امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / ماجرای طلاق گرفتن الهام چرخنده از شوهرش فرشید نوابی

ماجرای طلاق گرفتن الهام چرخنده از شوهرش فرشید نوابی

ماجرای طلاق گرفتن الهام چرخنده از شوهرش فرشید نوابی

الهام چرخنده , اخبار,عکس الهام چرخنده ,طلاق الهام چرخنده ,شوهر الهام چرخنده ,جدا شدن الهام چرخنده ,اسم شوهر الهام چرخنده

زوج بازیگر و هنرمند فرشید نوابی و الهام چرخنده به زندگی مشترک خود خاتمه داده‌اند و فرزند خردسالشان نیز نزد پدر خود مانده است.

الهام چرخنده بازیگر نقش مشهور زیور در سریال آوای باران از همسرش فرشید نوابی از بازیگران مرد سینما و تلویزیون جدا شد و به زندگی مشترکشان خاتمه دادند و فرزندشان نزد پدر ماند.

ین زوج اندکی پیش از ایام نوروز امسال این تصمیم به جدایی و طلاق خود را عملی کردند، اما خبر آن هنوز رسانه ای نشده بود.
این دو هنرمند به تازگی پس از سالها دوری از عرصه تصویر به فعالیت مجدد خود روی آورده اند و در بهار سال گذشته در سریال  پروانه ساخته جلیل سامان با یکدیگر همبازی بوده اند.

چرخنده نیمه دوم سال گذشته نیز با سریال  آوای باران  (حسین سهیلی زاده) بازی قابل توجهی را در شبکه سه ارائه داد.
الهام چرخنده در مجموعه های تلویزیونی دایره تردید ، من یک مستاجرم ، پروانه و آوای باران به ایفای نقش پرداخته است. وی همچنین در فیلم های سینمایی عروسی مهتاب ، شب یلدا ، سوگند و دامنه های سفید نیز بازی کرده است.
نوابی نیز هم اکنون سردبیری و تهیه‌کنندگی برنامه  سینما اکران را در شبکه تهران بر عهده دارد.

الهام چرخنده , اخبار,عکس الهام چرخنده ,طلاق الهام چرخنده ,شوهر الهام چرخنده ,جدا شدن الهام چرخنده ,اسم شوهر الهام چرخنده

ماجرای طلاق گرفتن الهام چرخنده از شوهرش فرشید نوابی

الهام چرخنده , اخبار,عکس الهام چرخنده ,طلاق الهام چرخنده ,شوهر الهام چرخنده ,جدا شدن الهام چرخنده ,اسم شوهر الهام چرخنده

ماجرای طلاق گرفتن الهام چرخنده از شوهرش فرشید نوابی

۳۲۹ دیدگاه‌ها

  1. با سلام. اول عرض کنم که من ۲ برادر شهید دارم. بخدا الان که فکر می کنم می بینم کارشون اشتباه بود که رفتن و جونشونو از دست دادن برای این ادما . همون دولتی که پاکترین دولت بود دیدین رحیمی و مشایی و ….. چه کردن. نماینده هاشون هم مثل رحیمی. من تمام اینا رو گفتم که چرخنده مثل رحیمی . فکر می کنید شیاد بودن یعنی چی؟ یعنی این که ادمی که در عرض ۱ سال ۳۶۰ د رجه تغییر اصلا ممکن نیست اون این خانم ۲ بار ازدواج و هر دو بار هم طلاق. خوب حتما یه مشکلی هست.
    من فقط متاسفم که ۲ برادرم برای یه همچین ادمایی جونشونو از دست دادن.
    مملتی که به گفته خودشون ۷۸ درصد مردم زیر خط فقر هستن.
    حالا شما دحساب کن تو مملکتی که زیر نفت و گاز و … خوابیده این وضعیت باشه که مشکل اصلی ما مو بیرون دختر ها باشه ولی دزدی های اقایون رو هیچ کس دنبال نمی کنه
    همین مردم من شما می پرسم برای شما مهم بود هست مه معاون رئیس جمهور قبلی و اقای رسای و مشایی …. چند هزار میلیارد پول خوردن ؟ نه براتون مهم نیست. ولی بحث حجاب و سا÷ورت و … اینا رو تا اخر مطلب پیگیری می کنین.
    من فقط می تونم بگم متأسفم همین .

