امازینگ / اخبار / زمان خدمت سربازی در سال ۹۴

زمان خدمت سربازی در سال ۹۴

زمان خدمت سربازی در سال ۹۴

خدمت سربازی,زمان خدمت سربازی,زمان خدمت سربازی 94زمان خدمت سربازی در سال ۹۴ به گفته جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ۲۱ ماه اعلام گردید.

سردار موسی کمالی با اشاره به تصمیم اخیر ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به استقبال جوانان برای انجام خدمت وظیفه در نیمه دوم سال ۹۳ و همچنین برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جهت استفاده بهینه از خدمت کارکنان وظیفه، فعلاً‌ بحث ضرورت افزایش مدت خدمت سربازی در سال ۹۴ منتفی شد.

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از کاهش دوره خدمت سربازی در سال ۹۴ خبر داد و خدمت وظیفه در امسال را برابر سال ۹۳ و به مدت ۲۱ ماه عنوان کرد.

وی افزود : در همین راستا با موافقت ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر فیروزآبادی، افزایش مدت خدمت دوره ضرورت تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد و در سال ۹۴ نیز کماکان مقررات سال ۹۳ اجرا خواهد شد.

او گفت: بر این اساس مدت خدمت دوره ضرورت ۲۱ ماه است و در مناطق عملیاتی و امنیتی ۳ ماه، مناطق محروم و بد آب و هوا ۲ ماه و به ازای هر فرزند ۲ ماه از خدمت ضرورت کاسته خواهد شد.

کمالی در پایان گفت: مدت خدمت کارکنان وظیفه مامور در دستگاه‌های غیرنظامی به‌جز یگان‌های حفاظت، همچنان برابر مقررات سال ۹۳، ۲۴ ماه خواهد بود.

۲ دیدگاه‌ها

  1. هرکی هرکاری ک دوست داره بکنه اصلا بر امسال بزنن ۲۵ماه اینجوری راحت تر نیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.