امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / کتک خوردن الهام چرخنده به جرم گفتن تبریک عید به رهبر انقلاب

کتک خوردن الهام چرخنده به جرم گفتن تبریک عید به رهبر انقلاب

کتک خوردن الهام چرخنده به جرم گفتن تبریک عید به رهبر انقلاب

الهام چرخنده , عکس های الهام چرخنده ,کتک خوردن الهام چرخنده

 

جشن هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی عصر روز دوشنبه با حضور جمع کثری از هنرمندان عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این جشن، الهام چرخنده برای اولین بار سخنانی در خصوص مشکلاتی که برای او پس از گفتن تبریک عید به رهبر انقلاب در شبکه چهارم سیما پیش آمده بود، ارائه کرد.

چرخنده گفت: بعد از پخش صحبت‌های من در شبکه‌های مختلف منافقین، مخالفین و ضدانقلاب انتقادات زیادی به من شد همچنین دوستان سینما لطف زیادی به من اظهار داشتند و پیامک‌های برایم ارسال کردند و من در مجموع متوجه شدم که آنها چقدر از کلام من ناراحت هستند.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من هم آدم هستم و از این واکنش‌ها دلم شکست اما یاد فرمایش امام خمینی افتادم که فرمود زمانی ناراحت باشید که دشمن از شما تعریف کند.

وی با بیان اینکه از قوم لر بختیاری است، اظهار داشت: شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای که دور از کشور هستند و مرده باد و زنده باد سر می‌دهند شروع به فحاشی و تهمت و تهدید علیه من کردند و سپس این ماجرا به صفحات اجتماعی رسید البته اینجا لازم است که بگویم من فیس بوک ندارم اما در اینستاگرام فعالیت می‌کنم. آنها در روز ششم اردیبهشت ماه که شب تولد پسر شانزده‌ ساله‌ام بود شیشه ماشین من را خرد کردند و من آنجا گفتم یا علی آیا حواست هست؟ من دارم می‌فهمم غربت شیعه چقدر سخت بوده است.

 

 اینستاگرام الهام چرخنده , عکس های الهام چرخنده ,کتک خوردن الهام چرخنده

چرخنده اظهار داشت: هنوز هم ولایت مدارها و بچه‌ مسلمان‌ها هستند و مرا تنها نگذاشتند من با پرچم ایران که روی آن به انگلیسی نوشتم «همه جانم امیرالمومنین رهبرم خاکم تموم مسلمین» عکس گرفتم و حال آنها بد و بدتر شد. به طوری که هنوز اینجا ایستاده‌ام کمرم درد می‌کند چون دیشب مرا به جرم عاشقی با چوب زدند .

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه این کشور برای هیچ حزب و دسته خاصی نیست بیان داشت: من یک بچه مسلمان هستم تحصیلاتم مهندسی معماری است و در مهدیه قاری قرآن بوده‌ام. اما فکر می‌کنم پس از این تصویرم را زیاد نبینید چون به من پیام داده‌اند که خانم چرخنده سینمای ما جای این‌جور زن‌ها نیست پس سینمای ما جای چه جور زن‌های است.

وی افزود: پدرم همیشه به من می‌گفت سرت را بالا بگیر و یا علی بگو اما حالا ما باید ببینیم چه شده که در این کشور ارزش‌ها به ضدارزش تبدیل شده است؛ بخش فرهنگ ما به « ۹ دی» فرهنگی احتیاج دارد.

چرخنده در پایان گفت: من یک بسته فرهنگی برای دشمنانمان دارم که مرا در راهم ثابت قدم کردند و در همین جا تولد آقا امیرالمومنین را به  رهبر عظیم الشأن کشورمان تبریک می‌گویم آقا ان‌شاءاله  که سایه‌تان مستدام باشد. روز پدر بر شما مبارک.

