امازینگ / اخبار / ازدواج دو کودک در مصر خشم مصری ها را برانگیخت

ازدواج دو کودک در مصر خشم مصری ها را برانگیخت

ازدواج غیر قانونی,ازدواج های عجیب,

 

 

ازدواج غیر قانونی,ازدواج های عجیب,

 

 

عروس ۹ ساله و پسر ۱۱ ساله !

 

در شهر سنبلاوین از توابع استان دقهلیه مصر، مراسم نامزدی بین دو کودک ۱۱ و ۹ ساله ساله در شرایطی برگزار شد که بسیاری از مردم و محافل اینگونه ازدواج ها را محکوم کردند.

به گزارش خبر نگار آمازینگ سمیه ، داماد دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی و عروس کلاس سوم ابتدایی است و همکلاسی های کوچک انها در مراسم نامزدی حضور داشتند.

مرکز آزادی ها و حقوق اساسی سنهوری در شهر منصوره مصر این اقدام را محکوم کرد و ضمن انتقاد از والدین این کودکان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: گویی بار دیگر به دوران گذشته بازگشته ایم.

رضا دنبوقی مدیر ارشد مرکز سنهوری گفت: چنین اقدامی مغایر با کنوانسیون بین المللی حقوق کودک و بر خلاف تمام سنت ها و هنجارهای شناخته شده بین المللی است.

ازدواج در سنین پایین بیشتر به دلیل عواملی چون فقر و بیسوادی انجام میشود و مشکلات و آسیب های فراوانی برای زوجین به همراه دارد.

=================

خوش حال می شم نظر مردم ایران را در باب این پست مطالعه کنیم . . .

 

گرد آوری آمازینگ

۷ دیدگاه‌ها

  1. درسته کاش تو ایرانم اینجوری بود راستشو بخوای من دوست داشتم قانون اینجوری بود بچه ها تا به دنیا میان تو همون بیمارستان عقدشون میکردن ازدواجا آسون میشد دردسرا کم میشد هیجان زیاد میشد و البته شانستو محک میزدی.

  2. ب نظرم کارقشنگی بود کاش درایران هم اینجوری میشد حداقل فسادکمترمیشد

  3. حالم از این مسخره بازیا بهم میخوره.واقعا اینا چیزی از زندگی میفهمن؟

  4. اصلا اینا چیزی حالیشونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. برام جای تعجب داره که این ازدواج چطوری صورت گرفته!!؟…با پریسان جون موافقم.

    • واقعاجای تعجب داره این دوتاقراره بدازدواج بچه دارم بشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      اازدواج

  6. سلام چرا شما میرن مصر و خبر از اونجا تهیه میکنید در همین ایران ما دختری که کلاس ششم ابتدایی بود به عقد پسری ۲۴ ساله در اومد . یعنی واقعا ما از نسل کوروش کبیر هستیم؟؟؟!!!! این طور ازدواج ها را با بهانه ای اینکه فاطمه (س )در سن ۹ سالگی ازدواج کرد مجاز میشمارنداما ایا واقعا درست !!؟؟؟این ازدواج ها باعث شده دخترانی که سن شان از ۲۰ عبور کند به عنوان دختری سن بالا تلقی میشوند!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.