امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / زمان پخش داستان و عکس بازیگران سریال در حاشیه ۲ مدیری

زمان پخش داستان و عکس بازیگران سریال در حاشیه ۲ مدیری

زمان پخش داستان و عکس بازیگران سریال در حاشیه ۲ مدیری

سریال درحاشیه 2 , عکس های سریال درحاشیه 2 , پشت صحنه سریال درحاشیه 2

 سریال در حاشیه ۲

مجموعه تلویزیونی در حاشیه ، کار طنزی به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی است که در ابتدا قرار بود در ۹۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای شبکه تهران تهیه شود ولی در نهایت در نوروز ۱۳۹۴ از شبکه ۳ سیما به نمایش درآمد. این مجموعه تلویزیونی  چهارمین سریال مهران مدیری در دههٔ ۹۰ و اولین سریال او پس از بازگشت مجدد به تلویزیون است که با استقبال گستره مردم مواجه شد تا جاییکه بازتاب‌ های آن در واکنش‌های مردم به مذاکرات هسته‌ای هم راه یافت. البته این سریال منتقدان زیادی به ویژه از جامعان پزشکان نیز داشته که باعث تغییرات ساختاری در آن گشت. بعد از پایان فصل اول گمانه زنی هایی شده بود که مهران مدیری بعد از جمع کردن مخاطب دوباره به سوی شبکه خانگی برود و فصل های بعدی رو در شبکه خانگی به نمایش بگذارد اما مدیری با اعلام خبر پخش فصل دوم سریال بعد از ماه محرم و صفر نشان داد که همچنان بر تصمیم و حرف خود استوار است چون مهران مدیری در ویژه برنامه عید نوروز ۹۳ احسان علیخانی گفته بود که حاضر نیست که یک مخاطب ۷۰ میلیونی را با مخاطب دو میلیونی شبکه خانگی عوض کند.

زمان پخش  سریال در حاشیه ۲ بعد از ایام محرم و صفر

میرحسینی، مدیر شبکه سه سیما ، نیز درخصوص فصل دوم سریال در حاشیه توضیح داده که قرار بوده است فاز دوم «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری قبل از ماه محرم و صفر روی آنتن برود؛ وی همچنین عنوان کرد: پیش بینی اولیه ما این بود که تولید «در حاشیه» زودتر آغاز شود و چون به تولید نرسید مجموعه «خانم و آقای سنگی» بررسی شد اما به محض اینکه «در حاشیه» آماده شود در جدول پخش قرار می گیرد و قبل از ماه صفر روی آنتن می رود اما برای اینکه قبل از ماه محرم روی آنتن برود حداقل باید ۳۰ قسمت از آن آماده شود. وی در پایان با اشاره به قسمت هایی که تاکنون از این مجموعه به نگارش درآمده است، اظهار کرد: ما احتمال می دهیم که این مجموعه قبل از ماه محرم آماده نشود. به همین دلیل مجموعه «خانم و آقای سنگی» به کارگردانی شاهد احمدلو هم در کنداکتور قرار گرفته است. محمودرضا تخشید، مدیرکل امور نمایش سیما با اعلام این خبرافزود: کار ساخت دکور سریال به پایان رسیده و در یکی دو روز آینده فیلمبرداری در حاشیه آغاز خواهد شد. فاز دوم سریال در زندان می‌ گذرد و همه بازیگران فاز نخست در آن حضور دارند.

سریال در حاشیه 2 , عکس بازیگران سریال در حاشیه 2 , عکس پشت صحنه سری دوم سریال در حاشیه

بازیگران سریال در حاشیه دو

داستان سریال در حاشیه۲

طرفداران این سریال شاهد پخش آن در سری اول در بیمارستان در حاشیه و اتفاقات عجیب و دیدنی و بعضاً انتقادی در این بیمارستان بودند؛ ظاهراً سری دوم سریال در حاشیه تغییرات اساسی داشته و موضوع آن در زندان رخ می دهد؛ زندانی که پزشکان متخلف در حاشیه به آن ملحق می شوند.

