امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / اضافه شدن فاطمه معتمدآریا در فصل دوم سریال شهرزاد

اضافه شدن فاطمه معتمدآریا در فصل دوم سریال شهرزاد

اضافه شدن فاطمه معتمدآریا در فصل دوم سریال شهرزاد

فصل دوم سریال شهرزاد,فصل دوم شهرزاد,فاطمه معتمدآریا در فصل دوم شهرزاد

همانطور که می دانید سریال شهرزاد قرار است در سه فصل ساخته شود. به تازگی خبرهایی در مورد فصل دوم شهرزاد شنیده می شود مبنی بر حضور فاطمه معتمدآریا در فصل دوم سریال شهرزاد . در این پست به جزییات این موضوع می پردازیم.

فصل اول سریال شهرزاد در حالی رو به پایان است که پیش‌تولید فصل دوم به شکل جدی آغاز شده است و گروه تولید علاوه بر تمدید قرارداد بازیگران فصل اول با بازیگران جدید هم وارد مذاکره شدند؛ یکی از این بازیگران فاطمه معتمدآریاست که حضورش در فصل دوم این سریال تقریبا قطعی است. فصل دوم این سریال این روزها در حالی مراحل پیش تولید خود را پشت سر می‌گذارد که فیلمنامه آن تقریبا به پایان رسیده است و این روزها نغمه ثمینی به همراه حسن فتحی سرگرم بازنویسی و نگارش فیلمنامه قسمت‌های پایانی هستند.

ماجرای فصل دوم این سریال از جایی شروع می‌شود که بعد از مرگ «بزرگ آقا» همه چیز به قباد می‌رسد و او همه کاره دم و دستگاه «دیوان سالار» می‌شود. اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق «عمه بلقیس» که در کرمان زندگی می‌کند خوش نمی‌آید و او برای گرفتن قدرت از قباد به تهران می‌آید.

فصل دوم سریال شهرزاد,فصل دوم شهرزاد,فاطمه معتمدآریا در فصل دوم شهرزاد

نقش عمه بلقیس را در این سریال قرار است فاطمه معتمدآریا بازی کند. کشمکش او با قباد برای گرفتن قدرت بخشی از قصه فصل دوم است. از طرف دیگر قباد در زمانی که قدرت را در دست دارد شرایطی را مهیا می‌کند که فرهاد از ایران برود و مجبور شود در خارج از کشور زندگی خود را ادامه دهد. همین بخش ها از فصل دوم این سریال در یک کشور خارجی که احتمالا ارمنستان خواهد بود تصویربرداری می‌شود و گروه تولید سریال فصل دوم در تلاش هستند بلافاصله با پایان فصل اول، فصل دوم را کلید بزنند تا بتوانند توزیع آن را از نیمه  سال آغاز کنند. فصل دوم سریال «شهرزاد» قرار است که در ۲۶ قسمت تهیه و تولید شود و به بازار بیاید.

یک دیدگاه

  1. سریال شهرزاد یکی از پر محتوی ترین و پر. بیننده ترین سریالها ست خانم فاطمه معتمد اریا بازیگر. برجسته ای هستن مطمعنا سریال زیباتر میشه با بازی زیبای ایشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.