امازینگ / اخبار / اخبار اجتماعی / اولین اظهارنظر محمود کریمی درباره ماجرای تیر اندازی اش

اولین اظهارنظر محمود کریمی درباره ماجرای تیر اندازی اش

اولین اظهارنظر محمود کریمی درباره ماجرای تیراندازی اش

اخبار محمود کریمی,جدیدترین خبر از محمود کریمی,حرف های محمود کریمی در مورد تیر اندازی اش

به گزارش رجانیوز، محمود کریمی در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم ص و امام صادق ع که با استقبال پرشور محبان اهل بیت ع در گلزار شهدای امامزاده علی اکبر چیذر برگزار شده بود، به حاشیه سازی های اخیر اشاره کرده و گفت: ما از امثال بی بی سی و رادیو اسراییل، توقع رذالت و دروغ داریم. آنها از من محمود کریمی و روضه خوانها و هیاتی ها توقع دروغ ندارند، این یعنی چی؟ یعنی دشمن هم از ما توقع پاکی و عصمت دارد و این یعنی دستگاه سیدالشهدا ع و هیات های معصومین علیهم الصلاه و السلام، ما را به جایی میرسانند که دشمن هم توقع عصمت از ما دارد.

این مداح محبوب اهل بیت ع که با حالتی پر نشاط و آرام سخن میگفت در ابتدای سخنانش با اشاره به روایتی از امام حسن عسکری علیه السلام عنوان کرد: حضرت در حدیثی می فرمایند: در مورد آنچه که به تو می بندند و تهمتی که به تو می زنند، ناراحت مباش. چون اگر راست  گفته باشند موجب میشود عقوبت آن کار را در دنیا ببینی تا در روز قیامت عقاب تو خفیف تر شود و اگر دروغ و اشتباه بگویند، کانت حسنه لاتعملها، حسنه ای برای تو خواهد بود که اصلا انجامش نداده ای.

وی با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین ع افزود: ایشان فرمودند انصاف اختلافات را از بین میبرد. اگر ما در مملکت خودمان همه منصفانه نقد کنیم و منصفانه حرف بزنیم، اختلافات از بین میرود. بی انصافی سیدالشهدا ع را به شهادت رساند. آنهایی که سیدالشهدا ع را کشتند بی انصاف بودند.

وی با اشاره به حاشیه سازی های اخیر ادامه داد: البته من از این ماجرا ناراحت نیستم، چون در زمره کانت حسنه لاتعملها قرار می گیرد اما دو موضوع را باید عرض کنم برای دوستانی که اذیت شدند و شاید دلشان لرزید، از آنها عذرخواهی می کنم، چون موضوع من باعث شد که شما ناراحت شوید.

این مداح اهل بیت ع به حمایتهای صورت گرفته نیز اشاره کرده و افزود:از همه ی دوستانی هم که از دستگاه سیدالشهدا ع حمایت کردند علی الخصوص از حاج آقا منصور ارضی، حاج سعید حدادیان، حاج محمدرضا طاهری، حاج رضا هلالی و … تشکر میکنم. از قول اهل بیت ع تشکر میکنم؛ چون آنها پای دستگاه سیدالشهدا ع به میدان آمدند.

وی ادامه داد: آن افرادی هم که بی اطلاع یه اخباری را منتشر کردند و از من حلالیت خواستند، حلال کردم و از کسی به دل نمی گیرم. برای آنهایی هم که دنبال موضوعی گشتند تا جنجال درست کنند، از خداوند متعال طلب مغفرت میکنم.

وی در پایان سخنان خود نیز اضافه کرد: یک موضوعی هم درباره ی خودمان عرض کنم. یک گل را وقتی از یک گلدان کوچک خارج می کنند، و در یک گلدان بزرگتر قرار می دهند، تا چند روزی پژمرده است، همه فکر میکنند که این گل مرد، ولی بعد از ده روز دوباره شکوفاتر میشود چون جایش بزرگتر شده گلش هم بیشتر خواهد شد. مولا گلدان ما را عوض کرد و این امتحان و آزمایش من و شماها بود. ما از امثال بی بی سی و رادیو اسراییل، توقع رذالت و دروغ داریم. آنها از من محمود کریمی و روضه خوانها و هیاتی ها توقع دروغ ندارند. این یعنی چی؟ یعنی دشمن هم از ما توقع عصمت و پاکی دارد. یعنی دستگاه سیدالشهدا ع و هیات های معصومین علیهم الصلاه و السلام، ما را به  جایی میرسانند که دشمن هم توقع عصمت از ما دارد. این خودش خیلی حُسن است، خیلی چیزها دستگیرمان شد، انشاالله که از این امتحان سربلند بیرون آمده باشیم.

اخبار سیاسی – رجانیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.