  2. اجرتون با خدا الهام خانم

  3. احسنت الهام خااااااااااااااااااااااااانم مرگ بر بدحجابان

  4. انشالله با حجاب برترتون به خدا و حضرت زهرا بیشتر نزدیکتر شدید احسنت بر شما بانوی باحیا . مرگ بر بدحجابان شیعه

  5. درود بر نمونه ی کامل اریایی خانم چرخنده ی عزیز ………………

  6. افرین خانم چرخنده .لعنت بر بدحجابهای بی فرهنگ . افرین خانم چرخنده . این بدحجابها دارن میسوزن بدونین بدحجابها لعنته میلیونها نفر پشته سر شماست ..

  7. منم خانم چرخنده رو تایید میکنم تو راهپیمایی روز قدس خیلی کوبنده صحبت کردن حرفاشون سراسر بصیرت و معرفته

  8. خانم چرخنده افرررررررررررررررررررررررررررررررررررین بر شما . از توهینهای حسودان و اراذل اوباش ناراحت نشید و من و تو صهوینهیست .. کار شما همش ثواب و ارزشیه . لعنت بر بدحجابها

  9. احسنت بر خانم محجوب و باحیا ..لعنت بر بدحجابها کشور .

  10. خانم چرخنده سلام . کارهاتون و دیدم افرین بر کار ارزشی شما . چادری زیاد داریم ولی چادری که دیگران و بیدار کنه کم . بایدم از شما تقدیر بشه . شما عزیزه حضرته زهرایید و دخترای بدحجاب اینجا ممکنه خودشونو چادری جا بزنن و یاوه گویی کنن باور نکنین . لعنت بر گلشیفته فراهانی فاحشه و درود بر چرخنده ی عزیز

  11. افرین خانم چرخنده . خداوند خیرتان دهد .

  12. شماها فضولین قضاوت میکنین چرا طلاق گرفته . دوست داشته حیفه الهام خانم گل نبوده .

  13. عاششششششقتم الهام چرخنده جوووونم
    نمرت بیسته

    حرف مردمرو بیخیال
    حضرت زهرا رو بااین کارت خوشحال کردی عزیز
    مبارکت بااشه

  14. الهام خانم به چرت وپرت های بعضیاکه میگن ریاو ترفندوچرت وپرت اهمیت نده عزیزم کارت باعث شد من بخودم بیام کاش بجای شستن گناه دیگران بعضیاآدم می شدند دل پاک دل پاک همش چرته اعمالتودرست کن خواهربرادرمن ”’ کم بشین آقامجیدچرت بگو اعمالتودرست کن دلت پاک میشه ”’آدم هرغلطی بکنه دروغ بگه تهمت بزنه دل نامحرموبلرزونه بعدبگه دلم پاکه یذره آدم بشیدبجای چرت گفتن دوستان

  15. چرا کامنتمو نذاشتی آمازینگ
    (پاسخ بهار)

  16. به نظر من که نباید راجع به ادما زود قضاوت کنیم که حالا حجابش از سر ریا بوده یا حالا که داره طلاق میگیره پس ادم مورد قبولی نیست شاید اصلا مقصر این جدایی الهام نبوده دوستا به این فکر کردید که وقتی تو ذوق کسی میزنید شاید دلسرد نسبت به کارش بشه من خودم دانشجوی مهندسی پزشکی هستم و به تازگی چادری شدم الهام جون میفهممت واقعا حس امنیت ب ادم میده حالا که پا توی این راه گذاشتی ایشالله بدون توجه به موج منفیا راهتو ادامه بدی .

