاق استفاده کرد.
اگر شما به هر دلیلی فرصت نمی کنید که خودتان کارهای نظافتی منزل یا محل کارتان را انجام بدهید کافیست که به وب سایت یا اپلیکیشن سنجاق مراجعه کرده و سپس سفارش نظافت منزل خود را ثبت کنید و از هزینه نیروهای خدماتی مطلع شوید. برای ثبت سفارش نظافت منزل در تهران کافی است به چند سوال ساده پاسخ دهید.

لوازم و ابزار موردنیاز:

• پیچ گوشتی
• تمیزکننده
• شیشه شوی
• دستکش
• دستمال

پیچ‌هایی که پنل را به قاب اصلی درب وصل می‌کنند، خارج کنید. حواستان باشد که کدام پیچ کجا قرار داشت تا بعدا دچار مشکل نشوید. پیچ‌ها را در یک لیوان نگه دارید تا گم نشوند. حالا به راحتی پنل را بلند کنید و آن را کنار بگذارید.
هنوز هم مشخص نشده است که چگونه مایعات و غذاها حدفاصل درب تا شیشه، جمع می‌شوند و ظاهر ناخوشایندی به درب گاز می‌دهند. واضح است که شما بدون جدا کردن قطعات در از هم دیگر نمی‌توانید آن را تمیز کنید. این عمل چندان سخت نیست و کمتر از یک ساعت زمان می‌برد.

ابتدا درب را از خود اجاق گاز، جدا کنید. برای انجام این مرحله از دفترچه‌ی راهنما کمک بگیرید. سپس پنل بیرونی را از شیشه‌ی زیرین خود جدا کنید. حالا نوبت این است که شیشه را با دقت از گیره‌های خود جدا کرده و آن را بیرون بیاورید. دقت کنید که در این مرحله جانب احتیاط را رعایت کنید چرا که این شیشه به راحتی می‌شکند و هم چنین گران قیمت است.

با استفاده از یک تمیزکننده، آب گرم و پارچه، لکه‌های روی شیشه را تمیز کنید. سپس از یک شیشه شوی کمک بگیرید. هنگام کار، دستکش بپوشید تا اثر انگشت بر روی شیشه باقی نماند. بعد شیشه را با احتیاط به جای خود برگردانید. دقت کنید تا شیشه به درستی در جای خود قرار بگیرد و به گیره‌ها متصل شود. سپس پنل را به شیشه با پیچ به شیشه متصل کنید. بعد از اتمام کار، درب را به اجاق گاز وصل نمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.