امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / شکایت علی امینیان خواننده پاپ از احسان علیخانی

شکایت علی امینیان خواننده پاپ از احسان علیخانی

شکایت علی امینیان خواننده پاپ از احسان علیخانی

عکس احسان علیخانی 94 , شکایت از احسان علیخانی

علی امینیان، خواننده و ترانه سرایی که کلیپی را برای بخش قصاص ماه عسل ۹۳ ساخته بود به دلیل برخی ناملایمات و همچنین تغییراتی که در کلیپش بدون اجازه وی توسط ماه عسل ایجاد شده بود ناچار به شکایت شده است. در ادامه گفتگوی علی امینیان با خبرگزاری مهام نیوز، که پیرامون این مساله انجام شده است را بخوانید.

آغاز ماجرا

در سال ۹۳ حدود یک ماه قبل از ماه مبارک رمضان تصمیم گرفتیم کلیپی درباره بخشش و قصاص آدم ها بسازیم ،به خصوص آن تایمی بود که فردی در شمال لحظه اعدام، مقتول پسرش را بخشیده بود و جامعه تحت تاثیر آن قرار گرفته بود و ما خواستیم کلیپی درباره قضیه بسازیم. با هزینه شخصی خودم و ایده ی خودمان حدود ده میلیون خرج کردیم و کار را انجام دادیم. سپس با ارتباطاتی که داشتیم آن را به آقای علیخانی رساندیم زیرا این کار را با مدیوم صدا و سیما ساخته بودیم و فقط میشد از رسانه ملی پخش شود. چون قالبش مدیوم رسانه ایران بود.

ردپای احسان علیخانی

ما این کلیپ را رساندیم به آقای علیخانی و در روز ۲۵ ماه رمضان سال ۹۳ که موضوع برنامه شان هم درباره قصاص بود آن را پخش کرد بدون اینکه از من و عواملم نامی ببرد و تشکری کند حتی نام ما را از ابتدا و انتهای کار برداشتند.تنها چیزی که از ما بود اعلامیه ای از من وسط کار بود که من مثلا فوت کردم و مادرم میرود برای بخشش قاتل من. تمام شد و بعد از پیگیری های ما عذرخواهی کردند و گفتند وقتشان کم بوده است.

علی امینیان , شکایت علی امینیان از احسان علیخانی

علی امینیان

ماه عسل ۹۴ و اینهمه حاشیه؟

این خواننده ادامه می دهد: رمضان ۹۴ آمد و ماه عسل امسال هم پخش شد. برنامه ی ویژه ی عید فطر ماه عسل پخش شد .یکباره دیدم که اقای علیخانی درباره برنامه قصاص پارسال صحبت میکند و میگوید برنامه پارسال ما که درباره قصاص بود از آن استقبال چشمگیری شد و کلی از مردم بخاطر این برنامه از حق قصاص خود گذشتند و ظاهرا برنامه جواب داده بود . به همین خاطر بچه ها روی آن برنامه کار کرده اند و میخواهیم چیزهای دیگری پخش کنیم. یکباره همان کلیپ با صدا و موزیک دیگری پخش شد .کلیپی که من با هزینه شخصی خودم در خانه ساخته بودم به نام دیگری از صدا و سیما پخش شد. ابتدا به خود آقای علیخانی اس ام اس زدم ولی جوابی ندادند. من به قسمت حراست صداو سیما مراجعه کردم و شکایت کردم ولی به هرجا که مراجعه کردم گویا خیلی این اتفاق برایشان عادی بوده و این اتفاق زیاد می افتد. و ظاهرا این قضیه در ایران زیاد قابل پیگیری نیست. من نیز نا امید ایستادم تا ببینم تقدیر چه می شود.

نبرد با غول علیخانی

اصلا به گرفتن حقم امیدوار نیستم . از طرفی هم احسان علیخانی یک قطب شده است و مرجعی هم که زورش به این آدم برسد نداریم و کسی جرات درافتادن با او را ندارد. اگر این اتفاق برای یک فرد بنام تر از من پیش آمده بود مراجع پیگیری میکردند. حق و حقانیت جایی ندارد و هرکس در پی منافع خودش است.

علی امینیان , شکایت علی امینیان از احسان علیخانی

عکسی از علی امینیان خواننده پاپ

۴۴ دیدگاه‌ها

  1. می تونید شکایتتون رو از ارگان هایی که وابستگی خاصی به جایی ندارند مثل دیوان عدالت اداری پیگیری کنید.

  2. دخترا بهشون برنخوره اما حال بهم زننده ترین مجری که تو عمرم دیدا همینه اوووووغ

  3. آقای علیخانی هم یه آدمه مثل بقیه آدم ها و آدمی جایزالخطاست. مهم اینه که الان آقای امینیان در صفحه اینستاشون از آقای علیخانی پست گذاشتن و تعریف کردن از ایشون و گفتن من درموردشون اشتباه کردم..