منبع : خبر گزاری دانشجو

۴۳۸ دیدگاه‌ها

  1. بسمه تعالی
    درود خدا بر کسانی که به ندای هدایت خداوند پاسخ مثبت دادند .
    عجیب نیست خیلی از انسانها در طول تاریخ گذشته و حال راه خدا را انتخاب کرده اند چه در کل قبل از این انتخاب انسان خوبی بودند یا در گمراهی بوده و سپس متحول شده و راه خدا ، هدایت و تقوی را انتخاب کردند . کسانی که خودشان در راه شیطان و گناه و آلودگی هستند توان دیدن تحول این انسانها را نداشته و انواع تهمتها و توهینهارا نثار اینها میکنند .
    و البته راه خداوند همیشه یکی است و خدشه دار نمیشود نه هدایت شدن ما به ارزش آن راه میافزاید و نه گمراهی یا دوباره متحول شدن از ایمان به کفر از ارزش و برحق بودن آن میکاهد . مانند بسیاری که پس از ایمان کافر شده یا به عقب برگشتند نمونه اش را در طول تاریخ گذشته و حال زیاد میبینیم .
    این را یادتان باشد که هیچوقت اسلام را با مسلمان نباید سنجید بلکه باید مسلمان را با اسلام سنجید . پس اگر دیدیم مسلمانی گمراه شد یا از اسلام برگشت دلیل تباهی یا ضعف یا نا حق بودن این دین و آئین شیعه دوازده امامی نیست . اصول این آئین مشخص است و مسلمان شیعه با آن سنجیده میشود . اینها پاسخ به کسانی است که گذشته یا آینده افراد گمراه را ملاک بر حق نبودن راه هدایت حال حاضر این افراد یا اعمال بعضی را که دین اسلام و آئین شیعه از آن مبرا است را ملاک بر حق نبودن دین حق خدا قرار میدهند.
    و السلام علی من اتبع الهدی

  2. الهام مولایی

    (@ ! @) (© | | ©) (* | -)
    هر کدوم از ما یه مدل متفاوتی هستیم و هر کدوممون تو یه محیط متفاوتی بزرگ شدیم .پس طبیعیه که نظرمون با هم فرق داره.پس خواهشا به هم توهین نکنید.چرا که اگرم کسی اشتباه کرده باشه هیچ وقت اشتباهشوقبول نمیکنه .اگر هرکس اشتباهشو قبول میکرد دنیا گلستون میشد.روی سخنم با شماهاییه که میخواین حرف خودتو به کرسی بشونین…خدا رو شکر خدا جای حق نشسته و به حرف بنده هاش کاری نداره .ولی ادم خوبه همیشه روی دیوار بایسته و نه از این ور بیفته پایین و نه از اونور.یعنی تعادل

  3. باسلام
    همین بس که رهبر انقلاب به شما نظر کرده و نام مبارک زهرایی را به شما هدیه داده کافیست .ضمانت در دنیا و اخرت .صبرکن و باور داشته باش
    علی یارت

  4. خدا ازت قبول کنه الهام جون
    بعضیا با فکر حقیر شون ولجبازیشون چ تهمت و دروغی ب این خانم عزیز زدن
    از اونجایی ک خود الهام عزیزم حتی برای یک بار و حتی ب یه نفرتهمت نزد
    میشه راحت تشخیص داد بعضی کامنتا چه پر مکروحیله ومغرضه….

    • اولا مگه نظری داده خدا قبول کنه .دوما مگه با ایشون زندگی کردی که میگی هیچ تهمتی نزدن .سوما خودت داری به بعضی کاربران تهمت میزنی .خانم چرخنده هر کاری کردن به خودشون مربوطه کسی به ایشون تهمت نزده .اینجور که من خوندم هر کس نظرشو درباره حجاب گفته .

    • ای وای اشتباه نوشتم نذری درسته.اعصاب نمیذارید واسه ادم….از بس همتون قاضی شدین.

  5. خانم چرخنده
    خداپشت وپناهت باشه عزیزم
    که خدابهترین تکیه گاهته

  6. نظرات رو خوندم اینو به جرات میگم هر کی میخواست بگه خودش میدونه وخودش قران خونده.شما میگید حضرت فاطمه س چادر سر میکرده بله درسته اما فقط اینو نبینید اگر قرار به الگو قرار دادنه .کار های دیگشون هم باید الگو قرار بدید نه صرفا چادر.مثل غیبت نکردن حسادت نکردن با نامحرم ارتباط نداشتن و…تو این دوره و زمونه ما هم چادری و هم مانتویی خوب داریم.نگید نه که دور و برمون زیاد دیدیم.

  7. بدحجاب ها چه بخوان چه نخوان حجاب کامل راه حقیقته و گفته ی قران . لطفا بدحجابها خودتون رو توجیه نکنید … جهان داره مسلمان میشن و اول سراغ حجاب میرن اینقد ساده لوح تر و سطحی نگرتر از خارجی ها هستید ؟ اونها قران و خوندن و مسلمان و محجبه شدن …