  17. با سلام و احترام
    اگر به تاریخ رجوع کنید و مطالعه ای داشته باشید میبینید در طول تاریخ در ادیان، مذاهب، مکاتب و فرهنگهای مختلف، افراد بسیاری بوده و هستند که در طی دوران زندگیشان به هر دلیلی یک انقلاب فکری داشته اند و متحول شده اند (تحول در راستای قرب الهی یا بالعکس) که در بعضی این تحول پایدار و در بعضی ناپایدار بوده است. در اینجا برای تمام کسانی که دقدقه شان رسیدن به حقیقت محض و قرب الهی است دعا میکنیم. فقط نکته ای که از نظر من بسیار مهم است این است که زیاد بر روی این تحولات شخصی افراد مانور ندهیم، چه بسا به عنوان مثال من نوعی که متحول شده ام، پس از رسانه ای شدنم و حتی گرایش بعضی به سمت تفکرم، بعد از مدتی دوباره به همان منش اولیه ام بازگردم (آیا بعید است؟)، به نظر شما کسانی که از من و تفکرم پیروی کرده اند سرخورده نمیشوند و یا کسانیکه خود در این مسیر بوده اند سوالهای بی جواب بسیاری برایشان ایجاد نمیشود؟
    پس قرار دادن هر فرد در راس یک اعتقاد کاری نادرست است. بگذاریم مخصوصا اعتقادات دینی جامعه به شخصی منسوب و معرفی نشود! چون همه ما انسانیم و غیر از معصومین علیهم السلام، بقیه افراد جامعه جایز الخطا میباشند.
    با آرزوی موفقیت برای جویندگان حقیقت
    یا حق

  18. چقدر کار قشنگی کرده منم یه جورایی مثل خودش ام قبلا جاهل بودم الآن عاقل شدم دل به خدا دادن و اون چیزی که میگه رو انجام دادن عین عقله خدا بهت میگه راه اینه چاه اینه دیگه دنبال چی میگردیم ول کنیم این من من گفتنا رو که عین کبر و غروره نتیجش این دنیای فانی و عذاب آخرته عمل نکردن به فرامین خداوند تن دادن به خشم خداونده نه مخالفت کردن با آدمها ….

  19. سلام اتفاقا گفتنش درست بود.به هرحال بازیگرا و فوتبالیستا
    میتونن الگوهای خوبی برا جوونا باشن. و معمولا هم رو بقیه تاثیرمیذارن.حرف درستی نیس که بگیم ریا میکنه

  20. چادری شده که شده ایشون میخواسته با چنین کاری تیترخبرها بشه که به لطف مردم این چنین شد به خودش ربط داره این همه به به چه چه هم نداره. با یزید که زندگی نمیکرده اگه واقعا زهرایی بود با شوهرش میساخت

  21. دوستت داریم خانم گل….همه جوره قبولت داریم الهام جان ….من اصلا خودم معترفم حجاب خوبی ندارم ….خیلی جاها هم گفتم اونها یی که پوشش پاک چادر رو انتخاب کردن تاحالا خیلی شجاع هستن و من مدام اعتراف می کنم هنوز خودم به این درجه از پاکی و شهامت نرسیدم. …حداقل کاری که می کنم اکثر دوست هامو از چادری ها انتخاب می کنم…برای همین یه لحظه آرزو کردم کاش جای تو بودم….

  22. این خانم فقط به دنبال پول، مقام و توجه است. توجه کنید که ایشان بازیگر هستند. چه بسیار بازیگرانی که نقش یک روحانی را بسیار زیبا و تاثیر گذار بازی کرده اند…. ولی آیا آنها واقعا روحانی هستند ؟؟؟؟؟ اگر این شخص تصمیمی گرفته،،، پس چرا انقدر به دنبال ریا و ظاهر سازی است ؟؟؟؟

  23. عجب قدرت بدنی داشته که با چوب زدنش و الان فقط کمرش درد میکنه!!!!

