امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / ماجرای طلاق گرفتن الهام چرخنده از شوهرش فرشید نوابی

ماجرای طلاق گرفتن الهام چرخنده از شوهرش فرشید نوابی

ماجرای طلاق گرفتن الهام چرخنده از شوهرش فرشید نوابی

الهام چرخنده , اخبار,عکس الهام چرخنده ,طلاق الهام چرخنده ,شوهر الهام چرخنده ,جدا شدن الهام چرخنده ,اسم شوهر الهام چرخنده

زوج بازیگر و هنرمند فرشید نوابی و الهام چرخنده به زندگی مشترک خود خاتمه داده‌اند و فرزند خردسالشان نیز نزد پدر خود مانده است.

الهام چرخنده بازیگر نقش مشهور زیور در سریال آوای باران از همسرش فرشید نوابی از بازیگران مرد سینما و تلویزیون جدا شد و به زندگی مشترکشان خاتمه دادند و فرزندشان نزد پدر ماند.

ین زوج اندکی پیش از ایام نوروز امسال این تصمیم به جدایی و طلاق خود را عملی کردند، اما خبر آن هنوز رسانه ای نشده بود.
این دو هنرمند به تازگی پس از سالها دوری از عرصه تصویر به فعالیت مجدد خود روی آورده اند و در بهار سال گذشته در سریال  پروانه ساخته جلیل سامان با یکدیگر همبازی بوده اند.

چرخنده نیمه دوم سال گذشته نیز با سریال  آوای باران  (حسین سهیلی زاده) بازی قابل توجهی را در شبکه سه ارائه داد.
الهام چرخنده در مجموعه های تلویزیونی دایره تردید ، من یک مستاجرم ، پروانه و آوای باران به ایفای نقش پرداخته است. وی همچنین در فیلم های سینمایی عروسی مهتاب ، شب یلدا ، سوگند و دامنه های سفید نیز بازی کرده است.
نوابی نیز هم اکنون سردبیری و تهیه‌کنندگی برنامه  سینما اکران را در شبکه تهران بر عهده دارد.

الهام چرخنده , اخبار,عکس الهام چرخنده ,طلاق الهام چرخنده ,شوهر الهام چرخنده ,جدا شدن الهام چرخنده ,اسم شوهر الهام چرخنده

ماجرای طلاق گرفتن الهام چرخنده از شوهرش فرشید نوابی

الهام چرخنده , اخبار,عکس الهام چرخنده ,طلاق الهام چرخنده ,شوهر الهام چرخنده ,جدا شدن الهام چرخنده ,اسم شوهر الهام چرخنده

ماجرای طلاق گرفتن الهام چرخنده از شوهرش فرشید نوابی

۳۲۹ دیدگاه‌ها

  1. سرکار خانم چرخنده حتی اگه ظاهری هم باشه جای داره بهش افتخارکنیم اما اگه از روی ایمان و اعتقاد صورت گرفته باشه که انشالله همینطور هم هست جای بسی خوشحالی و امتنان است.

  2. در جواب خانم لاله
    فارغ از محتوای پیام هایتان،به نظرم حتما باید به دکتر مراجعه کنید.کلامتان پر از آشفتگی است و خشم

  3. فارغ از این صفح و این قصه ها
    همه عزیزان
    توجه کنید
    داستان موسی و شبان رو قطعا همگی استحضار دارند
    اگر نه، حتما بخونید
    پیام آن: شرط اصلی قرب و رضای الهی داشتن قلبی پاک و بی ریاست
    والسلام….
    انسان به خواست خدا باید روز بروز ترقی یافته بسوی کمال پیش رود
    و صد البته که انسان دارای دل پاک راهی هموارتر از دیگران بسوی معبود پیش رو دارد.

