امازینگ / گالری عکس / عکس های فيلم و سريال / داستان و عکس های بازیگران سریال سایبر – جرائم اینترنتی

داستان و عکس های بازیگران سریال سایبر – جرائم اینترنتی

داستان و عکس بازیگران سریال سایبر با مضمون جرائم اینترنتی

سریال سایبر , عکس پشت صحنه سریال سایبر , عکس بازیگران سریال سایبر

داستان سریال سایبر

این مجموعه تلویزیونی دارای قصه های جداگانه بوده و هر قسمت داستان خود داشته و به گفته تهیه کننده، فیلمنامه‌ نویسی بر اساس داستان‌های واقعی صورت گرفته است؛ سعید کمانی در این باره افزود: “از آنجا که ما بودجه زیادی برای تولید نداشتیم، سراغ قصه‌ هایی رفتیم که بتوانیم با بودجه محدود آنها را بسازیم. به همین دلیل اتفاقاتی را مد نظر قرار دادیم که عامه مردم با آن درگیر هستند و روی کلاهبرداری‌های اینترنتی متمرکز شدیم.” وی در ادامه بیان کرد: “سایبر، سریالی آموزشی است و به کلاهبرداری‌هایی می‌ پردازد که اغلب آدم‌های معمولی با آنها مواجه می‌شوند. مثلا یکی از داستان‌ های ما درباره فردی است که با زبان‌بازی و زیرکی شماره کارت بانکی افراد را می‌گیرد و از کارتشان سوءاستفاده می‌کند. جالب بود که در بررسی پرونده‌ها متوجه یک کلا‌هبرداری بزرگ شدیم که در یکی از رستوران‌های معروف اتفاق افتاده بود و صاحب رستوران با زیرکی شماره رمز مشتری‌ها را برمی‌داشت و در نخستین فرصت حساب آنها را خالی می‌کرد و به همین سادگی میلیاردها تومان کلاهبرداری کرده بود.” نویسنده سریال بعد از معرفی به ناجا و پلیس فتا، پرونده بیشتر جرایم را مطالعه کرد و برای نوشتن فیلمنامه سراغ کلاهبرداری‌های اینترنتی رفت. نویسنده به اتفاقات واقعی و چگونگی بروز آنها اشراف داشت به همین دلیل ۸۰ درصد ماجراهایی که در فیلمنامه طراحی شده، واقعی است.

سریال سایبر , عکس پشت صحنه سریال سایبر , عکس بازیگران سریال سایبر

عکس پشت صحنه سریال سایبر

سریال سایبر به سفارش مرکز بسیج صدا و سیما و با مشارکت معاونت اجتماعی ناجا و پلیس فتا به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌ کنندگی سعید کمانی تولید می‌شود. عوامل سازنده مجموعه تلویزیونی اثر قصد دارند به مردم آموزش بدهند چگونه با کلاهبرداری‌ های فضای مجازی مقابله کنند تا در دام آنها نیفتند. این مجموعه در ۲۶ قسمت تولید شده و هر قسمت از سریال داستان مستقلی دارد. فیلمنامه سریال سایبر را احمد آل‌یمین نوشته است. این سریال حدود دو ماه و نیم پیش کلید خورده و این روزها گروه در خیابان‌ها مشغول ضبط صحنه‌های خارجی هستند و سریال همزمان با تصویر برداری تدوین هم می‌شود.

معظمی که پیش از این نیز تجربه ساخت فیلم پلیسی “ساعت به وقت صفر” و سریال “جاده چالوس” و چند اپیزود از مجموعه “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” را داشته این بار سعی کرده با ساخت این سریال هشدار برای ورود به دنیای مجازی به مردم بدهد. وی درباره تولید این سریال گفت: فضای این اثر کاملاً با دیگر آثار پلیسی متفاوت است چرا که معمولا در آثار پلیسی به موضوعاتی هم چون مواد مخدر، قتل و … پرداخته می‌شود، اما این سریال دست روی موضوعی گذاشته که تا به حال کمتر به آن توجه شده و آن موضوع به روز کلاهبرداری از طریق فضای مجازی است.

سریال سایبر , عکس پشت صحنه سریال سایبر , عکس بازیگران سریال سایبر

نیلوفر شهیدی در پشت صحنه سریال سایبر

وی در ادامه هدف از تولید سریال سایبر را افزایش آگاهی مردم درباره فضای مجازی ذکر کرده و توضیح داد: اکثریت مردم نا آگاهانه در دام افرادی می‌ افتند که از کارت بانکی آنها سوءاستفاده می‌کنند یا این که به واسطه اعتماد، رمز کارت‌های بانکی‌اشان را در اختیار دیگران قرار می‌دهند. ما در این سریال غیر از سرگرم کردن مخاطب به آنها آموزش می‌دهیم مراقب اموال خود بوده و اگر از دنیای مجازی و چگونگی حضور در آن اطلاعات لازم را ندارند، به افراد ناشناس یا حتی فامیلی که مدت زیادی است آنها را ندیده‌اند،‌ اعتماد نکنند. به گفته معظمی، سایبر سریالی پلیسی و اکشن نیست و بیشتر جنبه آموزشی دارد.

سریال سایبر , عکس پشت صحنه سریال سایبر , عکس بازیگران سریال سایبر

عکس بازیگران سریال پلیسی جدید سایبر

اسامی بازیگران سریال سایبر

در این سریال روح‌ الله کمانی (سروان فروزان) ، قاسم زارع (سرهنگ ذوالقدر) ، شهروز ابراهیمی (سهراب) ، سجاد دیرمینا (سروان فخیم) ، نیلوفر شهیدی (شهره) ، سارا منجزی (دکتر معتمد) ، علیرضا ثانی‌ فر (مهندس کامیار) ، علی جلالی (پیمانکار) ، نازنین پیرکاری (مونا) ، مهرآسا صمدی (همسر سروان فروزان) ، سیامک راشدی (باجناق سروان فروزان) ، عرفان قاسمی (سروان مظفری) و شهاب شادانی (سهیل) هنرنمایی می‌کنند.
علاوه بر این در هر قسمت سه بازیگر مهمان حضور دارد که نقش آنها را بازیگران غیر معروف و بعضاً معروف بازی می‌کنند. جالب است بدانید که معظمی برای بازیگران این سریال سراغ دانشجویان رشته بازیگری رفته که تا به حال کمتر در آثار تلویزیونی بازی کرده‌اند یا این که اولین بار است مقابل دوربین حضور پیدا می‌کنند؛ او در این باره بیان کرده است: “من در همه آثاری که می‌سازم سعی می‌کنم بازیگران جدید هم معرفی کنم. در زمان ساخت مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد از دانشجویان بازیگری خیلی استفاده کردم. به نظرم بهتر است هر کارگردانی در هر اثری که می‌ سازد چند بازیگر جدید هم شناسایی و معرفی کند تا به مرور تعداد بازیگران تلویزیونی زیاد شود و دستمان در انتخاب بازیگر بسته نباشد.”

سریال سایبر , عکس پشت صحنه سریال سایبر , عکس بازیگران سریال سایبر

اتاق گریم سریال سایبر

سریال سایبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.