اسامی بازیگران سریال در حاشیه ۲

در کادر بازیگری این سریال تغییر خاصی رخ نداده و البته برخی از بازیگران از جمله رامین ناصر نصیر که اسم آن ها در تیتراژ قسمت اول بوده اما فرصت حضور نیافتند در این سری نقش آفرینی خواهند کرد. اسامی برخی از بازیگران مطرح در حاشیه ۲ عبارتست از : جواد رضویان – مهران مدیری – مهران غفوریانسیامک انصاری – بیژن بنفشه خواه- بهنوش بختیاری – فلامک جنیدی – رضا فیض نوروزی – نیما فلاح – هادی کاظمی – رامین ناصر نصیر – سحر ولد بیگی – محمدرضا هدایتی – سپند امیر سلیمانی – کمند امیرسلیمانی – سحر زکریا – نصرالله رادش – نادرسلیمانی – یوسف صیادی – الیکا عبدالرزاقیعلی اوجی

سریال در حاشیه 2 , عکس بازیگران سریال در حاشیه2 , عکس پشت صحنه سری دوم سریال در حاشیه

علی اوجی و عارف لرستانی بازیگر درحاشیه ۲ مهران مدیری

سریال درحاشیه 2 , عکس های سریال درحاشیه 2 , پشت صحنه سریال درحاشیه 2

عکس پشت صحنه سریال درحاشیه ۲

سریال درحاشیه 2 , عکس های سریال درحاشیه 2 , پشت صحنه سریال درحاشیه 2

تا به حال حدود نیمی از سریال ضبط شده است. زمانی که برای تهیه گزارش به پشت صحنه رفتیم گروه «در حاشیه» در حال ضبط سکانس مربوط به ملاقات زندانی‌ها با خانواده‌ های خود بودند. در این سکانس مهران غفوریان (بهروز) با پدرزن خود ملاقات داشت که دیالوگ‌ هایی میان آنها رد و بدل شد:

مهران غفوریان: چی؟! چی می‌گید آقاجون! امکان نداره من زنمو طلاق بدم. اصلاً شما مشکلتون با من چیه، من که تو زندان هستم با کسی کاری

ندارم.

پدرزن: مشکل من این است که دامادم تو زندان است. آبروی منو تو تمام فامیل بردی.

مهران غفوریان: خیلی ببخشیدا من دست‌ بوس شما هستم ولی این پنبه را از گوشتون دربیارید که من زنمو طلاق بدم.

پدرزن: طلاق دخترمو می‌گیرم، فکر همه جاشو کردم.

مهران غفوریان: بالاخره من یه روزی آزاد می‌شم از اینجا میام بیرون، اونوقت پشیمون می‌شید.

در قسمتی از پشت صحنه پروین قائم مقامی حضور داشت که در حال خواندن دیالوگ‌های خود برای حضور در سکانس های بعدی بود. ما برای گفتگو با دیگر عوامل سریال با وفا ملک‌زاده به اتاق طراح گریم رفتیم و در آنجا این گریمور گفت: همان‌طور که می‌دانید تعدادی از بازیگران که در فاز اول در بیمارستان بودند، طبق روال داستان دستگیر شده‌اند و به اردوگاهی می‌‌آیند. همچنین شخصیت‌هایی در سری جدید اضافه شده است. سعی کردیم بیشتر شبیه خلافکاران شوند؛ اما بیشتر گریم‌ها رئال هستند. هر گریم یک خصوصیت و جذابیتی دارد و گریم نیما فلاح در سریال «در حاشیه» متفاوت است. ان‌شاءلله سریال «در حاشیه» مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

در فاز اول سریال «در حاشیه» هومن مأمور می‌شود یک مرکز درمانی تعطیل شده را راه‌اندازی کند اما در این مسیر با سهراب کاشف، بهروز عشقی، سیروس تکراری که همگی سابقه کلاهبرداری دارند همراه می‌شود و … داستان در فاز اول با دستگیری این افراد به اتمام میرسد. فاز دوم سریال در یک اردوگاه می‌گذرد. در این اردوگاه افرادی که در فاز اول به تخلفات در حوزه پزشکی پرداخته بودند، دوران محکومیتشان را بین زندانیان سابقه‌دار می‌گذرانند و در طول آن درگیر ماجراهایی می‌شوند.

سریال درحاشیه 2 , عکس های سریال درحاشیه 2 , پشت صحنه سریال درحاشیه 2

عکس بازیگران سریال درحاشیه ۲ مهران مدیری

سریال درحاشیه 2 , عکس های سریال درحاشیه 2 , پشت صحنه سریال درحاشیه 2

عکس های سریال درحاشیه ۲ مهران مدیری

سریال درحاشیه 2 , عکس های سریال درحاشیه 2 , پشت صحنه سریال درحاشیه 2

سریال درحاشیه 2 , عکس های سریال درحاشیه 2 , پشت صحنه سریال درحاشیه 2

سریال در حاشیه ۲

۲۶ دیدگاه‌ها

  1. آقای کیان یه خورده فکر کنید آیا بااینجور تموم شدن سریال سه شم هست آیا هست؟؟؟

  2. خیلی خیلی حیف شد آخه چرا در حاشیه سه رو نداره آخه چرا

  3. سلام خسته نباشید آیا حاشیه سه هم ساخته میشود

  4. مدیری تقصیری نداره تقصیر اون ءشغالاییه که توی درحاشیه ۱ زدن توکاسه کوزه ش بودجه ش ته کشید سری ۲ خراب شد