  24. و بگذارید چیزی بگم از طرف کسی که پوشش چادر نداره و اون اینکه هیچ کس به بانوان چادری بی احترامی نمی کنه تا زمانی که برای این بانوان عزیز هم همه قابل احترام باشن و فراموش نکنن که بخشی از مردم در اعتقاد و باورشون حجاب به این معنا جایی نداره و فقط درست بودن، پوشیدگی، با وقار بودن و احترام گزاردن جزیی از ارزشهاست اما سالهاست که دارن به دلایلی حجاب می گذارن و تبعیضات رو تحمل می کنن. حتی اگه کم نباشه تعدادشون و نمیگم که اکثریت هستن یا نه! و به خاطر بیارن که سیاست، اقتصاد و خیلی چیزا تو این کشور عجین شده با این نوع پوشش. مشکلی با چادر وجود نداره اگه فکر همه گیر شدنش و ارزش گذاری روش به هر نحوی وجود نداشته باشه. مشکلی با چادر وجود نداره اگر برای ما ارزشی قایل بشین که هم وطن ایرانی شما هستیم و به خاطر بیارید بعضی از شما که اعتقادات سیاسی و مذهبی دیگری هم وجود داره.

  25. من چادری نیستم ولی احترام می گذارم به همه عقاید شخصی و عزیزترین و صمیمی ترین دوستم یه چادریه. چیزی که منو به سایت ها کشوند خوندن صحبت های خانم چرخنده بود که با تامل توشون تهی بودنشو دیدم. کجا چادری شدن این شخص یه تشویقه؟ من که بعد خوندن صحبت ها و نظرات ایشون تازه بعد خوندن نظرات شما پی بردم از یه مقطع چادری شدن. و واسم عجیبه که صرف چادری شدن کسی که هنرشو دوست داریم باعث بشه مطالعه نکرده پوشش عوض کنیم!!!

  26. برای من جالبه. یه نفر به اسم لاله خانم یه نظر دادن و خیلیا توهین کردن چون اقلیت بودن. در صورتی که حرفاشون منطقی بود. حتی بعضی گفتن احتیاج به دکتر دارن و یا گفتن با همه دعوا داره. من در مورد خانم چرخنده امروز شنیدم. ایشونو به اسم می شناختم و متاسفانه سریالهاشون رو ندیدم. اما با شنیدن کمیسیون مجلس و سر زدن به سایت ها و خوندن نظرات و اینکه خیلیا قهرمان می دونید ایشون رو حالم بد شده. دلم گرفته از این تفکرات و فکر نکردن و مطالعه نکردن و از این نظرات دنیای مجازی. ایران من نسیم تفکر احتیاج داره. شدید هم احتیاج داره تا همه گلهاش پژمرده نشدن.

    • آخی راست میگی لاله
      تو همیشه حالت بده
      تواگه حسادت درونتو و جو پرفسور بودنتو از بین ببری حالت خوب میشه
      (این جالبتر میشه واست)

  27. با سلام به همه ….به نظر من همش فیلمه….خوبم بازی میکنه وجدانن

  28. متاسفانه فرهنگ تظاهر ایمان کسایی رو که واقعا ایمان دارند رو هم از بین میبره.نظر من اینه که تو مملکت ما خیلی ها که واقعا هیچ اعتقادی به اسلام و دین و …. ندارند فقط با ظاهر سازی و به طمع منتفع شدن از مزایای خاص ظاهر مسلمان ها رو میگیرند و خیلی هم مسلمان دو آتشه تر شده اند که حال همه رو خراب میکنه…..
    خدا مملکت ما را از دروغ و نفاق و تظاهر حفظ کنه و به این همه گدا هم کمک کنه تا اسلام رو با رفتار زشتشون خراب و خرابتر نکنند

  29. سلام به همه دوستان الان دراین وضع فساد وفتنه همین تظاهرکردن خیلی مردانگی میخواد شما تظاهرکنید نماز اول وقت میخوانید تظاهرکنید درروضه امام حسین شدیدامنقلب میشوید تظاهرکنید هرزهگی نمیکنید وانمودکنید مطیع رهبرهستید وانمود کنید به جانبازان خانواده شهدا وبه خانمهای محجبه کاملا احترام میگذارید به افراد ظاهرا مذهبی بی احترامی نکنید درباره زندگی حضرت عبدلعظیم حسنی که این جایگاه رادارد مطالعه کنید بعدا میشود نظرداد شرمنده همه خوبان وعزیزان شدم شرمنده……

  30. آفرین برتو وچادرت وحیای زیبات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.