  4. میدونی چرا هیچ نامی ازت نبردن.چون صدات خیییییییییلی مضخرفه

  5. وااااااااااا حتما از صدات خوششون نیمده….خوااااااااننده….ایشششششششششش!!!

  6. چیـــــــشده؟طرز حرف زدنتو درست اقای به اصطلاح خواننده

  7. با سلام. من کاری با شخص احسان علیخانی ندارم اما چند مطلب:
    -اصلا اینکه ایشان میگردد ادمهایی که طی یک رخداد عجیب جان سالم بدر برده اند را نشانه حضور خداد میداند مشکل اساسی دارد. یک سوال ؟ حالا ادمهایی که تصادف میکنن و میمیرن یا می افتن تو چاه میمیرن نشونه عدم حضور خداست؟ پس بحث ایشان مشکل فلسفی دارد.
    -تا کی میخوانین به ادمها بگیم اقا این ادم پا نداره ببین داره زندگی میکنه اینقدر ناشکری نکنین؟ هر کسی از زندگیش توقع خودشو داره پس نخواهین توقع مردمو از زندگیشون با نشون دادن ادمهای بیمار پایین بیارین.
    -نقطه قوت این برنامه جایی هست که بحث فرهنگی میکنه مثلا جراحی گوش و جلوگیری از ناشنوایی مطلق، که بسیار ارزنده هست و قابل ستایش.
    خلاصه اینکه:
    این برنامه بایستی فرهنگی باشد نه احساسی.
    حدانگهدار

  8. سلام
    منم اصلا با کارهای علیخانی دیگ موافق نیستم
    خیلی خودشیفته شده و فک میکنه اخر همچیه و عقل کل! و زیادی متظاهر شده تو کاراش.
    یکم فروتنی !اینهمه غرور برای چیه اخه.

    واقعا متاسفم خواننده عزیز برای این ماجرا ناراحت شدم. ایشالا بتونی موفق شی بازم به تلاشت ادامه بده.

  9. این یک ماه تو و ماه عسلت را خیلی تحلیل کردند شاید,تحلیلی نکردند که به تخریب رسیدند بهر حال بسیار از تو و ماه عسل گفتند,,, گفتند,, وبسیار شنیدیم.. حالا نمیخواهم درباره ی ماه عسل بگویم,,, قصد تعریف وتمجید ندارم,, تمجید ها را مردم با رای نودو شش درصدی نشان دادند…. حرف من چیز دیگریست ما عادت کرده ایم هرسال پایان رمضان که رسید حساب و کتاب کنیم ببینیم چه جمع کرده ایم در این مدت… امسال دستمان را از داشته هایمان خالی کردیم… (صبر): صبور یافتیم تورا… به قرائتی از تو رسیدیم که پیش,از,این سابقه نداشت… (استقامت): ایستادن را یادمان دادی و تازه فهمیدیم که تو چقدر محکمی…(گذشت): میتوانستی نگذری… اعتبار آدمی کم چیزی,نیست که عده ای بخواهند بازیچه اش کنند,,,اما تو قاعده.ی بی اساس بازیشان را بهم زدی,وقتی سکوت معنا دارت شکست…وقتی گذشت کردی…(پاک دستی): کاری کردی که به دستهای,پاک تو وکسانی که به دعوت تو لبیک گفتند غبطه بخوریم,,,غبطه به نیت پاک و دل بزرگتان…ما سهم خود,را از ماه عسل امسال برداشتیم,,, ماه عسل امسال کنار همه ی قصه های جذابش تصویری برای حقانیت بود,,, دست مریزاد پدر ماه عسل….. از طرف قبیله… تقدیم به آقای علیخانی

  10. آقا پسرا انقدر شما ادعاتون میشه که دخترا حسودن و به همجنسشون که موفقه حسادت میکنن …. با شماهام . الان که کامنتا رو میخوندم اکثر آقایون در مورد آقای علیخانی خیلی تند و با یه حالت غضب صحبت کردن که امکان داره حس حسادته بعضی آقایون باشه.
    لطفا یک طرفه به قاضی نرین و همدیگه رو انقدر سریع قضاوت نکنین مو باید حرفای دو طرف رو هم بشنویم بعدش اظهار نظر کنیم

  11. سلام متاسفانه دوستان طوری در مورد مجری ماه عسل با اطمینان صحبت می کنند انگار یه عمر باهاش زندگی کردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    آقای امینیان وکیل بگیرید این مجری اونطور که شما میگید غول نیست خواستن توانستن است حقتون رو بگیرید

  12. موافقم اقا علی. معلومه حقوقدانی.

