امازینگ / گالری عکس / عکس های فيلم و سريال / عکس های بازیگران و داستان سریال نفس گرم شبکه یک

عکس های بازیگران و داستان سریال نفس گرم شبکه یک

داستان و عکس بازیگران سریال نفس گرم

nafas-garm-serial-amazing-ir-73

محمد احسانی، مدیر شبکه یک سیما ، در جمعه ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری تازه‌ ترین اثر تلویزیونی محمدمهدی عسگرپور را در تهران کلید زد. این مجموعه تلویزیونی که “نفس گرم” نامگذاری شده است، مراحل پیش تولید خود را پشت سر گذاشته است. محمدمهدی عسگرپور پیش از این کارگردانی سریال های “گل‌های گرمسیری”، “جراحت” و “شیدایی” را بر عهده داشته و نفس گرم چهارمین مجموعه تلویزیونی وی می باشد که با تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی تولید و پخش می گردد. داستان این سریال نیز براساس فیلمنامه مشترکی از عسگر‌پور و طلا معتضدی می باشد. این مجموعه تلویزیونی در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه ای برای پخش از شبکه یک تهیه و تولید می‌شود. نکته جالب توجه درخصوص این سریال، بازی کاملاً متفاوت مرجانه گلچین بوده که پیش از این اغلب نقش های کمدی از او دیده شده بود ولی در این مجموعه نقشی جدی را بازی می کند.

 

داستان سریال نفس گرم

این سریال یک ملودرام اجتماعی بوده و روایتگر زندگی زنی به نام «ملیحه» با اعتقادات بالای مذهبی بوده که در مسیر داستانی سریال اتفاقاتی برای او و اطرافیانش رخ می‌دهد که تأثیر زیادی بر او گذاشته و به نوعی مسیر زندگی و اعتقاداتش را تحت الشعاع قرار می‌ دهد.

 

بازیگران سریال نفس گرم

مرجانه گلچین (ملیحه)  –  حامد کمیلی (اسماعیل) –  نیلوفر خوش خلق (فروغ)  –  رویا تیموریان –   لیندا کیانی –  محمود پاک نیت –  سیما تیرانداز –  رامین راستاد  –  رحیم نوروزی و تارا شفاهی (بازیگر خردسال) در این سریال ایفای نقش خواهند کرد.
nafas-garm-serial-amazing-ir-4
حامد کمیلی در سریال نفس گرم

nafas-garm-serial-amazing-ir-1

مرجانه گلچین و لیندا کیانی در سریال نفس گرم

nafas-garm-serial-amazing-ir-2

عوامل پشت صحنه سریال نفس گرم

کارگردان: محمدمهدی عسگرپور
مجری طرح: موسسه سینمایی سیمای مهر
مشاور تهیه و مدیرتولید: مرتضی متولی
نویسندگان: محمد مهدی عسگر پور طلا معتضدی
دستیار یک کارگردان و مدیربرنامه ریزی: لیلا رنگرزان
برنامه ریز: سیدجوادحسینی
دستیار نویسنده : بنفشه صادقی
دستیاران کارگردان: جعفرنامنی و پیمان خانلقی
منشی صحنه: مرجان تاجیک
مدیرتصویربرداری: ناصرکاووسی
تصویربردار: سعیدبراتی
طراح گریم: مجیداسکندری
صدابردار: کامران کیان ارثی
طراح صحنه و لباس: مجیدلیلاجی
مدیر تدارکات: محمداسماعیل کلبی آبادی
دستیار تهیه : فیاض هوشیار
پشتیبانی تولید : مهدی جهانگیری

