امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / ماجرای طلاق گرفتن الهام چرخنده از شوهرش فرشید نوابی

ماجرای طلاق گرفتن الهام چرخنده از شوهرش فرشید نوابی

ماجرای طلاق گرفتن الهام چرخنده از شوهرش فرشید نوابی

الهام چرخنده , اخبار,عکس الهام چرخنده ,طلاق الهام چرخنده ,شوهر الهام چرخنده ,جدا شدن الهام چرخنده ,اسم شوهر الهام چرخنده

زوج بازیگر و هنرمند فرشید نوابی و الهام چرخنده به زندگی مشترک خود خاتمه داده‌اند و فرزند خردسالشان نیز نزد پدر خود مانده است.

الهام چرخنده بازیگر نقش مشهور زیور در سریال آوای باران از همسرش فرشید نوابی از بازیگران مرد سینما و تلویزیون جدا شد و به زندگی مشترکشان خاتمه دادند و فرزندشان نزد پدر ماند.

ین زوج اندکی پیش از ایام نوروز امسال این تصمیم به جدایی و طلاق خود را عملی کردند، اما خبر آن هنوز رسانه ای نشده بود.
این دو هنرمند به تازگی پس از سالها دوری از عرصه تصویر به فعالیت مجدد خود روی آورده اند و در بهار سال گذشته در سریال  پروانه ساخته جلیل سامان با یکدیگر همبازی بوده اند.

چرخنده نیمه دوم سال گذشته نیز با سریال  آوای باران  (حسین سهیلی زاده) بازی قابل توجهی را در شبکه سه ارائه داد.
الهام چرخنده در مجموعه های تلویزیونی دایره تردید ، من یک مستاجرم ، پروانه و آوای باران به ایفای نقش پرداخته است. وی همچنین در فیلم های سینمایی عروسی مهتاب ، شب یلدا ، سوگند و دامنه های سفید نیز بازی کرده است.
نوابی نیز هم اکنون سردبیری و تهیه‌کنندگی برنامه  سینما اکران را در شبکه تهران بر عهده دارد.

الهام چرخنده , اخبار,عکس الهام چرخنده ,طلاق الهام چرخنده ,شوهر الهام چرخنده ,جدا شدن الهام چرخنده ,اسم شوهر الهام چرخنده

ماجرای طلاق گرفتن الهام چرخنده از شوهرش فرشید نوابی

الهام چرخنده , اخبار,عکس الهام چرخنده ,طلاق الهام چرخنده ,شوهر الهام چرخنده ,جدا شدن الهام چرخنده ,اسم شوهر الهام چرخنده

ماجرای طلاق گرفتن الهام چرخنده از شوهرش فرشید نوابی

۳۲۹ دیدگاه‌ها

  1. سلام.ایرانی های خوب مردم شریف.ترو بخدا اینقدر با مسایل و زندگی و حریم خصوصی و شخصی یکدیگر کاری نداشته باشین.بخدا از هر گناهی بدتر این مباشد که ما با زندگی دیگران کار داشته باشیم.زندگی هنرمند بازیگر سیاست مدار و …. و در یک کلام زندگی خصوصی وشخصی دیگران به هیچکسی ارتباط ندارد.پس ایقدر قضاوت به ناحق و قضاوتی که اصلا به ما مربوط نیست نکنیییییییییییییییییییییییییم.

  2. سلام .شاید این جمله رو خیلی شنیده باشید که چقدر فساد تو سینمای ایران زیاد شده و همه با این جمله که دلت باید پاک باشه توجیح می آورند . و این روالی که پیش میره و دارن از خودشون نشون میدن حاکی از اینه که اگه با بازیگران امروز برگردیم به دوران قبل از انقلاب چه بسا سینمایی بدتر از اون دوران خواهیم داشت چون این امادگی رو در پوشش بازیگران میبینیم و اینکه حاضر میشن برای گرفتن نقش به هرشکل و پوششی که خواسته میشه ظاهر بشن . دلم از تمام بازیگرایی که دوسشون داشتم گرفته اینکه هر روز بدحجابی رو در ایران بیشتر رواج میدن . خیلی ازدختر پسرهای ما با الگوپذیری از اونا امروز این شکلی شدن . اجازه بدین شمارو بخاطر هنرتون ویژگی های فردیتون هنوزم دوستداشته باشیم . ما عاشق رنگ و لعاب شما نیستیم . اینقدر به نمایشش نزارین به اسم گریم به اسم کلاه گیس به اسم طراحی لباس .

  3. نه ازینور بوم بیفتید نه ازونور بوم.نه ایشون رو که یه انسان هستن و حرمتش واجب از حد یک انسان و حرمت انسانیش بکشیم پایین و مورد توهین و تهمت قرار بدیم و نه یه عده بیان بگن ایشون که یه ادم معمولیست الگو هستن و بعد یه عده دیگه بیان عیبهای ایشون رو با دید خودشون تحلیل کنند و بگن نه ایشون الگو نیستن به این دلیل و اون دلیل و ….ما در دینمون الگو داریم ائمه ما الگوی ما هستند نه هنرمندان و فوتبالیستها که افراد معمولی هستند که به واسطه علایق و شغلشون معروف هستند و اصلا در شان و مرتبه ای نیستن که بشن الگوی یک انسان دیگه. برای مردم کشورم اشتیاق به فهمیدن و درک بیشتر داشتن ارزو میکنم.

