امازینگ / اخبار / پیش بینی وضع آب و هوای کشور در روز سیزده بدر ۱۳ فرودین ۹۳

پیش بینی وضع آب و هوای کشور در روز سیزده بدر ۱۳ فرودین ۹۳

پیش بینی وضع آب و هوای کشور در روز سیزده بدر ۱۳ فرودین ۹۳

پیش بینی هوا,وضعیت آب و هوا

سازمان هواشناسی وضع هوای اغلب شهرهای کشور در روز ۱۳ فرودین ۹۳ اینگونه پیش بینی کرده است :

همزمان با روز ۱۳ فروردین موسوم به روز طبیعت اغلب استانهای کشور اسمانی صاف ، کمی تا نیمه ابری داشته باشند.

گزارش ایرنا از جدول آماری منتشره این سازمان مربوط به روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه جاری در روز چهارشنبه حاکی است : استانهای آذربایجان شرقی و غربی روز ۱۲فروردین آسمانی کمی ابری ،نیمه ابری و بارش پراکنده دارند که روز ۱۳ فروردین آذربایجان شرقی آسمان صاف و نیمه ابری درحالی که در آذربایجان غربی نیمه ابری و رگبار پیش بینی شده است .

آسمان استانهای اردبیل ،اصفهان ، البرز ، ایلام و بوشهر در روز ۱۲ فروردین صاف ،کمی ابری و وزش باد پیش بینی شده و در روز ۱۳ فروردین هموطنان در اردبیل آسمانی کمی ابری ، نیمه ابری و بارش پراکنده خواهند داشت ، درحالی که اصفهانی ها در روز طبیعیت آسمان صاف و کمی ابری ، در البرز صاف ،نیمه ابری ، ایلام صاف ،کمی ابری و برای بوشهریها صاف ،کمی ابری و وزش باد پیش بینی شده است .

از سوی دیگر هموطنان در استان تهران در روز ۱۲ فروردین آسمانی صاف ،کمی ابری و وزش باد خواهند داشت و در روز ۱۳ فروردین نیز شاهد اسمان صاف و نیمه ابری خواهند بود.

همچنین در استان چهارمحال و بختیاری در روز ۱۲ فروردین اسمان صاف ،کمی ابری با وزش باد و برای روز ۱۳ فروردین صاف و کمی ابری مورد انتظار است .

استانهای خراسان شمالی ، رضوی و جنوبی در روز جمهوری اسلامی ایران (۱۲ فروردین) اسمان نیمه ابری، افزایش ابر و بارندگی خواهند داشت و در روز طبیعت برای استان خراسان شمالی اسمان صاف ، نیمه ابری ،افزایش ابر و رگبار پیش بینی شده در حالی که خراسانهای رضوی و جنوبی آسمان صاف و نیمه ابری خواهد شد .

خبرنگار ایرنا از این جدول گزارش داد که آسمان خوزستان در ۱۲ و ۱۳ فروردین صاف و کمی ابری پیش بینی شده و در استان زنجان برای روزجمهوری اسلامی ایران آسمان صاف ،کمی ابری و وزش باد مورد انتظار است و در روز ۱۳ فروردین هم صاف و کمی ابری پیش بینی شده است .

آسمان در استان سمنان برای روز شنبه آینده کمی ابری ،نیمه ابری ،افزایش ابر و رگبار پیش بینی شده ،درحالی که روز یکشنبه ۱۳ فروردین هموطنان در این استان شاهد آسمانی صاف و کمی ابری خواهند بود .

در استان سیستان وبلوچستان برای روز جمهوری اسلامی ایران (۱۲ فروردین ) آسمان کمی ابری ،نیمه ابری و وزش باد پیش بینی شده و در روز ۱۳ فروردین نیز هوا صاف و نیمه ابری مورد انتظار است .

برای استانهای فارس ، قزوین و قم در روز ۱۲ فروردین انتظار می رود هوا صاف ، کمی ابری و با وزش باد همراه باشد ، درحالی که در فارس روز ۱۳ فروردین هوا صاف ، نیمه ابری و وزش مورد انتظار است ، در استانهای قزوین و قم هوا صاف و کمی ابری پیش بینی شد .

هموطنان در استان کردستان روز ۱۲ فروردین شاهد هوای کمی ابری ،نیمه ابری ،افزایش ابر و بارندگی خواهند بود و کرمانیها آسمانی صاف ،کمی ابری و وزش باد را پیش روی خواهند داشت و در استان کرمانشاه روز جمهوری اسلامی ایران هوا کمی ابری ، نیمه ابری ،افزایش ابر و رگبار مورد انتظار است ، درحالی که روز طبیعت در استانهای کردستان ، کرمان و کرمانشاه آسمان صاف وکمی ابری پیش بینی شده است .

برای هموطنان در استان کهگیلویه و بویراحمد روز ۱۲ فروردین آسمانی صاف و نیمه ابری پیش بینی شده و روز طبیعت نیز آسمان صاف و کمی ابری مورد انتظار است .

استان گلستان برای روز ۱۲ فروردین آسمان ابری و بارندگی پیش بینی شده و در گیلان هوا نیز کمی ابری و نیمه ابری خواهد شد ،روز ۱۳ فروردین نیز به ترتیب هوایی کمی ابری و نیمه ابری در این دو استان شمالی مورد انتظار است .

هموطنان در استان لرستان روزهای ۱۲و ۱۳ فروردین آسمانی صاف و کمی ابری خواهند داشت ، درحالی که برای استان مازندران آسمان نیمه ابری ، ابری و بارندگی در روز ۱۲ فروردین پیش بینی شده و کمی ابری و نیمه ابری را در روز ۱۳ فروردین انتظار دارند .

هوای استان مرکزی در روزهای مذکور صاف و کمی ابری خواهد بود ، هرمزگانی ها در طی دو روز یاد شده آسمانی صاف ، کمی ابری و وزش باد را مشاهده خواهد کرد .

آسمان همدان در روز جمهوری اسلامی ایران صاف ،کمی ابری و وزش باد پیش بینی شده و در روز ۱۳ فروردین نیز هوایی صاف و کمی ابری خواهند داشت .

خبرنگار اقتصادی ایرنا در پایان این گزارش به نقل از جدول مذکور آورده است ،پیش بینی شده وضعیت آسمان استان یزد در روز ۱۲ فروردین صاف ،نیمه ابری و وزش باد و روز ۱۳ فروردین هوا صاف و کمی ابری مورد انتظار است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.