    عاقبت بخیر باشید انشاءا…

  4. انگار از اعلام کردن محجبه شدن خانم چرخنده خیلیا حالشون گرفته شده.اگه جرات دارین و واقعا به نظرتون کار شاغی نکرده ،پس چرا خودتون چادری نمیشین.امیدوارم افرادی که زورشون اورده توهمین حالت بترکن

  5. الهام دوستت دارم با حجاب خوبت دختر چیش دشمنو کور کردی

  6. شاید خواب دیده

  7. من فکر میکنم تو این مملکت با اینهمه جون بیکار چادری شدن ی هنرپیشه اینقدر مهم نیس، یکم به فکر دختر پسرای جوونی باشیم که با این وضعیت اقتصادی به گناه نیوفتن، انصافا ی جای کارمون میلنگه وگرنه با این همه ثروت فقیر بودن و بیکاری ذهن آدم با وجدان رو درگیر میکنه

  8. اقای نوای جه زشت هست

  9. واقعا متاسفم….همیشه باید به یکی مثل بعضیا احترام گذاشت که گندشون عالم و برداشته بعدم میگیم اعتقاد شخصی هرکس به خودش ربط داره پس غلط کردی به خانم چرخنده حرف بزنی….خداروشکر که یکی از این بازیگرا هم پیدا شد و ولایت پذیر بود…الهام چرخنده من یکی افتخار میکنم که بازیگری مثل تو در سینما ایران حضور داره….هرچند فاتحه سینما ایران خیلی وقته خونده شده…..

  10. خانم چرخنده نه به تعریف دوستان دل خوش کنید نه به حملات بدخواهان و مغران و حسودان…. ه رکس با خدا مشکلی داره به خدا که نمیتونه حمله کنه به دوستان خدا حمله میکنه…. خلاصه کاری به کسی نداشته باشید چون خدا با شماست… این افرادی که امدند و ایشون رو میکوبن به کجا میخوان برسن؟ اگر ایشون ریا کار باشه که خدا خوشد به حسابش خواهد رسید و رسواش میکنه اکر ایشون ریا کار نبوده و تمام کاراش از روی صداقت و برای خداست که خدا خودش پشت و پناهشه و اگر تمام شماها جمع بشید که ایشون رو خراب کنید قادر نخواهید بود چون به گفته قران عزت و ذلت دست خداست. و نهایتا رو سیاهی میمونه برای حمله کنندگان. برخی که تا مومنین به زنان فاحشه ی لخت و عریان انتقاد میکنن که چرا اینطور هستید و تعرض میکنید به مقدسات و جامعه را به فساد میکشونید سریع ادای دین در میارن و میگن دخالت در کار و زندگی دیگران شرعی نیست و دین چنین اجازه ای نداده بعد الان چطور شده خودشون مکرر فضولی میکنن که چرا یه خانمی از گمراهی به راه هدایت برگشته….

  11. به ما چه که طلاق گرفتن مگه ما فضول زندگی مردمیم؟

  12. خانم چرخنده واقعا که خوب می چرخی همه نوعشو امتحان کردی اعم از با حجابی و بی حجابی رو !!!
    حالا چرا اموالتو حراج کردی
    مسلمون شدن همش هم به چادر نیست اینطوری ام نمیخواست جار بزنی بالاخره معلوم میشد یه روزی که تو هم چادری شدی!
    ولی اون روزا تو شبکه هایماهواره چه تیپی میزدی قیافت کلی عوض شده بود با دقت قابل شناسایی بودی!!!
    تو مسابقه چهره سازان رو میگم!!!!نه به اون شوریه شوری نه به این بی نمکی

    • هیچ کس اجازه نداره اشتباهات دیگری رو که توبه کردهبه رخش بکشه-جالبه خدا میبخشه بنده ها نمیبخشن!..!

  13. جانماز آب کشیدن هم حدی داره البته برای اینکه ره صد ساله را یک شبه طی کنی لازمه الهام خانوم بار خودشو بست

    • حر هم یک شبه از یاران امام حسین(ع) شد

      • حر اجازه داد دیگران بفهمند که او چه کرده خودش که اعلام عمومی نکرد. عجب مقایسه ی بچگانه ای

        • اتفاقا اعلام عمومی کرد کفش هاش را روی گردنش انداخت جلوی همه سر کج کرد آمد خدمت امام حسین و تقاضای توبه کرد و بعد از اون هم خطبه عالی داره بفرمایید مطالعه نمایید