nafas-garm-serial-amazing-ir-3

عکس بازیگران سریال نفس گرم

دستیار تولید: کامیاب متولی
عکاس: مهدی دلخواسته
دستیار اول تصویر: مهران کاووسی
دستیاران تصویر: محمدکریمی – حسن لشکری – هادی جعفری – مهدی براتی – سجادبراتی
دستیاران صحنه: حمیدنظیفی – علی قاسمی
مدیرصحنه: مسعوداسماعیلی
دستیارلباس: رقیه تقی نژاد
جامه دار: سحرکریمی
دستیاران صدا: حسام مژده نیا – امیرفیاض
دستیاران گریم: حمیدفروهر – سولمازصدرالاشرافی – فاطمه مشایخی
پشتیبانی گریم: علی اعرابی
سرپرست تدارکات: علی قادری
امور اداری : محسن عبد ولی
امور مالی : سو لماز رئوف
امور دفتری : فرناز تهامی
دستیاران تدارکات: حسین آشتیانی – مجتبی آژنگ – رضااژدری –  حسین ترک زبان
سینه موبیل: سعیدفکری
حمل ونقل : منصور زاویه – محمدجعفر براتی – حمید مهتاب
سید محسن صفی الهی – علی جان کریمی –   – عباس بحری‌
مسئول هنروران: حمیدبخشی نژاد
nafas-garm-serial-amazing-ir-6
عکس مرجانه گلچین بازیگر سریال نفس گرم
nafas-garm-serial-amazing-ir-9
عکس بازیگران سریال نفس گرم
nafas-garm-serial-amazing-ir-8
عکس گریم بازیگران سریال نفس گرم
nafas-garm-serial-amazing-ir-7
عکس پشت صحنه گریم سریال نفس گرم
nafas-garm-serial-amazing-ir-5
عکس سیما تیرانداز در سریال جدید نفس گرم

سریال نفس

۲۳ دیدگاه‌ها

  1. سلام. نویسنده ی محترم نفس گرم که دل مرا بسیار سرد کردید چطور جرأت می کنید در فیلمتان یک مرد خائن را انقدر خوب جلوه دهید و زنی که وارد زندگی زن دیگری شده را خوب بدانید. بنظر من ناهید زن که چه عرض کنم انسان نبود. لطفا گناه یا (منکرات) را در جامعه ثواب یا (معروف) جلوه ندهید. لعنت و لعنت به ویرانگرهای زندگی زن و شوهرها. مردهای خائن گناهکارند ولی چرا زنهای خانه خرابکن از آب گل الود ماهی می گیرند.

  2. به نظر من سریال خوب و پر محتوایی بود…واقعا باخدا بودن و صبر وگذشت یاد آدم میداد…اینکه هر تصمیمی بگیری خداوند شاهده و تصمیم خوب نتیجه خوب به بار میاره….به زندگی شخصی من خیلی خیلی کمک کرد تا خیلی چیزا یاد بگیرم و برای من به موقع بود….کجای فیلم افسردگی داشت آخه!!!!!!! از فیلمای بی سروته ماهواره ای خیلی خیلی بهتر بود….باتشکراز عوامل سریال نفس گرم…..

  3. هرچی آدم ناحسابی و خونه خرابه و چیز مسخره بود تو این سریال به کاشونیا نسبت دادین همه با کلاسا و آدم حسابیا تهرانی بودن….
    حالا ما جنبه داشتیم و مثه بعضیا که باعث تعطیلی برنامه فیتیله شدن سروصدا راه نینداختیم…
    با اون لهجه ی مسخره ای که بازیگراتون حرف زدن…واقعا چه لزومی داشت که اسم شهر رو ببرین و یا اصلا بازیگرا با لهجه حرف بزنن؟
    من که خوشم نیومد…

  4. صرف نظر از کیفیت پایین ساخت و از هم گسیختگی روایت داستان بزرگترین ایراد این سریال توهین به شعور مخاطب و ترویج مسایلی است که بنیاد مهم ترین نهاد اجتماعی یعنی خانواده را متزلزل میکند
    اصلا نپسندیدم

  5. نظرمن باهمه ی این بینندگان فرق میکنه.من از اقای عسگر پور بخاطر ساخت این سریال تشکر میکنم.