  8. با لام به خانم چادری . در مورد نظر شخصی شماحتما فکر خواهم کرد ولی فراموش نکنید این نظر شخصی شماست ولی باز تکرار میکنم حتما فکر میکنم همانطور که قبلا فکر کردم ولی خواهشا شما دیگه به زور عقاید خود را تحمیل نکنید . در مورد توهین که گفتین اگر اولین کامنت من و بخونین هیچ توهینی به کسی نشد تا اینکه یک سری آدمهای تندرو از کلمات بی عقل ابله لجن عقده ا ی بی سواد و ور ور وزر زر استفاده کردن از ان
    تقاد ناراحت نمیشم ولی متاسفانه یک سریا ……….
    شما هم در مورد کامنتهای من فکر کنید این بحث تو این صفحه نمی گنجد ومن نمیتونم تمام حرفام و اینجا بیان کنم فکر میکنم کامنتهای قبلیم قابل تامل

  9. یک ایرانی چادری فدایی سید علی

    در پاسخ به سولی و همفکرانش:
    با این که حرف از احترام به عقاید دیگران میزنی اما حرفات سراسر توهینه (به عقایدم، به کشورم، به رهبرم و …) اما قصد توهین ندارم. فقط ازت چند تا سؤال دارم و میخوام که دربارش فکر کنی… اونم یه فکر آزاد بدون توجه به اینکه خودت چه عقیده ای داری، چه پوششی داری و بدون اینکه بخوای کارها و اعمالتو با اونا توجیه کنی… با رجوع به فطرت مخموره و نورانی که در وجودته نه فطرت محجوبه
    اول اینکه تمثال حضرت مریم (سلام الله) در ذهن تو چه شکلیه؟ من تا به حال تو تصاویری که دیدم موهای او را ندیدم. لطفا این سؤالو از چند نفر دیگه هم بپرس اونم با شرایطی که در بالا گفتم.
    دوم فرق موهای تو با پشم گوسفند چیه؟ آیا پشم برای گوسفند زینته یا لباسی که اونو در سرما و گرما محافظت کنه؟ یعنی موهای تو با پشم گوسفند یکیه؟ اگه اینطور فکر میکنی که هیچ فرقی بین اونها نیست، خودتو خیلی پایین گرفتی و کرامتی که خداوند به تو و بنی آدم داده، لگدمال کردی.
    سوم چرا اینقدر قرآن رو سطحی نگاه میکنی و به دنبال معنای صریحی در قرآن درباره موی سر میگردی؟ (که اگه دنبال اون هم بودی، پیدا میکردی. متأسفانه محض اطلاعت باید بگم قرآن صراحتا گفته که موی سر باید پوشانده شه در آیه ۵۹ سوره احزاب. لطفا مراجعه کن… جلباب پوششی بلندتر از روسری و کوتاهتر از چادره که شامل موی سر هم میشه. نمیدونم اینو دیگه چجوری توجیه میکنی؟ میبینی… تو از نظر خدا هم باحجاب نیستی!) قرآن هفتاد بطن داره (سخنی از نهج البلاغه: ان القرآن ظاهره انیق و باطنه عمیق) و دوباره متأسفانه کسی که اینطور ظاهربین و سطحی نگر و کوته فکر باشه، قرآن فقط باعث گمراهیشه نه هدایتش. این خوندن بدون تفکر و با عقاید غلط و پیش داوری هیچ سودی برات نداره و هیچ دری از حقیقتو به روت باز نمیکنه و من فکر میکنم که تو از قرآن برای توجیه خودت استفاده میکنی، به عبارت دیگه قرآنو وسیله ای کردی برای حفظ خودت. اگه اینطور نیست جواب سلیم و منطقی بده بدون اینکه ناراحت شی.
    و در آخر… امیدوارم مثل حضرت ابراهیم (علیه السلام) حنیف باشی و خودت رو به خواب نزنی که کسی که خودش رو به خواب زده، هیچ وقت بیدار نمیشه. “والسلام علی من اتبع الهدی”

  10. جاهل همیشه یا افراطگرو تجاوز کار است یا کندرو وتفریط کننده
    امام علی

  11. دمت گرم خانم چرخنده کارت شجاعانه بوده هرکسی جگرشو نداره جلوی یه جماعت ازخدابیخبر بایسته مثلا مملکت اسلامیه وبقول سولی خانم دیکتاتوری ولی بنظر من هنوزم بچه مومنان که مظلومن ومورد هجمه قرار میگیرن وبهشون توهین میشه شده اش نخورده ودهن سوخته کافیه تو اجتماع حرفی از انقلاب ودفاع از رهبری بزنی تا ببینی چطوری تیکه پاره ات میکنن با ادمهای دورویی که از دین خدا وخون شهدا سوءاستفاده میکنن کاری ندارم منظورم همونایین که ازاول به اسلام و انقلاب وفادار بودن وهنوزم تا پای جان پای ارمانهاشون ایستادن حالا هرچقدرم توهین وناسزا بشنون من به همه کسانی که از دل وجان مسلمونن وعاشق رهبر درود می فرستم وبرای استقامتشون دعا میکنم خانم فاطمه زهرا یار ویاورتون

