امازینگ / اخبار / آیا مدارس تهران روز شنبه ۷ دی ۹۲ تعطیل است؟

آیا مدارس تهران روز شنبه ۷ دی ۹۲ تعطیل است؟

آیا مدارس تهران روز شنبه ۷ دی ۹۲ تعطیل است؟

آلودگی هوا, تعطیلی مدارس , شنبه 7 دی 92

آلودگی همچنان در وضع هشدار

مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲٫۵ میکرون همچنان در شرایط هشدار است.

تشکیل کارگروه کاهش آلودگی هوا

در این جلسه محمدهادی حیدرزاده مدیر کل محیط زیست استان تهران هم حضور داشت .او در گفت وگو با خبرآنلاین درباره اقدامات محیط زیست برای کاهش آلودگی هوای تهران توضیحاتی داد.

حیدرزاده درباره میزان غلظت آلودگی هوای تهران گفت: شرکت کنترل کیفیت هوای تهران عدد میانگین آلودگی هوا را امروز ۱۵۷ اعلام کرد که این رقم برای دیروز ۱۵۱ بوده است.البته این رقم رو به افزایش است به طوریکه از ساعت ۱۲ تا ۲ امروز به ۱۵۸ هم رسید

 

او با بیان اینکه متاسفانه تنها در سه شهرستان استان تهران ایستگاه سنجش آلودگی هوا داریم گفت: در باقر شهر هم میانگین آلودگی ۱۵۰ است که به شهر ری نزدیک است.او پیش بینی کرد که میزان آلودگی هوا فردا بیشتر باشد چون امروز روز کاری بوده و نردد در شهر بیشتر از روز دوشنبه بوده است.

مدیر کل محیط زیست استان تهران گفت: مناطق جنوب تهران به ویژه مناطق ۱۸،۱۹و ه پی۲۱ آلوده ترین مناطق تهران هستند که بیشتر هم به خاطر وجود آلاینده های صنعتی است. متاسفانه در این چند روز با وجود هشدارهایی که داده شد اما سوزان ضایعات تداوم داشت و برای همین گشتهایی را دایر کردیم و با پیمانکاران خدمات شهری که برای ایجاد گرما آتش تولید می کردند برخورد جدی کردیم.

حیدرزاده با بیان اینکه با شهرداری تهران هماهنگ شده تا با صنایع آلاینده برخورد شود، گفت: ۷ گشت پایش صنایع در استان تهران فعال شده که ۹ صنعت آلوده را پلمپ کرده است و امروز هم خط ۷ سیمان تهران هم امروز پلمپ شد.

او درباره تداوم هوای آلوده گفت:با توجه به اینکه پیش بینی بارش باران برای هفته بعد را نداریم،لذا پیش بینی می کنیم که آلودگی هوا تداوم داشته باشد،لذا شهروندان از تردد در مناطق آلوده خودداری کنند.

با توجه به این شرایط احتمال تعطیلی مدارس در برخی نقاط تهران زیاد است اما خبرهای قطعی رو در ساعت های اینده از همین مطلب پیگیری کنید.

آخرین اخبار در مورد تعطیلی مدارس تهران

حیدرزاده ابراز داشت: شنبه و یکشنبه مدارس تعطیل نیست از این رو درخواست دارم شهروندان توصیه ها را جدی بگیرند. باتوجه به اینکه توصیه های بهداشتی مطرح شده بعید می‌دانم کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا تشکیل شود بنابراین اگر تصمیم گرفته شود همان تصمیمات گذشته بوه و ممنوعیت و محدودیت نداریم.


قالیشویی خوب در شهر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.