  6. واقعا این سریالو ساخته بودین که هوس ی پیرمردو که پاش لب گوره رو توجیه کنید و زن خوبو انقد خوارو حقیر جلوه بدین
    ,واقعا متاسفم براتون

  7. تو این چند سال اخیر که همه آقایون و خانم های فرهنگی و هنری نگران معتاد شدن مردم ایران به سریال های ماهواره ای شده اند، سخت در تلاش هستند که تند تند سریال های ایرانی بسازند و هر شب از کانال های تلویزیون خودمان به نمایش بگذراند که مردم دیگر درگیر سریال های ماهواره ای نشوند تا مبادا با دیدن سریال های خارجی به انحراف کشیده نشوند…
    ولی اقای محمد مهدی عسگر پور، آقای به اصطلاح فرهنگی، شما با ساخت این سریال فقط خواستید بگید که اقایان تا می تونن بدون هیچ دلیلی به خانم هاشون خیانت بکنند و خانم ها هم دم نزنن…
    سریالتون به شدت وقیحانه خیانت کردنو به تصویر کشید…و خیلی راحت همه رو به خیانت کردن تشویق کرد…
    میخوایید با ساخت این سریالاتون مردم را از دیدن سریال های ماهواره ای منع کنید؟؟!!و با اون سریال ها رقابت بکنید؟؟!!!
    اتفاقا دیدن این سریال شما از صدتا سریال ماهواره ای مخرب تر و آلوده تره…
    اینهمه پولو خرج چه سریال هایی می کنید و به خورد مردم میدید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. واقعاً متاسفم برای سازندگان این قبیل سریالها. نه فقط به خاطر اینکه یک خانم هستم بلکه حتی اگر مرد هم بودم باز هم همین را میگفتم. چقدر توی این سریال مردم ایران رو بد به تصویر کشیده. واقعاً اگه یک کارگردان خارجی این سریال رو درباره ما می ساخت، ما باز هم سکوت می کردیم؟ مثلا حاج مرتضی که یک پیر مرد مومن و متدین و عاشق زن و خانواده است، خیانتکار و پنهان کار از آب در می آید و با خانم جوان که جای دخترش است ازدواج می کند. ملیحه که یک زن مومن و صاحب کمالات است، خوار و خفیف جلوه گر می شود. آیا واقعا خداوند زنی مانند ملیحه را که خود را به زیر پای هووی خودش خوار و خفیف کرده دوست دارد؟ و در اخر ملیحه بخاطر حسادت به ناهید باید از او حلالیت بطلبد و به خاطر اینکه وارد زندگی ملیحه شده از او تشکر کند و دستش را هم ببوسد. مونس زنی قدر نشناس و روانی به تصویر کشیده می شود. شوهر مونس سر پیری دزد میشود. بهرام تعصبی و نادان و دعوا کار است و باعث مرگ برادر و بدبختی خانواده برادرش شده. اسماعیل ناراحتی روحی و اعصاب دارد. فروغ که یک خانم سنگین و متین است بدبخت یک لقمه نان است. کرم قمار باز و قاتل است. ناهید که در ابتدا برای امرار معاش یک کارگاه زده، خانه خرابکن می شود و در آخر قاتل هم می شود و سر از زندان درمی آورد. بقیه شخصیتها هم یا معتاد هستند یا بیمار و یا بدبخت هستند.
    با این تفاسیر در ایران هیچ انسان خوشبخت و شادی وجود ندارد و هر لحظه باید منتظر خبر بد و یا بدبختی بود و همه زن و شوهرها باید به هم شک کنند و دیگر چیزی بنام عشق و اعتماد وجود ندارد.
    توی این سریال خواستند همسر دوم را موجه جلوه کنند ولی غافل از اینکه بینندگان به قدری باهوش و نکته سنج هستند که بلافاصله متوجه می شوند. من از مسئولین میخواهم جلوی ساخت و تولید این قبیل سریالها را بگیرند که کانون گرم خانواده را در ایران از بین می برد و جامعه را به ورطه نابودی می کشد. هیچ زن عاقلی وجود ندارد که با مرد خیانتکار زندگی کند. (چه شرعی و چه غیر شرعی).حتی بعضی از خانمها دست به مقابله به مثل می زنند و خیانت می کنند آن وقت می دانید در جامعه چه فاجعه ای رخ می دهد. من بازهم از پخش این سریال که تنها قصدش موجه و عادی و خوب جلوه دادن همسر دوم است ابراز تأسف می کنم و به سازندگان این سریال می گویم اگر دامادتان و یا شوهرخواهرتان و یا پدرتان این کار را با عزیزان شما بکنند و همسر دوم اختیار کنند شما باز هم این امر را مثبت جلوه می دهید؟ و از خانواده خود می خواهید که همسر خیانت کار خود را ببخشند و از زن دوم طلب حلالیت کنند؟
    ضمنا” باید از مردم شریف کاشان هم دلجویی بشه…

