امازینگ / اخبار / اخبار جنجالی / پیج بچه پولدار های تهران در اینستاگرام چه خبره ؟+ عکس ها

پیج بچه پولدار های تهران در اینستاگرام چه خبره ؟+ عکس ها

پیج بچه پولدارا های تهران در اینستاگرام چه خبره ؟+ عکس ها

پیج بچه پولدار تهران , عکس دختر پولدار تهرانی , آدرس اینستاگرام بچه پولدار های تهران

ایده ایجاد پیج بچه پولدار ها برا اولین بار در سال ۲۰۱۲ در یکی از صفحات خارجی اینستاگرام شکل گرفت و عده ایی بچه پولدار با عکس گرفتن از وسایل و لوازم شخصی و خانه و ماشین های لوکس خود و قرار دادنشان در آن پیج تا به خودنمایی و فخر فروشی بپردازند . چندی قبل عده ایی از دختر و پسر های پولدار تهرانی به تقلید از آنها با ایجاد صفحه ایی در اینستاگرام و قرار دادن تصاویری از وسائل گران قیمت ماشین های لوکس پارتی های خانگی و … دست زدند .

به نقل از المانیتور : شاید در اینجا گمان کنید، مجموعه‌ای از تصاویر ثروتمندان یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، جایی مانند امارات متحده عربی را ‌می‌‌بینید؛ به واقعیت نزدیک شده‌اید، ولی باید از خلیج فارس بگذرید تا به ایران برسید. المانیتور با این مقدمه به خودنمایی گروهی از ثروتمندان تازه به دوران رسیده ایران در فضای مجازی پرداخته است. هولی داگرز در ادامه این گزارش نوشته: این تصاویر نشان‌ دهنده زندگی پسران و دختران طبقه خاصی در ایران است که می‌توان آن‌ها را یک‌درصدی‌های ایران نامید و این در شرایطی است که رسانه‌های غربی پر از کلیشه‌های عجیب و غریب از زندگی در ایران است. فهرست این کلیشه‌ ها البته بی‌ پایان است.

در حالی که موقعیت واقعی بسیاری از تصاویر موجود در حساب کاربری با نام @richkidsoftehran در اینستاگرام به دلیل عکاسی در فضاهای داخلی قابل تشخیص نیست، برخی از مواد خوراکی با برندهای ایرانی در کنار گران‌ترین مشروب‌های غربی قرار گرفته است. کسی که با ایران آشنا باشد، ‌می‌تواند به سادگی نماهایی از خیابان‌ های فرشته و الهیه را در این تصاویر ببیند. خودروهای گرانبهای وارداتی که مخصوص مناطق خاصی از تهران است، با پلاک‌های فارسی در این تصاویر خودنمایی می‌کند.

بچه پولدار تهران , عکس دختر پولدار تهرانی , اینستاگرام بچه پولدار های تهران

هرچند ‌باور کردنی نیست، ولی‌ نشریه معتبر اکونومیست گزارش داده ‌که پورشه در سال ۲۰۱۱، در تهران بیش از هر شهر دیگری در خاورمیانه فروش داشته است. حتی می‌توان تصاویری از رستوران سنتی دیوان را دید که در خیابانی است که کانون دور دور کردن طبقه‌ای خاص در تهران است‌ و اگر این شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید به تصویر پسری توجه کنید که همراه با عزیزان! خود سوار بر خودرویی آلمانی لذت می‌برد.

یکی از کاربران به فینگلیش نوشته است: «ما این صفحه را ایجاد کردیم تا نشان دهیم زندگی در ایران همیشه بد نیست». هرچند این حساب‌ های اینستاگرام واقعی هستند، ایده آن‌ها کپی شده از صفحات غربی و به ویژه صفحه بچه پولدار های اینستاگرام (Rich Kids of Instagram) است که در سال ۲۰۱۲ به موفقیت رسید و حتی به شکل یک کتاب نیز در‌آمد.