  12. باسلام به شما وشجاعت شما امیدوارم برای همیشه پایدار باشید وقوی .سرباز امام زمان بودن افتخار بزرگی است لازم نیست مرد باشی تا مبلق دینت باشی شما یک شیرزنی .امیدوارم زنان وطنم مثل شما راهشان را پیدا کنند وقدر خودشونرو بدونند حجاب تاج سر بانوی شیعه مذهب است وجودشما دشمن ضربه زده موفق باشی

  13. ۲۸۸ نظر اونم برای یک خبر بی ارزش!!!!!
    من قصد بی احترامی ندارم ولی خواهشا به خودتون بیاید!!!
    سرگرمی خوبی نیس فضولی کردن در زندگی دیگران چه برسه به بی احترامی کردن بهشون
    این صفحه رو گوگل وقتی دنبال یه چیز دیگه میگشتم اورد و برام جالب بود که تو این همه نظر چیا گفته شده
    در واقع میشه گفت هیچی نبود جز دعوای بچگانه چند نفر که باعث شدن در کنار دوستام بخندیم!!!! (البته من واقعا معذرت میخوام)
    به زندگیاتون برسید که با دعوای اینجا هیچی بهتون نمیدن!!
    (راستی اونایی که میخوان جواب منو بدن راحت باشن چون من دیگه اینجا نمیام!!!D:)
    بازم عذر میخوام اگه بی احترامی کردم
    مرسی

  14. رهبرعزیزم سید علی خامنه ای خداهمیشه حافظ ویارو نگهدارت باشه
    وانشاءا… شر دشمنانت گریبانگیرخودشون شه که موجب نابودیشون شه
    این دعای هرروز منه
    مثل جدت مظلومی رهبرم

  15. آفرین به خانم چرخنده
    واسه ما که قابل احترام هستی

  16. خیلی گلی خانم چرخنده

  17. سولی همون سحره . باید بگم که سولی خیلی عقب مونده و جاهلن . بدحجابی ماله عصر جاهلیت قرنه بوقه .

  18. بدحجابی از فریب خوردن جنگه نرمه ادمهای ساده لوح بارزند با سرو وضعشون تو خیابون . با سر و وضعشون نشون داد میزنن که اهاااااااااااااااای ملت من مغزم گرخیده شد .

  19. حقیقتا که کار بزرگی کرد این خانوم جرخنده….
    همین که شما جوونا افتادین به بحث و درباره حجاب و ولایت به فکر فرو رفتین.
    وبعضی از مغرضین نسبت به اسلام فهمیدن که میشه هم چادری بود و هم بازیگر خودش خیلی ارزش داره.
    یاحق

  20. خانم سولی سواد خداشناسی نداری و قدرته حجاب نداری اراجیف نگو . جاهل و بی فرهنگین دیگه .

  21. با سلام به همه هموطنانم

    من به سرکار خانم “الهام چرخنده “مراتب تبریکات و درود خودم را بمناسبت حجاب زیبایشان و سال جدید فاطمی تقدیم می کنم و برایشان از قادر مطلق آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون را خواهانم. همانا خدا با ماست: ان الله معنا

  22. سلام
    خداوند از شما رازی باشد ان شاءالله
    دل دوستان رهبرمان را شاد کردی خداوند دلتان را شاد کند
    یاعلی

  23. سلام ابجی دمت گرم ، نگران نباش ما پشتتیم .
    ضمناً دست اون کسایی که روت دست بلند کردن بشکنه
    بگو ایشاالله

  24. حقا که عشق به رهبر آدمو به جاهای خوبی می رسونه.

  25. (سولی) تو ک همون لاله وراجه ای
    ور ورات همونه فقط اسمتو عوض کردی…!!
    میدونم آمازینگ اینو نمیدرجی
    کاش صادقانه بدرجی کامنتو

    • این همه هوشو از کجا اوردی واقعا از کجا فهمیدی من لاله هستم . برو با با برو خدا شفات بده . البته عادت دارین چشم بسته نظر بدین

      • وا… نیازی ب هوش نداره
        ور ورات تابلو ای خود بزرگبین

      • سولی خانم تیر تو پر شدی اساسی! علاوه بر الهام خانم چرخنده داری به همه توهین میکنی! بهتره همونطور که گفتم زبون ور وریتو جمع کنی. اگه از این مملکت ناراضی هستی گم شو زحمتو کم کن. حوصله ی ور ور کردن امثال تو رو نداریم . همینه که هست میخوای بخواه میخوای نخواه.