  4. برای مردم کشورم از خداوند عمیق بودن و فهیم بودن میخوام… من نه چادریم نه مدافع چادر چه بسا همیشه منتقد حجاب چادر بدون فهم و فلسفه صحیحش بودم. که حجاب اگر در معنای واقعیش اجرا بشه چیزی جز دوری از خودنمایی نیست که میتونه در قالب پوششهای مختلفی باشه و چه بسا چادریهایی که در حجاب چادرشون چیزی جز خودنمایی دیده نمیشه… خلاصه کلام فکر نکنید من چادریم یا اصلا شباهتی به اون دسته از افراد جامعه دارم و دارم با دفاع از خانم چرخنده از عقاید سطحی خودم دفاع میکنم… خانم چرخنده مثل همه ما انسان هست و همونطوریکه ما کامل نیستیم اون هم کامل نیست اینقدر دنبال کشف و بزرگنمایی عیبهای مردم نباشید و هنر نیست عیب یابی در مردم که همه ما سر تاپا پر از نقصیم که اگر غیر ازین بود هدف از خلقت ما معنی نداشت.دوستان من، ایشون مثل همه انسانها به قول خودش اختیار داره و یه زمانی از زندگیش به دلایلی که به من و تو ربطی نداره تصمیم میگیره چادر سر کنه.درست یا غلط تصمیمش به خودش ربط داره.اینکه چرا این کار رو هم کرده وقتی تو میتونی قضاوت کنی که تمام و کمال همه جنبه های این تصمیم که لازمش بودن در درون و افکار این شخص و بودن در زنذگی شخصی اوست داشته باشی.ایا شما این شرایط رو داشتید برای قضاوت در مورد دلیل این تصمیم ایشون؟ قضاوت کیفی و مرتبه قرب الهی و کمالی هر انسانیم که مخصوص خداست و ما منع شده ایم از چنین قضاوتی.پس چرا و چطور به خودتون اجازه قضاوت و توهین و حمله به ایشون رو میدید؟!! مسایل رو با ذهن محدود خودمون تحلیل میکنیم و بعد به زبون میاریم.و نمیترسیم ازینکه نکنه تهمتی در تحلیلهای ما بوده باشه.نکنه تحلیل من انسان ناقص در مورد این موضوع غلط بوده باشه. ایشون بازیگر بوده و معروف و متاسفانه یه عده هم هستند برای فروش خبرهاشون دنبال سوژه میگردند و سریعا این تغییر ظاهری ایشون رو کردن تو بوق و کرنا و متاسفانه مردم بی فرهنگ و کم سطح هم نشرش دادن و از کاه کوهی ساختن که نه تنها به ایشون ضربه وارد کرده و ارامش زندگیشون رو بهم زده خودشون و افکار جامعه رو هم با چنین تحلیلهای پوچ و بی محتوا و بی دلیل دچار الودگی فرهنگی میکنند…عزیزانی که این فرهنگ ناهنجار رو با امکانات فضای مجازی نشر میدید به فرمایش خداوند در قران نتیجش گریبانگیر خود شما و فرزندان شما هم خواهد شد…اقای رشید پور که به این بی فرهنگی اخلاقی رو در برنامشون نشر میدن و با لحن زشت و مجرم معابانه ای ایشون رو مورد مصاحبه قرار میدن و با به زبون اوردن چنین تحلیلهای پوچ و بی اساس طرف مقابل خودش رو مورد حمله و تهمت قرار میده و حتی اشک طرف مقابل رو در میاره… هرچند این اشکها هم بعدها سوژه جدیدی میشه برای ادامه کار این افراد و این بی فرهنگیها..اشک تمساح! گریه و زاری!!… از خداوند برای خودم و مردم کشورم که بلاخره تاثیر گذار در زندگی هم هستیم نزدیکی به خداوند به معنای واقعیش ارزو میکنم که نتیجه این نزدیکی مسلما عکس العملهایی غیرازین خواهد بود…مهربانی نسبت به مخلوقات. کنجکاوی نکردن در زندگی دیگران.عیبجو نبودن.حسادت و تنگ نظری نداشتن.قضاوت و تحلیل نکردن انسانهای دیگر. ..پیامدهای نزدیکی به خداست.هر چند من اعتقاد دارم وقتی به خودش نزدیک میشی خودش دانش و اگاهی ای در وجودت جاری میکنی که نه تنها این حربه های شیطان تو رو به رذالت نمیکشه بلکه خودت میتونی سره و ناسره رو از هم تشخیص بدی. تو رو به خدا بیاییم روی خودمون کار کنیم به خودت و زندگی خودمون بپردازیم و وقتی خواستی به کسی چیزی بگیم اون لحظه اول خودمون رو جای اون شخص بزاریم.

  5. حالا چه فرقی داره چادری باشه یا مانتو روسری
    چه فرقی به حال ماها داره آخه که اینقدر بزرگ شده این ماجرا

  6. سلام هم خودش مزخرف هم کارهاش اصلا هم با ایمان نیست ایمان ی چیز درونیه دادو فریاد لازم نداره معلوم نبست خواسته خودش رو از چه کاری نجات بده بیجاره همسرش

  7. امیدوارم عمل زیبای خانم چرخنده الگویی باشه واسه بقیه هنرمندان محترم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.