امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / زمان پخش فصل دوم سریال پرستاران

زمان پخش فصل دوم سریال پرستاران

زمان پخش فصل دوم سریال پرستاران

فصل دوم سریال پرستاران

شهرام شاه حسینی کارگردان فصل دوم سریال در گفت و گو با بانی فیلم خبر از ادامه تصویربرداری این مجموعه تا اواسط خرداد داد و افزود : چند پیشنهاد برای ساخت سریال و البته فیلم سینمایی خودم دارم که باید ببینم در آینده چه می شود. شاه حسینی در ادامه افزود: احتمالاً ساخت یک سریال را بعد از مجموعه پرستاران که این روزها معطوف آن هستیم در برنامه خواهم داشت. تصویربرداری بیش از ۹۰ درصد از سریال پرستاران به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی داوود هاشمی انجام شده است و گروه تولید تا اواسط خرداد مشغول به ضبط هستند.

همچنین بازی محمد عمرانی در نقش عزتی به پایان رسیده است و سایر بازیگران به همین ترتیب روزهای پایانی حضورشان را در این سریال سپری می‌کنند. کارخانه‌ای در اتوبان کرج و خانه عزتی از دیگر لوکیشن‌ های این گروه در روزهای پایانی تولید است و تدوین نیز به صورت همزمان ادامه دارد. پخش فاز نخست سریال «پرستاران» ۲۵ اسفند به پایان رسید و ادامه آن قرار است بزودی از شبکه یک سیما پخش شود. فاز نخست این سریال در ۲۷ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای با مشارکت وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی در گروه فیلم و سریال شبکه یک تولید شد.

محمد عمرانى، فریبا نادرى، شهنام شهابى و الهام طهورى از بازیگرانی هستند که در این سکانس‌ ها بازی می‌کنند. فیلمنامه سریال پرستاران تلخ و شیرینی‌های حرفه پرستاری و دیگر فعالان کادر درمانی را نمایش می‌دهد. این مجموعه تلویزیونی زندگی چند پرستار را نمایش می‌دهد که در یک اورژانس فعالیت می‌کنند و البته فقط به زندگی حرفه‌ای آنها نمی‌پردازد بلکه داستان‌هایی از زندگی شخصی این پرستاران و تعاملات آنها با کادر درمانی را نیز به نمایش می‌گذارد.


سریال پرستاران

اسامی بازیگران فصل دوم سریال پرستاران

فاطمه گودرزی و عاطفه رضوی در نقش سوپروایزر و لیندا کیانی، الناز حبیبی و فریبا نادری در نقش پرستار، پنج بازیگر اصلی سریال هستند. امین زندگانی، مهدی صبایی، سیاوش خیرابی، صفا آقاجانی، مریم یوسف، رضا توکلی، محمد عمرانی، اشکان اشتیاق، نسرین نکیسا، ایمان باقری، شهنام شهابی، شهرام قائدی، شهرام عبدلی و محمد فیلی از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.