          • این کار خانم چرخنده نه تنها ریا نیست بلکه درسترین و بهترین شیوه امر به معروف هست خدا حفظش کنه
            انقدر به این جمله اعتقاد دارم که هزار بار هم که شده می گمش

  14. بسم الله
    سلام. جالبه لاله خانوم. شما طرفدار شیعه ای؟ چقدر حرفات شبیه رادیو بی بی سی یه؟ اتفاقا اوناهم ایننننننننننننننهمه مسلمون شیعه و سنی به دست زامبیای داعش کشته شدن خیالی نبود براشون؛ ولی خودشون رو دارن برای ایزدیای عراق هلاک میکنن…. راستی شما نگران خرسای قطبی غمگین نیستی؟ رفقات نگرانن ها!
    شما یا ایران زندگی نمیکنی، یا یه روز هم چادر سرت نکردی، یا اینکه یه آقای محترمی؛ وگرنه میدونستی که خانمهای چادری و محجبه چقدر توی پایتخت همین کشور اسلامی ای که میگی، غریب اند و چقدر به وسیله ی همشهری هاشون تحقیر میشن!

    • خانمهای محجبه تو پایتخت غریبن ؟؟؟ و به وسیله همشهریهاشون اذیت میشن ؟؟؟؟ این دفاع از هزار تا انکار بدتر بود که !!!!! والله فکر نمیکنم بی بی سی یا دیگر رسانه هایی که شما فکر میکنید با این حرکات مخالف هستن ، اینجوری آبروی حجاب رو ببرن که شما با این آمار بردی…!!!…. اگر اکثریت مردم با حجاب مخالف هستن ( البته به قول شما ) ، دیگه نیازی به انتقاد خارج نشینها نیست. ضمنا اگر بفرمایید کجای حرفهای من شبیه حرفای بی بی سی بود ممنون میشم. من که بی بی سی رو نمیبینم و نمیشنوم ولی حتما شما که میبینید و میشنوید بهتر در جریان هستید !!!!!!! من همش از آیات و روایات و احادیث نقل قول کردم ، بی بی سی هم از همین منابع نقل قول میکنه ؟؟؟؟؟….. به سقراط گفتن فلانی از تو تمجید میکرد. بسیار ناراحت شد و گفت : چه کار احمقانه ای انجام دادم که فلانی خوشش اومده و تمجید کرده…. البته بین خانم چرخنده و مرحوم سقراط تفاوت از زمین تا آسمان است !!!!! همین نظرات رو بخونید : طرف اومده در دفاع از خانم چرخنده نوشته که با چادر جوانتر و خوشگلتر شده و خیلی بهش میاد !!!!! من واقعا دیگه جوابی برای این حرف ندارم…..

    • من کاملا با لاله موافقم از وقتی چادری شدم همه بهم احترام میذارن بقیه دخترای چادریم همینطور پس محجبه ها غریب نیستن

  15. فک کنم از کل مردم ایران ۹۸% بی حجاب هستن..حالا دارن میمیرن یکی باحجاب شده..من خودم توی خونه ایی زندگی میکنم که مادرم و خواهرمبی حجابن و همش بهم گیر میدن انقدر به هم گیر ندین خواهشا……. امیدوارم سربه راه بشن

    • این آمار ۹۸ درصد رو شما از کجا آوردین ؟؟؟؟ ۹۸ درصد بی حجاب داریم ؟؟؟؟؟ واقعا راست گفتن دشمن دانا بهتر است از دوست نادان… با این دفاعی که شما کردید ، دیگه نیازی نیست کسی زحمت بکشه و انتقاد کنه !!!!!!

