امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / پایان برنامه خندوانه در تابستان ۹۶ به دلیل پدر شدن رامبد جوان

پایان برنامه خندوانه در تابستان ۹۶ به دلیل پدر شدن رامبد جوان

پایان برنامه خندوانه در تابستان ۹۶ به دلیل پدر شدن رامبد جوان

پایان برنامه خندوانه , رامبد جوان , اتمام خندوانهرامبد جوان با حضور در برنامه سه ستاره اعلام کرد که خندوانه تابستان ۹۶ تمام می شود. برنامه «سه ستاره» شامگاه چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه میزبان مجریان برنامه های برتر تلویزیون در سال ۹۵ بود. در بخش اول این برنامه رامبد جوان یکی از کاندیدهای این بخش مهمان احسان علیخانی و آرش ظلی پور شد و خبرهای جدیدی از «خندوانه» و زندگی شخصی اش داد. او در ابتدا درباره ادامه پخش «خندوانه» گفت: «خندوانه» تابستان آینده تمام می‌شود، من و تمام عوامل این برنامه خسته هستیم و نیاز به استراحتی جدی و طولانی داریم. من می‌خواهم برای یک سال آینده‌ام برنامه‌ ریزی کنم، برای کارهایی غیر از «خندوانه» برای زندگی و آینده‌ ام.


جوان در ادامه گفت: «حرفه ما طوری است که همه وقت‌ مان را می‌گیرد اما الویت من خانواده‌ ام است و تصمیم دارم خانواده‌ ام را گسترش دهم. هر کسی در زندگی‌ اش الویت دارد و من هم دوست دارم از این به بعد وقت بیشتری در کنار همسر و فرزندم داشته باشم. البته بچه دار شدنم فعلا یک تصمیم است.» کارگردان فیلم «نگار» در ادامه خبر از ساخت فیلم بعدی‌ اش هم داد و گفت : «ساخت یک فیلم دیگر هم در برنامه کاری‌ ام است که برای آن نیز برنامه ریزی می کنم و در وقتی مناسب فیلمم را خواهم ساخت» او در پایان ضمن تشکر از برنامه «سه ستاره» و سایر کاندیدا های این بخش گفت: « مهران مدیری در حال حاضر برنامه‌ ای روی آنتن ندارد و به نظرم منصفانه نیست که من بخواهم شلوغ کاری کنم و برای خودم و برنامه‌ ام تبلیغ کنم.»

پایان برنامه خندوانه , رامبد جوان , اتمام خندوانه

رامبد جوان پس از دعوت از عادل فردوسی پور دیگر مهمان این برنامه از علیخانی و فردوسی پور خواست تا مثل سال گذشته او را ببوسند و این را شرط ترک استودیو برنامه دانست که در ادامه نیز احسان علیخانی و عادل فردوسی درخواست او را رد نکردند و جوان را بوسیدند.


توضیحات رامبد جوان در مورد اتمام خندوانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.