امازینگ / اخبار / اخبار جنجالی / فیلم افشاگری الهام ستاکی درباره تعرض از سوی مهدی فلاحتی مجری VOA

فیلم افشاگری الهام ستاکی درباره تعرض از سوی مهدی فلاحتی مجری VOA

فیلم افشاگری الهام ستاکی درباره تعرض از سوی مهدی فلاحتی مجری VOA

الهام ستاکی , الهام ستاکی مهدی فلاحتی , الهام ستاکی صدای آمریکا , الهام ستاکی مجری , عکس الهام ستاکی

مهدی فلاحتی مجری صدای آمریکا فلاحتی که اکنون پرونده‌ هایی مربوط به چندسال پیش را مرور می‌کند، بد نیست درباره پرونده آن سال‌ های خودش نیز توضیحاتی به مخاطبان برنامه اش بدهد که با آن خانم مجری چه کرد و چگونه با اعمال نفوذ مقامات بالاتر، پرونده مسکوت ماند و همه شاکیان و شاهدان اخراج شدند؛ به جز مهدی فلاحتی . وی با پرونده‌ سازی‌ هایش برای شخصیت های مختلف شناخته می شود؛ اما بد نیست به یکی از پرونده‌های این مجری مورد حمایت مدیران ارشد صدای آمریکا بپردازیم.

 این روزها مهدی فلاحتی مجری صدای آمریکا روزهای پرکاری را پشت سر میگذارد…البته او حدود ۵ سال پیش هم بسیار پرکار بود. در آن روزها فلاحتی که برنامه روی خط صدای آمریکا را به همراه یکی از مجریان زن این شبکه اجرا می کرد، بیش از آنکه روی آنتن مشغول باشد، پشت صحنه برنامه مشغول تعرض و تجاوز به همکارش بود. یکی از مهمترین بخش‌های برنامه فلاحتی همین نگاه‌های او به دوربین است! البته همین نگاه‌ ها در پشت دوربین نسبت به همکاران خانمش و دست‌درازی باعث قطع همکاری الهام ستاکی و اخراج چند تن دیگر برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی اخلاقی او شد

الهام ستاکی , الهام ستاکی مهدی فلاحتی , الهام ستاکی صدای آمریکا , الهام ستاکی مجری , عکس الهام ستاکی

درخواست‌ های بی شرمانه فلاحتی هرچند مکررا با پاسخ منفی الهام ستاکی (همکار او در برنامه روی خط) همراه بود، اما او از پا ننشست و پیشنهادهای قهوه و ناهار و شام او رفته رفته به دست درازی‌ و تعرض تبدیل شد. تا جایی که همکار او ابتدا مجبور به ترک همکاری با او در آن برنامه شد و پس از عدم پیگیری مدیران صدای آمریکا، اقدام به شکایت رسمی از مهدی فلاحتی کرد. به گفته الهام ستاکی، با اعمال فشار مدیران صدای آمریکا (که به گفته ستاکی فضایی به شدت امنیتی در آن جاری است) پرونده شکایت او به جایی نرسید و به همراه دو مجری دیگر (از جمله جمشید چالنگی) که به نفع او شهادت داده بودند، از شبکه اخراج شدند.

در ادامه فیلم افشاگری الهام ستاکی درباره تعرض از سوی مهدی فلاحتی را مشاهده می کنید.

منبع : مشرق نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.