امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / خبر هایی از بازگشت مهران مدیری به شبکه ۳

خبر هایی از بازگشت مهران مدیری به شبکه ۳

خبر هایی از بازگشت مهران مدیری به شبکه ۳

مهران مدیری , بازگشت مهران مدیری به تلوزیون ,بازگشت مهران مدیری به تلوزیون,سریال مهران مدیری در تلویزیون,حضور مهران مدیری در شبکه 3,عکس مهران مدیری

چند روز پیش خبری در روزنامه بانی‌فیلم چاپ شده بود، مبنی بر دست رد مهران مدیری بر سینه جام جم و پاسخ منفی به مسئولان برگزاری این جشنواره برای شرکت در اختتامیه آن …

پس از انتشار این خبر مدیری به این خبر واکنش نشان داده و با نگارش جوابیه ای برای این روزنامه، خبر از حضور مجدد خود در صداوسیما و برنامه سازی برای تلویزیون داد.

متن یادداشت مهران مدیری به شرح زیر است:

به نام زیبایی؛

در ارتباط با مطالب چاپ شده در شماره دیروز بانی فیلم باید توضیح دهم که در ملاقات با مدیران شبکه که این ملاقات در ساختمان شبکه سه انجام گرفت؛ هیچ موضوعی راجع به حضور اینجانب در جشنواره جام جم مطرح نشد و این ملاقات راجع به همکاری مجدد بود که به نتایج خوبی هم رسید و امیدوارم بتوانم بزودی کاری را در صدا و سیما انجام دهم.

با احترام مهران مدیری
در همین حال، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما نیز درباره دیدار مدیر شبکه سه سیما با مهران مدیری توضیحاتی ارائه کرد.

محمود تخشید در گفت‌وگو با فارس، گفت: طی روزهای اخیر مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه سیما با مهران مدیری جلسه‌ای در دفتر شبکه سه سیما داشت.

وی افزود: علی‌رغم مطالبی که اعلام شده بود این دعوت به خاطر حضور مهران مدیری در اختتامیه جشنواره جام‌جم بوده، این جلسه هیچ ربطی به این موضوع نداشت و چنین مساله‌ای نیز عنوان نشد.

تخشید ادامه داد: در این جلسه مهم‌ترین مطالبی که عنوان شد درباره حضور دوباره آقای مدیری در شبکه سه سیما بود که از سوی دو طرف مورد استقبال قرار گرفت.

تخشید تصریح کرد: درباره همکاری آقای مدیری با تلویزیون هر دو طرف اتفاق نظر دارند اما هنوز به طرح یا اثر مشخصی در این باره نرسیده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.