  5. مدیری خجالت نکشیده نشسته یه همچین فیلم مضحکی راساخته حیف ازسریالای قبلش مثل مرددوهزارچهره مردهزارچهره پاورچین نقطه چین وغیره به اون قشنگی بعضی وقتا شک میکنم که نکنه مدیری این سریالو نساخته

  6. واقعا از یک طنز ساز حرفه ای با این همه سابقه خوب بعید بود که این سریال در حاشیه ۲ به این مزخرفی بسازه .بازم فصل اول بهتر بود.ما انتظار بیشتری داشتیم که این عملی نشد متاسفانه

  7. جناب مدیری واقعا از شما بعیده که تااین حد مسخره ومزخرف این فیلم و ساختی فجیع ترین فیلمی هست که پخش میشه حیف خودت و اون بازیگران برجسته ای که تواین فیلم به مسخره گرفته شدن خوب وقتی از اقای فلان مسئول میترسی فیلم نساز مجبور که نیستی اخه این به قول شما حاشیه کجاش حاشیه هست میشه بگی چه هدفی دنبال میکنه گند زدی به سابقه ات

  8. این نادر که جدیدا اومده تو فیلم ؛فیلم خیلی افتضاح شده,,خیلی شیتیل هستش

  9. مسخره ترین فیلم مثلا کمدی ک تا حالا دیدم در حاشیه بوده مخصوصا شخصیت زهتاب با اون ادا اطوار و لهجه مسخره تر از خودش….متاسفم واسه مسئولی ک اجازه پخش این مزخرفاتو میده..

  10. عزیزان من اگه به نظر شما مجموعه در حاشیه ۲ فیلم جالبی نیست به این دلیله که مهران مدیری از همون اول که طنز می ساخت صدا و سیما ایراد میگرفت و همش میگفت بدآموزی داره در حالیکه مردم به همین چیزا میخندن. در مجموعه در حاشیه ۱ مهران مدیری رو اونقدر تحت فشار گذاشتن که فیلم رو قبل از تموم شدن داستان قطع کرد. ایشون واقعا دیگه نمیدونن چیکار کنن از دست یک عده انتقاد ننننناپذیر و مسئولین سختگیر.

  11. خیلی دوست داااارم این سریااالیوتنها سریال ایراانیه که پااش میشینم ،،مرسی آقااای مدیری❤❤❤❤✌✌

  12. مهران مدیری خیلی ….. که این فیلم ساخته { در حاشیه }
    مسخره ترین فیلم جهان

  13. در حاشیه فراتر از فاجعه ست, افتضاح به تمام معنا

  14. سبک فیلمای مهران مدیری همینجوریه.کارگردانایی که اسم در میکنن مثه مهران مدیری و سیروس مقدم و ..هر فیلمی بسازن چه جذاب چه لوس بیننده ها رو به سمت خودشون میکشن مخصوصا اگه تو صدا سیما پخش شه.خیلی کارگردانای خبره تو ایران وجود دارن که چون سابقه کاری ندارن تهیه کننئه ها بهشون اعتماد نمیکنن.

  15. یعنی مهران مدیری با ساخت این سریال در حاشیه ۲ خودش رو که خراب کرد هیچی طنز رو هم تو ذهن مردم به گند کشید از مهران مدیری بعید بود همچین سریال آشغالی بسازه !!!!

    • سبک فیلمای مهران مدیری همینجوریه.کارگردانایی که اسم در میکنن مثه مهران مدیری و سیروس مقدم و ..هر فیلمی بسازن چه جذاب چه لوس بیننده ها رو به سمت خودشون میکشن مخصوصا اگه تو صدا سیما پخش شه.خیلی کارگردانای خبره تو ایران وجود دارن که چون سابقه کاری ندارن تهیه کننئه ها بهشون اعتماد نمیکنن.

  16. فیلم ساعت چند پخش میشه؟؟

  17. Slm , bebakhshid Mishe esme siyah lashkar harám bezarid ?

  18. سلا ایا ارش نوذری تو فیلم هست یا نه

  19. مهران مدیری توی فصل دو وجود نداره, من خیلییییییییییییییییییییییییی دوست دارم بیاد

  20. سلام. با اجازه قسمتی از متن کپی شد.

  21. سلام لطفا ساعت تکرار این سریال رو هم اعلام کنید

  22. سلام ببخشید یعنی مهران مدیری توی فصل دوم حضور داره؟ مطمئن بشم آخه قسمت اول و دوم و سوم که نبود از کی میاد؟
    خدا کنه بیاد اگه خودش توی سریال نباشه خیلی بی مزه میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.