      • Khanoome lale dokhtaram deghat kardi k shoma ba hame dava dariyo ba tohin sohbat mikoni? Fekr mikonam avalin neshooneye mosalmani k na aslan ensaniyat ine k ensan b ham noesh ehteram bezare

  16. چادر خودش ارزشمنده آدمهایی مثل ما به اون ارزش نمیدیم
    فقط خدا میتونه از اسرار قلب ما باخبر باشه خودمون رو گرفتار اشخاص نکنیم
    البته بازیگرها الگو هستن امیدوارم الگوهای حقیقی خوبی باشن همشون

  17. الهام کاردرست

  18. پاسخ به برخی شبهات
    — قیمت واقعی ساعت و تسبیح وانگشتر ایشان جمعا سه ملیون هم نمی شد ولی در امر خیر بهانه شد و خیرین در واقع مشوق ایشان و ما بودند.
    — این عمل ایشان ریای مذموم نیست بلکه معروفی است که در این شرایط بایستی علن می شد. باتوجه به علنی کردن بی حجابی و حتی فحشا از سوی برخی بازیگران دلباخته ی هالیوود و ارائه ی بد تصویر یک هنرمند.
    –اینکه در مملکتی که حجاب در آن مورد تشویق قرار می گیرد… این اندکی مغالطه همراه دارد چراکه در این مملکت ،حاکمیت طرفدار حجاب است لکن کسانی که تریبون دارند و باصطلاح هنرمند و نویسنده و استاد وووو کاملا ضد حجاب عمل می کنند و کار این بانوی گرامی خلاف مسیر رود شناکردن بود و بسیار سخت.
    — عصبانیت دشمن از حرکات و گفتار این هنرمند گرامی خود بیانگر همه چیز است که تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
    والسلام

  19. باسلام ، ازاینکه خانم چرخنده چادررابه عنوان حجاب برتر برگزیده خوشحال هستم چراکه ارزش واقعی خودرا شناخته ومعلوم است که حضرت زهراراخوب شناخته است .

  20. هنوز اجراها شا تو شبکه ماهواره ای مردم بیاد دارن …اینکه تحول روحی و طلاقش همزمان شده یه خورده عجیبه !!!

  21. سلام. اتفاقا به نظر من اصلا ریاکاری نکردند که چادر سرشون کردن.چون این کار با شغلش منافات داره و خیلی از کارگردانا قید ایشونو زدند. کسی ریا میکنه که واسش نفعی داشته باشه ولی واسه خانم چرخنده ضررِ کاری هم داشته. واقعا ایشون عزت نفس وجرات داشتن که در جوی که در سینما وجود داره این کارو کردن

  22. باسلام الکی قیامت خودتون روخراب نکنید چکار دارید که طلاق داده یاالکی ندانسته تهمت میزنید میگین برای ریاچادر زده ازخدابترسید والله

  23. اخانوم چرخنده همین که بااین کارزیبات دشمنان اسلاموآتیش زدی دمت گرم آبجی…چادرمبارکت باشه خیلیم بهت میاد.

  24. ادم اگه سرشتش پاک باشه بر می گرده به اصلش ایشون هم برگشت سمت خدا وکار بزرگی کرد شماهم اگه می تونید ازاین چاه ظلمت بیاید بیرون اگه همتش رو دارید؟

  25. این که یه شخصیت معروف سینمایی با هرقصدی حجاب کاملو انتخاب کرده خیلی خوبه وشاید این کار راهی باشه تا فسادهم درسینماوهم درجامعه ایران کمتر بشه هرکسیم نمیتونه پاکی زن ایرونی. ببینه کورشه.

  26. چقد با چادر جوون وخوشگل شده خیلی بهش میاد

  27. حیف شد طلاق گرفتن ! کاش دلیل طلاق میگفتن

  28. بعضی از بازیگرای ما مذهبی هستن اما از ترس اینکه تو صدا وسیما جایی نداشته باشن _ناچار مخالف اعتقاداتشون عمل می کنن اما خانم چرخنده وقتی به آقا عید رو تبریک گفتن وبااون توهین ها روبرو شدن تصمیم شون رو گرفتن وچهره اصلی خودشون رو نشون دادن

