امازینگ / اخبار / آیا چهارشنبه ۶ آذر ۹۲ مدارس بر اثر آلودگی هوا تعطیله ؟

آیا چهارشنبه ۶ آذر ۹۲ مدارس بر اثر آلودگی هوا تعطیله ؟

آیا چهارشنبه ۶ آذر ۹۲ مدارس بر اثر آلودگی هوا تعطیله ؟

تعطیلی مدارس 6 اذر 92

آیا چهارشنبه ۶ اذر مدارس تعطیل است ؟

مصوبه کمیته کاهش آلودگی هوا

مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از فیروزکوه و دماوند فردا تعطیل است/ اجرای طرح زوج و فرد از در منازل

کمیته کاهش آلودگی هوای تهران با تعطیلی مهدکودک‌ها، پیش‌دبستانی‌ها و دبستانی‌های استان تهران به غیر از فیروز کوه و دماوند موافقت کرد.

 

به گزارش فارس، در کمیته کاهش آلودگی هوای شهر تهران که با ریاست حسن کریمی معاون استاندار و مسئولان این کمیته برگزار شد مصوب گردید، با توجه به پایداری هوا تا روز پنج شنبه مهدکودک ها و مدارس ابتدایی غیر از فیروزکوه و دماوند تعطیل است، طرح زوج و فرد از در منازل از فردا تا اطلاع ثانوی آغاز شود، فروش آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی متوقف می شود، تمامی کارخانجات شن و ماسه فردا تعطیل شده و پایگاه های اورژانس و هلال احمر باید در مناطق مشخص شده حضور داشته باشند.

با توجه به گزارش واصله از ایستگاههای سنجش آلودگی هوای شهر تهران شاخص کیفیت هوا ۱۷۸ و آلاینده اصلی معلق( PM2.5) است که در این شرایط کیفیت هوا ناسالم تلقی می شود و توصیه می شود افراد مبتلا به بیماریهای قلبی یا ریوی ، کودکان و سالمندان از فعالیتهای طولانی یا سنگین خارج از منزل اجتناب ورزند. افراد دیگر باید فعالیتهای طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

با توجه به شروع این شرایط از روزهای قبل و امکان تداوم آن برای روزهای بعد به مراکز درمانی و بهداشتی شهر تهران ابلاغ می شود که در این شرایط بیماریهای قلبی ، ریوی و مرگ زود رس در بیماران قلبی و سالمندان محتمل است و باید برای افزایش بیماریهای قلبی یا ریوی آمادگی لازم را داشته باشند .

از شهروندان تقاضا شد با توجه به شروع این شرایط از روزهای قبل و امکان تداوم آن برای روزهای بعد به مراکز بهداشتی و درمانی تهرانن ابلاغ شود که در این شرایط بیماری های قلبی ریوی و مرگ زود رس در بیماران قلبی و سالمندان محتمل است و باید برای افزایش بیماری های قلبی یا ریوی آمادگی های لازم را داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.