امازینگ / اخبار / انتشار بدون اجازه عکس های دختران در فیسبوک !

انتشار بدون اجازه عکس های دختران در فیسبوک !

انتشار بدون اجازه عکس های دختران در فیسبوک !

عکس دختر

زنی که برای جذب مشتری عکس هایی از دختران جوان می گرفت و آنان را بدون اجازه و بدون پوشش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پخش می کرد، دستگیر شد.

 

سرهنگ سیدمحسن عرفانی، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: چندی پیش زن جوانی با حضور در پلیس فتا از پخش تصویر خصوصی اش در فضای مجازی و چند شبکه اجتماعی خبر داد.

 

در تحقیق از شاکی معلوم شد از طریق یکی از دوستانش به موضوع پی برده و با بررسی سایت، مشاهده کرده عکس هایش پخش شده و همین موضوع باعث بروز مشکلاتی برای وی و خانواده اش شده است.

 

وی افزود: با تشکیل پرونده ای، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم اینترنتی آغاز شد تا این که چند روز پیش ردپای یک زن در این رابطه به دست آمد و ماموران فتای خراسان رضوی با هماهنگی قضایی وارد خانه متهم شدند و او را که یک زن آرایشگر بود، دستگیر کردند.

 

عرفانی یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس فتا و در مواجهه حضوری با شاکی که چند بار به عنوان مشتری به آرایشگاه وی رفته بوده، به پخش تصویر شاکی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اعتراف کرد.

 

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی گفت: در تحقیق از متهم معلوم شد، وی با راه اندازی سایتی در اینترنت در رابطه با فعالیت کاری اش، دختران و زنان جوان را به عنوان مدل رایگان به آرایشگاه خود دعوت می کرده سپس از آنها عکس می گرفته و مدعی می شده این تصاویر به طور محرمانه در آرایشگاه نگهداری می شود و فقط آنها را به مشتریان خانمی که به آرایشگاه وی مراجعه می کنند، نشان می دهد.

 

در ادامه مشخص شد، متهم بدون این که مدل هایش باخبر شوند، تصاویر آنها را در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی پخش می کرده تا مشتریان بیشتری جذب کند.

 

برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.