این تصاویر نشان‌دهنده زندگی افرادی خاص و در شرایطی است که عموم مردم در فشار تحریم‌ های سخت اقتصادی غرب هستند، به نظر می‌رسد، به ‌رغم مشکلات اقتصادی و تورم وحشتناک ایران در سال‌های اخیر، ثروت نزد عده‌ای که در بازار سیاه و فساد اقتصادی دستی دارند، همواره در حال افزایش بوده است. برخی از تحلیلگران اروپایی، این طبقه خاص در ایران را با الیگارش‌های روسیه مقایسه می‌کنند که در پایان دوران شوروی از راه فساد به ثروت‌های افسانه‌ای دست یافتند.

عکس هایی از پیج بچه پولدارای تهران

بچه پولدار تهران , عکس دختر پولدار تهرانی , اینستاگرام بچه پولدار های تهران

عکس هایی از پیج بچه پولدارهای تهران

پیج بچه پولدار تهران , عکس دختر پولدار تهرانی , آدرس اینستاگرام بچه پولدار های تهران

عکس هایی از پیج بچه پولدارهای تهران در اینستاگرام

پیج بچه پولدار تهران , عکس دختر پولدار تهرانی , آدرس اینستاگرام بچه پولدار های تهران

عکس هایی از پیج بچه پولدارهای تهران در اینستاگرام

بچه پولدار تهران , عکس دختر پولدار تهرانی , اینستاگرام بچه پولدار های تهران

پوشش نامتعارف دختران در پیج بچه پولدارای تهران در اینستاگرام

بچه پولدار تهران , عکس دختر پولدار تهرانی , اینستاگرام بچه پولدار های تهران

عکس های ماشین های لوکس عده ایی در تهران

بچه پولدار تهران , عکس دختر پولدار تهرانی , اینستاگرام بچه پولدار های تهران

خوش گذرانی عده ایی بچه پولدار

بچه پولدار تهران , عکس دختر پولدار تهرانی , اینستاگرام بچه پولدار های تهران

عکس هایی از پیج بچه پولدارهای تهران

بچه پولدار تهران , عکس دختر پولدار تهرانی , اینستاگرام بچه پولدار های تهران

حضور دختران الکی در سونا

بچه پولدار تهران , عکس دختر پولدار تهرانی , اینستاگرام بچه پولدار های تهران

عکس هایی از وسائل بچه پولدارهای تهران

بچه پولدار تهران , عکس دختر پولدار تهرانی , اینستاگرام بچه پولدار های تهران

 وضعیت دختران پولدار تهرانی در پارتی های شبانه

بچه پولدار تهران , عکس دختر پولدار تهرانی , اینستاگرام بچه پولدار های تهران

 پیج بچه پولدارهای تهران

شماره تلفن بهترین قالیشویی های مجاز مرکز تهران

۲۲۸ دیدگاه‌ها

  1. راستش اینایی که ما عکساشون رو دیدیم بچه فاحشه های تهرانی بودن نه بچه پولدارهای تهران!!!!!!!!!!اینا فوقش ۷۰ سال زندگی کنند تو این دنیان بعدش هزاران سال باید اون دنیا تو جهنم ضجه بزنند.پولداری عیب نیست ولی این بی بند و باری عیبه….
    اگر یکی پولدار اصیل باشه عمرن اینطوری زندگی نمیکنه……
    اونایی که میگن فقر باعث فحشا میشه توجه کنن که این پولدارا خیلی بدتر تو فحشا هستن پس فحشا ربطی به فقر و پولداری نداره…به شخصیت آدم ها ربط داره……..آدم پولدار و فقیر مومن و با شخصیت هم داریم.

