امازینگ / اخبار / شهادت دانایی فر مرزبان ایرانی تایید شد

شهادت دانایی فر مرزبان ایرانی تایید شد

شهادت دانایی فر مرزبان ایرانی تایید شد

مرزبان,دانایی فر,شهادت , گروگان, خبر,شهادت مرزبان ایرانی تایید شد,شهادت یکی از سربازان, 5 سرباز ایرانی, وضعیت 4 سرباز ایرانی

به گزارش فارس گروهک تروریستی جیش العدل یک‌شنبه شب در بیانیه‌ای در وبلاگ خود مدعی شد جمشید دانایی فر یکی از مرزبانان گروگان گرفته شده را به شهادت رسانده است.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس ، متاسفانه خبر کشته شدن یکی از ۵ مرزبان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی را تایید کرد.

 

وضعیت ۴ سرباز دیگر ایرانی
وی با تائید این خبر که مرزبان به شهادت رسیده  «جمشید دانایی‌فر» است، اظهار داشت در حال حاضر ۴ مرزبان دیگر در سلامت هستند.

پیش از این فارس به نقل از منابع آگاه در پاکستان اعلام کرد که جیش العدل یکی از مرزبانان گروگان گرفته شده را به شهادت رسانده است.

برپایه این خبر علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در گفت‌وگو با فارس خبر شهادت جمشید دانایی فر توسط گروهک تروریستی را تایید کرد.

این گروه  در بیانیه‌ خود ۱۰ روز برای برآورده شدن خواسته‌های خود مبنی بر آزادی برخی تروریست‌ها، به مسئولان مهلت داده‌اند و مدعی شده‌اند در غیر این صورت یکی دیگر از گروگان‌ها را به شهادت خواهد رساند.

گفتنی است ۵ مرزبان ایرانی ۱۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۲ در منطقه مرزی مشترک با پاکستان از سوی گروه تروریستی جیش العدل به اسارت گرفته شدند.

 

تکمیلی:

سخنگوی وزارت کشور: شهادت مرزبان ایرانی تأیید شد

سخنگوی وزارت کشور گفت که منابع محلی خبر شهادت مرزبان ایرانی را تأیید کردند.

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با فارس درباره شهادت یکی از مرزبانان ایرانی اظهار داشت: منابع محلی خبر شهادت مرزبان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی جیش‌‌العدل را تأیید کردند.

اخبار سیاسی – فار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.