  29. و اما سخنی با برادران و خواهران عزیزم : همچنان که ریا و تظاهر ناپسند است ، خشونت نیز ناپسند است. اگر ما به کسی اهانت کنیم ، درواقع به او مجوز داده ایم که توهینی را که به اعتقادات ما کرده است ، برحق و موجه بداند. کلماتی مثل متنفرم ویا این عبارت مشهور روزهای اخیر : ” به جهنم ” !!!!! ، بار منفی زیادی دارند و انرژی منفی بسیاری از خود متصاعد میکنند. من معتقدم همینقدر که بگویم : خانم چرخنده ، من به شما “نه” میگویم کافی است. زنان خانواده من ، در زمانهایی چادر میپوشیدند که اینکار برایشان خطرناک بود ، اما با اینحال دست از اعتقاد خود برنداشتند. وگرنه اکنون در بزرگترین کشور شیعه جهان که قدرت حاکمه مخالفتی با چادر ندارد و حتی آنرا تشویق میکند، چادری شدن آنقدرها هم مشکل نیست که نیاز به رسانه ای کردن داشته باشد. حتی به نظر من خنده دار هم هست. مثل این است که کسی به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارد، آنوقت وسط خیابان هوار بکشد که : آهای ملت ، ببینید من چه آدم قانونمندی هستم !!!!! چقدر بدبختیم من و امثال من …… همین الان هزاران ایزدی و مسیحی بیگناه در محاصره داعش هستند. اگر واقعا میخواهید برای تشیع تبلیغ کنید ، با همین چادر تشریف بیاورید به اتفاق همدیگر برویم به کمک این بیچاره ها. از آقایان محترمی هم که انگشتر و تسبیح و ساعت خدات میلیون تومانی خریدند، التماس دعا داریم به ما کمک کنند تا خودمان را به این بندگان خدا برسانیم و یاریشان کنیم. خانم چرخنده با نهایت صداقت لطفا بفرمایند چند نفر از این ایزدیها را میتوانند به جمع شیعیان ملحق کنند ؟؟؟!!!! من یکی که داوطلب میشوم . هرکه دارد سر همراهی ما بسم الله…..

    • شما سرت را زیر برف کرده ای و خبر از جایی نداری و نمی دانی که الآن حجاب داشتن سخت تر از گذشته شده است. به این بلواهایی که سر حجاب همین خانم بلند شده توجهی کنی چیزی دستگیرت خواهد شد!!!

      • واقعا ؟؟؟ خب دلیلش به نظر شما چیه ؟؟؟؟؟؟

        • شما به شدت در متاقض صحبت می کنید اول می گویید چادر داشتن سخت نیست بعد با سوالی که الان پرسیده اید سختی را قبول کرد اید و دنبال علت هستید. علتش تبلیغات بی حد اندازه بلوک غرب ملیارد ها دلار تبلیغات که ذهن کوچک شما وسعت آن را نخواهد فهمید است

    • بابا چرا اینقدر داغ کردی از چادری شدن الهام جون (لاله)پس بازم بیشتر داغ کن چون منم ازامروز چادری شدم واسه نجات ایزدیا حرف الکی نزن توبرو ماهم زمانیکه رهبر عزیزم فتوا دادمیایم

      • لبیک یا خامنه ای

        آتنا جون هر وقت رهبر عزیزمون فتوا داد بیا باهم بریم .بزار لاله ها برن فعلا ببینیم چیکار میکنن؟
        با افتخار :من یک چادری هستم .
        اون همه لاله پرپر شدن تو جنگ تحمیلی ببین چه لاله هایی اومدن؟تفاوت رحیم و رجیم …

    • خانم لاله ششمامی گویید چادری شدن در این کشور مشکل نیست چه مشکلی بزرگتر از زبان گزنده امثال شما؟؟

  30. آخه یکی از حجاب و دین حرف بزنه که خودش بهش عمل کنه، حجاب یعنی پوشش + زینت نکردن. این خانم که سرتاپاش زینت و آرایشه، ضمنا حجاب وظیفه شرعی است. عمل به وظیفه که گفتن نداره مگه اینکه غرض و منظوری در کار باشه. خدا همه ما را هدایت کند انشاءالله

    • در روزگاری که هنرمندانی خود را برهنه می کنند و بعضی ها برایشان هورا می کشند و… بله عمل به وظیفه شرعی هم گفتن دارد هم جار زدن دارد هم نمایش دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.