  2. به نظر من پولداری ک اصالتآ پولدار باشه از اولش مایه دار بوده اینجوری نیس اگه دقت کنید اونایی ک از اول پولدار بودن اصلا اهل کلاس گذاشتن و ب رخ کشیدن نیستن اتفاقا خیلی هم خالی هستن اونایی ک ی مدتی ب پول رسیدن و …خودشونو گم کردن اینجوری اموالشونو به نمایش میزارن
    من نمیگم اینا دزدی کردن یا هرچیزی دیگه من میگم کار درستی نیست بخوان اینجوری جلوی چهار تا جوون دیگه ب نمایش بزارن
    همیشه میگن اونی ک صدای دارم دارمشو همه میشنون تازه ب دوران رسیده اس کسی ک داره نیاز ب گفتن ندارن . ولی این یادمون باشه که میگن کسی که بدونه همسایه ش گشنه اس و سیر بخوابه مسلمون نیس .هرکی هرچی داره ناز شصتش ولی باعث میشه چهار تا جون ب ناشکری بیفتن نکنید این کارتونو

  3. ایییییییششششششش به نظر من هر کی با اینا باشه ففففقققققططططططط ب خاطر پپپپپپوووووللللللل ن چیزززز دیگههه

    اوکییییییییی

  4. قانون این دنیا اینه که اگر برای هدفی تلاش کنی بهش میرسی…اگه کسی پول داره پس براش زحمت کشیده.همه پولدارها هم دزد و کلاه بردار حرام خور نیستند!بهتره دست از تنگ نظری برداریم و تلاش رو جایگزین حسادت کنیم .من نه تنها از دیدن این عکسا ناراحت نمیشم بلکه انگیزه میگیرم این چیزارو به دست بیارم.ضمنا برای هموطنای عزیزم که در آسایش زندگی میکنند خوشحالم و آرزوی سلامتی دارم

  5. خودمو عشقه بچه پولدارنیستم ولی کارمیکنم بادرامدکم هم خوشم وخوش میگزرونم وهیچ وقت شاکی نیستم

  6. پولدارترین انسان ها بی نیاز ترین انها هستند.
    ای سرو ازاده به ازادیت مناز
    ازاده منم که از همه دنیا بریده ام

  7. دلیل بر این نیست که هرکس پورشه سوار میشه خوشحاله و هرکی هم پرای سوار میشه ناراحت بستگی به طرز نگرش ادمها به زندگی داره حضرت علی میفرماید در دنیا به اندازه ای که تو سیر بشی هست اگه با اون سیر نشدی با کل دنیا هم سیر نمیشی . به چیزی که دارید قانع باشید وبا توکل به خدا برای بهتر شدن تلاش کنید

  8. سلام….
    ببینید بچه ها هر کی هستن ایرانی اند خون ایرانی تو رگاشونه…………………………….نوش جونشون

  9. سلام ب تمایه دوستان امیدوارم هرجا هستین موفق باشین و خدارا در تمامیه لحظات شکر کنین و هیچ وقت ب بالاتر از خودتون نگا نکید ب پایین تر از خودتون فک کنید از مسئولین تقاضا دارم جلوی این سایتارو بگیرن چون خیلیارو از زندگی نا امید کرده ک این یک فاجعه هست با تشکر

  10. سلامتی بالاترین نعمت و ثروته اگه قدرشو بدونیم

  11. دادا نوکر هرچی ÷پولدار وبی÷پولش هرکی دارهم باکلگ هم بی کلک ناز شصدش بابا همه اهل یکجا هستیم زشت راجب هم این نظرها رو بدیم که اخرش بوی حسدو تنگ نظری به مشام میرسه من اگه ندارم حتما خدا لیاقت من ندید به من به شخص خودمو میگم نه کس دیگه بگذریم دوستان من تخصصم ترمیم اسناد قدیمیه بیکارم چون زنو بچه دار هستم اگر نگهبانی یااشپزی هم باشه یاهر کاری البته حلال درخدمتم درشهر بابل استان مازندران هستم وهرجای باشه مهم نیست فدای تک تک شما بنده حقیر

  12. عااااااالیییییی بود

  13. خوش باحالشون شانس دارند

  14. به نظر من خوب نیست این قدر پول دار باشه یا اینکه بچه پولدار باشه چون با این همه پول همه کار میشه کرد و بعد از مدتی دیگه چیزی نیست که برای شخص جالب به نظر بیاد و اون به ذوق و شوق واداره همه چی واسه آدم تکراری و بی مزه میشه تازه چشم همه مخصوصا تبهکارها و آدمای سوء استفاده گر دنباله آدمه