  13. سلام بر همه ی دوستان عزیزم .
    هر ادّعایی نیاز به اثبات دارد و با ارائه دلیل از سوی مدّعی و شنیدن پاسخ از سوی مدّعی علیه ، می توان حکم داد لذا صرفاً با طرح یک ادّعا نمی توان یکجانبه حکم داد . خداوند بر همه چیز عالم است .

  14. سلام.از اقای علیخانی چنین کاری بعید هستش باز باید حرف دو طرف رو شنید و قضاوت کرد.اگر واقعا چنین کاری مرتکب شده اشتباه کرده و باید جبران کنه

  15. سلام واقعا متاسفم امیدوارم اگر حق با شماست حقتونو بگیرید به خدا توکل کنید وبسپارید به خودش تا حق به حق دار برسد

  16. این اقای امینیان اصلا کی هست

  17. واقعانمیشه یکطرفه قضاوت کرد!!آقای علیخانی که حق وعدالت خیلی براش مهمه این کارازش بعیده،ولی کاش این حرفابه گوشش برسه وببینیم خودش چه نظری داره

  18. درسته می دونم که شما ناراحتیدید اما باید ترز حرف عوض کنید

  19. ببخشیداقای علی امینیان اول حرف زدنتون درست کنید بعدشم یعنی چی غول علیخانی بعد اینا به کنار اگر مشکلی دارید با خود اقای علیخانی حرف بزنید ایشون باسخگوهستند
    فکر مردم رو درباره ی اقای علیخانی خراب میکنید مگه شما بچه اید که به همه میگید

  20. منم با سحر موافقم خواهشا الکی جو سازی نکنید

  21. باسلام معلوم نیست این خبری ک شما منتشر کردید واقعیت داره یا نه توی شبکه اجتماعی شایعه پراکنی زیاده و برای خراب کردن اقای علی خوانی دونفر باید حظور داشته باشن ک حرفای دوطرف شنیده بشه

  22. من چند ساله از علیخانی خوشم نمیاد والانم مطمعنم حق باآقای امینیانه..حتی اگه ازاین موضوع بگذریم چجوری باید ازدعوت اون زن در برنامش بگذریم؟!!!!!!!

    • بستن دهن آدما بعضی وقتا خیلی سخت میشه ها…
      مخصوصا اگه دهن گشاد اطرافیان زاده ی بی فرهنگی خانوادگی فرد باشه
      آقااااا
      قضیه اون زن تموم شد رفت
      شما اگر عرضشو داری برو مجری شو ببینم خودت چه غلطی می تونی بکنی که زحمات یکی دیگه رو می خوای بمالی بره پی کارش
      معصوم که نیست.اگر بود شما حقته توقع کنی تو ۱۰ سال اشتباهی از این آدم سر نزنه

    • آقای علیخانی هم یه آدمه مثل بقیه آدما و حق اشتباه داره.

  23. توی چنین مواردی باید حرف دو طرف ماجرا را شنید وما حق قضاوت نداریم

  24. منم یا نظر لیل خانم موافقم باید به خدا سپرد ولی اقای علیخانی یه حق رو پایمال کرده

  25. با این که انگار همه چیز آشکار است ولی باید حرف های آقای علیخانی را هم شنید

    • آقای علیخانی بهترین مجری وماه عسل بهترین برنامه تو ایران است چی میگین واسه خودتون همه ما ومن خودم حامی آقای علیخانی هستیم

  26. فکر کنم عشقش عاشق احسان شده بوده خواسته ازش انتقام بگیره خخخخخخخخخ .

  27. سلام
    متاسفم که برای کارتون ارزش قایل نشدن
    کلا از برنامه ماه عسل و مجریش خوشم نمیاد
    کاش ادامه پیدا نکنه
    ممنون ادمین بابت مطالب بروز

  28. اشکال نداره.از این اتفاقها می افته.توکلتون به خدا.وقتی کار ادم میفته دست کسی و حل نمیشه فقط باید به خدا سپرد

    • لطفا ن به احسان ن به برنامه احسان توهین نکنید که چی بشه مثلا واقعا که دیگه شورشو در اوردین هی توهین هی بد وبی راه هر کسی یه صبری داره خدارو شاهد میگیرم من خیلی کم نظر میدم ولی بیش تر نظرارو هم میخونم دیگه دیدم نمیتونم تحمل کنم که هر کسی از راه میرسه یه چیز بگه و بره خداحافظ لطف می کنید اگه به هم توهین نکنید من کاری با بقیه هم ندارم نظر همم محترمه لطفا حداقل به احسان توهین نکنید

    • ببین عزیزم کسی به آقای علیخانی توهینی نکرد … اما حق خوری تو کشورمون زیاده انصافا زیاده … شمام هی احسان احسان نکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.