        • اینجا مملکتم و همین جا هم میمونم . امثال تو باید برن بهجهنم پس برو به جهنم که امثال تو جاشون همون جاست .

          • حالا که تو خییییییلی ور ور میکنی و ابراز نارضایتی از وضع موجود مملکت! پس گم شدن تو به صلاح تره. تو و امثال تو این مملکت رو به …… میکشن.

          • اگر جای من خارج از ایرانه جای آدمای تندرویی مثل تو در آتش جهنم

          • کی گفته جای تو خارج از ایرانه ؟؟؟! جای تو جهنم جانم جهنم حالا فهمیدی جات کجاست

          • چه رویی داری سولی
            تبلیغ برضد دین میکنی…
            خودتو مالک بهشت و جهنم خدا هم میدونی…!!!
            ولی واسه اینکه کی از این مملکت بره، باید بگم تو وامثال تو که پاچه خوار کشورای دزدواستعمارهستین بایدازاین مملکت برین
            ما تو مملکتمون نیاری به آدمای پاچه خوار، غرب زده وحزب بادی مثل تونداریم(سولی )

  26. سلام به همه دوستان چه موافقان وچه مخالفان چون معتقد هستم نه موافقت ازروی تعصب کور کورانه اثر بخش است ونه مخالفت از روی روی دشمنی وکینه وناآگاهی بلکه انسان باید همیشه از عقل ومنطق خود کمک بگیرد .
    برای اینکه به مساله حجاب بپردازیم به نظر من باید به جوانب مختلف این مسئله بپردازیم . ببنید اگر شما به عکس ها وفیلم های دوران انقلاب ویا جنگ نگاه کنید واقعا متوجه می شوید که خانمهائی که دراین زمان فعالیت می کردند واقعا وبدون هیچ گونه بزرگ نمائی دارای ابهت صلابت خاصی بودند که حتی این ویژگی ظاهری آنها حتی از ظاهر آنها بسیار نمایان بود وچون اخلاص در رفتار آنها وجود داشت وریاکاری جائی نداشت وکاری که انجام میدادند فقط وفقط برای رضای خدا ویاری رساندن به رزمندگان اسلام ویا کشور اسلامی وایرانیمان بود .هیچ گاه احساس نمی کردیم که حجاب برای آنها به وصله ای ناجور باشد ویا به اصطلاح از روی ریا ویا سیاسی وغیره باشد .اکنون ودر این زمان نیز می توان افراد ریاکار ویا افرادی که مقدسات ویا دین برای آنها به دکان تبدیل شده را از افراد مخلص و افرادی که در آنها واقعا تحول ایجاد گردید تشخیص داد .ببینید باتوجه به اینکه این موضوع در بین بعضی از افراد و یاهنرمندان باب شده که اگر کسی ازاین اصناف گرایشی به دین اسلام واصول و مبانی آن داشت ویامثلا به ولایت علاقه نشان داد ویا نماز وحجاب که از واجبات دین اسلام است توجه و علاقه داشت وخواست که بر اساس اصل آزادی انسان در انتخاب مسیر زندگیش برای رسیدن به کمال و تقویت بعد غیرمادی ومعنوی و خداپرستی که این روزها به بزرگترین دغدغه افراد مادیگرا تبدیل شده بپردازد ،انسانی سنت گرا و یا عقب افتاده خوانده می شود و(چون میدانند اگر انسان خود رااززمین کند و به آسمان بال کشید دیگر کسی مشتری آنها نیست که اجناس فرهنگی و مصرفی ساخت آنها را خریدداری کند)…. ادامه در آینده

  27. آفرین خانم چرخنده.آفرین برشما؛بااینکه بازیگرهستید به اعتقاداتتون هم پای بندید.براتون آرزوی سلامتی وموفقیت دارم.

  28. تشکر و تبریک خاص به خانم الهام چرخنده به خاطر این که راه واقعی را پبدا کردن و جواب بعضی از شما شبی که پیامبر به معراج رفتند زنانی را دیدند که به موی سر اویزان بودند و مغز سر انان میجوشید وقتی پیامبر درباره ی اینان سوال کردند فرمودند این زن ها کسانی هستند که موی سر خود را از نامحرم نمی پوشاندند پس به این نتیجه میرسیم که حجاب شامل موی سر هم می شود قران می فرماید ای مومنان قران بخوانید ودر ایاتش تفکر کنید نه این که هرچی به نفع خودمون بود تفسیرکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.