  15. می خوام چند نکته بگم:
    ۱- هر وقت اسم ایران را میشنوم جز بدبختی . گرونی. فساد . پارتی بازی . بی فرهنگی .. بی قانونی . دزدی . بیکاری . و …. یادم میاد و هیچ وقت نشده یه چیز خوب بیاد تو ذهنم. امیدوارم اگه این ایران درست بشو نیست ، آمریکا حمله کنه و ایران را با خاک یکسان کنه . که من میرم طرف آمریکا.
    ۲-مردم ایران خیلی از لحاظ فرهنگی عقب افتاده هستند و بیشتر اعمالشون از روی سنت های غلط گذشتگان میباشد نه از روی عقل. تازه ضرب المثل داریم که میگه عقل مردم به چششونه.
    واقعا از همچین مردمی متنفرم.
    ۳-بعضی از همین مردم بی فرهنگ که یه پولی دستشون میرسه . میرن اون پولو چیزی میخرن تا تو دید باشن تا بهشون بگن خرپول. ولی مثل طبل تو خالی هستند. یا عده ای برای چشم و همچشمی میرن از این کارا میکنن. بدون در نظر گرفتن آینده .
    ۴- فردی که از لحاظ تربیتی دارای تربیتی صحیح و سالم و کامل باشد دیگر نیازی به جلب محبت دیگران ندارد زیرا درون خانواده به او محبت کافی شده است و او ارضا شده ولی کسی که از لحاظ محبتی در خانواده ارضا نشده باشد در خارج از خانه سعی به جلب توجه و محبت میکند تا شاید خود را ارضا کند یکی پول خود را به نمایش میگذارد .یکی بدن خود را . یکی یه کار خرکی میکنه و …
    ۵-اما این دوستان ما که این کار را کردند الان مست هستند . مست پول . قدرت . فخرفوشی. وبه حرف دیگران توجه نمیکنند. من بهشون حق میدم. و اگه انصافا خودمون هم جای اون ها بودیم این کار را میکردم. اخه بهت بگن الان فکر کن اگه ۱۰۰ میلیار پول داشتی چی میکردی میگفتی فلان ماشین . فلان خونه . فلان ساعت . فلان… میخریدم.
    خوب بابا یکی الان به آرزوش ریسده. نباید به چشم بد نگاش کرد.
    قبول کنید بیش از نیمی از انتقاد ها از روی حسادت است .
    ۶-اگه به انتقاد و جبه گیری بپردازیم کاری درست نمیشود . تازه این افراد پولدار نیز در برابر این انتقادات جبه گیری میکنند و میشه جنگ.
    من اگه جای این افراد بودم و کسی بهم انتقاد میکرد بهش این جواب هارا میدادم:
    ۱-به تو چه ربطی داره که به من میگی چی بخرم و چی نخرم؟
    ۲- دارنده برازنده ؟
    ۳-حسود . حسودیت میشه ؟
    ۴-نگاه میکنی ناراحت میشی ؟ خو نگاه نکن.
    ۵-میتونم میکنم . نمیتونی نمیکنی.
    پس باید این گونه موضع گیری هایی را پذیرفت. چون خود ما نیز اگر در چنین شرایطی قرار بگیریم و مست و غرق در دنیا شویم این کار را میکنیم.

    ۷-بهترین کار به نظر من به جای این که از ثروتمندان پول بکنیم و بدیم به فقرا بریم وضع اقتصادی . کار .درست کنیم . تا همه خودشون ثروتمند بشن.
    من خودم یه آدم بین فقیر تا متوسط هستم که برای خرید یه پراید باید ۳ سال پول جمع کنم.

  16. …نمیشه همه رو با یه چوب زد…بعضیا برای ثروتشون زحمت کشیدن و بعضی ها هم بالا کشیدن!
    ولی هرچیزی که هس ما حق نداریم قضاوتشون کنیم…یا علی:)

  17. نه درویش بی کفن درخاک رفته نه دولتمندبرده یک کفن بیش

  18. طبق آیه قرآن :
    لقد خلقنا الانسان فی کبد (سوره بلد آیه ۴ )
    ما انسان را در رنج و زحمت آفریدیم.

    ما بچه مسلمانیم و با اعتقاد به قرآن باید بدونیم هیچچچی در این دنیا نمی تونه جلوی رنج انسان رو بگیره .نه ثروت.نه علم.نه موقعیت اجتماعی.نه زیبایی.نه خونه عالی.نه ماشین فراری و نه هیچی دیگه …
    به جز یه چیز اونهم رفاقت با خدا .
    به قول رجبعلی خیاط خدا از امام حسین ع غریب تره .
    با خدا که رفیق شدی شادی و نشاط حقیقی میاد تو بطن وجودت و خودت رو ثروتمندترین می دونی … ان شاالله روزی همه بشه.

    • من با حرفتون موافقم .مشکل ما اینه که هنوز لذت واقعی را درک نکردیم وگرنه میفهمیدیم لذت واقعی تو پول نیست.

  19. اینا میتونن نمونه الگوباشند نه بلکه پدرشون که ارث جدشون میخورن.مهم این مطلب که بایک نوع نگاه به عکس قضاوتی نداریم.ما هم می تونیم ازفردا حتی بهترین شویم ووقتی بهترین شدیم بدانیم بدترین هادرانتظارمان هستند

    • من پدرن زحمت کشیده نه ارث خورده باشه خوب مگه ما پولدارای بدبخت چیزی گفتیم تو هم از فردا با دوست دخترت تو استخر عکس بنداز ولی مث ما نباش چون مث ما بزرگ نشدی

      • آقا عرشیا تو درست میگی قبول.اما یکم هم خودت رو جای اونا بزار اونا که خودشون نخواستن فقیرباشن برای همین شمام مراعات کنیدحداقل عکس های زیادی رو تو شبکه های اجتماعی نذارین تا بعض ها همون عکسا رو تو اینجور جا ها بذارن و در مورد شماها قضاوت کنن

  20. سلام بنظر من پولدارهای واقعی از این کارا نمیکنن چون یجورایی احساس میکنن با اینکارا خودشونو تحقیر میکنن تا حالا با ادمای پولدار افتاده معاشرت کردید ؟واقعا میشن الگو واسه ادم

  21. پولدار شدن خوب است به شرط دروست مصرف کردن .!؟؛:
    الان دختر پولدار بی حجابی .قلیونی .شراب خور. و… .
    پسر پولدار دنبال دختر . ومسخره بازی … .
    هروقت هم چیزی بگی دوتایی میگن این فرهنگ … .
    بلا نسبت بعضی ها که دنبال چنین مسخره بازی که نیستند.
    ای ملت ایران :دنبال بی حجابی ومسخره بازی نباشید دنبال کار نیک وحسنات باشید.
    به قول پدرم دنیا دو روزه روزی که به دنیا میای وروزی که ازاین دنیا مری … .
    پس به فکر عاقبت باشید.

    به امید آن روز… .
    علی الساعدی

  22. من که روان شناسی خوندم اینو میدونم که اینکار از لحاظ روان شناسی یعنی کمبود اعتماد به نفس یعنی اره بابا ما هم هستیم
    کسائی که میخاند بگند ما تافته جدا بافته هستیم
    ولی نمیدونن که سر نوشت همه ما ها یکجاست اونم
    زیر خاک و روتم سنگ میذارن که نتونی از جات تکان بخوری

  23. ثروت خوبه حضرت علی علیه السلام می فرمایند غمگین ترین ادم جوانمردیست که توان کمک کردن به ناتوان را ندارد. خوبه همه تلاش کنیم ثروت تولید کنیم اما چیزی که بده فخر فروشیه. زینت فقیر قناعته و زینت ثروتمند بخشش. کاش به جای فخرفروشی بخشش میکردند. به اندازه خودشون هم استفاده کنند نوش جونشون.

  24. سلام
    هرچقدر زحمت بکشید به اندازه زحماتتون استفاده میکنید
    ممکن بگی اینا با سن و سال کم چطوری انقدر پول دارن
    باید ببینی پدرهاشون چقدر زحمت کشیدن

  25. ما که بی نصیب موندیم، شماها جای ما هم خوش بگذرونین،اصلا مرسی که به یادمون بودین و یه چشمه از عکسای خوشگلتون رو بهمون نشون دادین!ما هم همیشه به یادتون هستیم!!!!!!

  26. نوش جونشون بشه گوشت بچسبه…………../؟ از قدیم گفتن دارنگی برازندگی

  27. پسر خوب اگه به کار کردن فکر بود الان خیلیا باید پولدار باشن و خیلی از اینا هم بی پول، فکر چیه، خودتو گول میزنی؟؟؟؟؟؟

  28. سلام
    اینقدر پولتون را به رخ دیگران نکشید فوقش زنده باشی تا سن۱۰۰سالگی بعدش مردن که همه با یه نوع کفن میرن زیر خاک نه کم نه زیاد

  29. درسته توی جهان سوم حرف اولرو پول میزنه ولی همه جا هم کارایی نداره اینجور آدما چیز دست نیافتنی توی زندگیشون ندارن به هرچی که خواستن توی زندگیشون رسیدن ولی بچه هایی که درآمد کمی دارن وقتی میخوان بخوابن به آرزوهاشون فکر میکنن که این یه پوئنه مثبت توی زندگی ما آدماس شاید ماها به این آرزوها نرسیم ولی فکر کردن بهشم خیلی برامون جذابه ولی آدمای پولدار دیگه جذابیتی توی زندگیشون ندارن /این نظر منه امیدوارم کسی بهش برنخوره

  30. اقا جون این حرفها چیه میزنید .چرا هرکه پولدار شد میگید دزدی کرده و جنبه نداره .جطور عربها که دارندو پزشو به ما میدن میگید نوش جونشون مملکتشون صاحب داره ولی پای یه هم وطن که میرسه میگید دزدی کرده.اقا جون بیایید به جای اینکه حصرتشو بخورید ببینید از کجا شروع کرده /یهو که پول از اسمون نمیوفته پایین .کار کرده عقلشو به کار انداخته /پی ورشکست شدن به تنش مالیده/یکیو ده تا کرده پس انداز کرده حالاشده این . به نظر من حتی اگه یه کارمند رشوه بگیر هم که بوده وحالا صاحب ده تا کارخونه و ده تا برج ۲۰ طبقه شده /جنمشو داشته .شرط میبندم اگر ۴میلیارد بدن به هر کدام از اونهایی که میگن پولدار ها دزدن سر دو سال نداشته باشنش.بیلگیتس پولدار ترین مرد دنیا گفته اگر تمام دارایم رو ازم بگیرند وزندایم کنند / شرط میبندم فقط با یک کامپیوتر داخل زندان ظرف دو سال به جایگاه الانم برسم.پس هیچ وقت نه حصرت پولدارها رو بخورید نه بهشون تهمت بزنیید.من به شخصه افتخار میکنم چنیین هم وطن هایی داریم .چرا باید فقط خارجیها حال این خونه ها و ماشین ها رو ببرند .(بچه ایران سوار بشه انگار من سوارم)

    • کسی نگفته اونا دزدن ولی کسایی که اینجور عکسارو گذاشتن توی اینستگرام پول خودش نیست پولی که پدرش زحمتشو کشیده پس نباید پوزشو بده اونکه زحمتی نکشیده براش که حالا داره نشون میده این به نظر من اوج بچگی »شنیدی میگن داشته هاتو حفظ کن نشون نده “منم خوشحالم که حداقل ۱/۳بچه های وطنم خوشحالن کمبودی ندارن

    • تو هم عقلتو بکار بنداز پولدار شو باشه ؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.