  9. سلام مردم خیلی حوصله و اعصاب دارن شما این سریال اعصاب خورد کن رو پخش میکنین

  10. مردای ایرانی به اندازه ی کافی سروگوششون میجنبه.توروخداشمادیگه بهشون روندی.دیگه حالم داره ازین دست سریالها به هم میخوره.ماهواره ها به انداز ی کافی درحال یاددادن خیانت هستندشماروبه فاطمه ی زهراقسم بودجه ی مملکت وجای دیگه هدربدین.

  11. شماها ک بلد نیستین کاشی حرف بزنید از کاشانی ها استفاده میکردید اینجوری به ما کاشانی ها توهین کردین واقعا کارتون زشته ما کاشونی ها کجا لهجمون اینجوریه واقعا گند زدید ب لهجمون

  12. آقای محمد مهدی عسگر پور و سید محمود رضوی، کارگردان و تهیه کننده سریال نفس گرم:
    لطفا جلوی بی احترامی بیش از حد به لهجه مردم بزرگوار کاشان در سریال نفس گرم از شبکه یک سیما را بگیریدبهتر بود برای نقش های محلی از بازیگران محلی خود کاشان استفاده می شد تا بتوانند لهجه کاشانی را درست بیان کنند وباعث دلخوری اهل کاشان نشوند.واقعا که خسته نباشید. معلوم هست ازچه کسی مشاوره گرفته اید.!!!!!!!!

  13. متاسفم اصلا سریال خوبی نیست و به جای آرامش تنش و اضطراب رو در خانواده ها باعث می شود

  14. واقعا متاسفم برای کارگردان ،نویسنده و تهییه کننده این فیلم که بدون هیچ اطلاعی از بیماری ms این بیماری را که جوانان را درگیر می کند بیماری وحشتناک و ناتوان کننده جلوه داده است در حدی که قادر به انجام کارهای شخصی خویش نباشد!!!!!!!!!!!!!!!!! بیماران ام اس خیلی عادی دارند زندگیشونو می کنن بدون محدودیت و بزرگترین مشکل این بیماران درک غلط جامعه از این بیماری است که این فیلم هم نه تنها از مشکلات این بیماران کم نکرد بیشتر هم کرد. لعنت به همتون که به درک اشتباه جامعه مهر تایید زدید ،
    من از مردم شریف کاشان به خاطر کوته فکری این عوامل عذرخواهی می کنم .
    واقعا جای تاسف داره که این فیلم داره خیانت کردن را در جامعه رواج می ده . این فیلم با فیلمای کثیف ماهواره فرق زیادی نداره . پیام هردو یکیه . خّیــــــــــــــــانت حالا چه می خواد شرعی باشه چه غیرشرعی خیانت خیانته.

  15. صدا و سیما نباید چند همسری را تبلیغ کند

  16. اقای کارگردان نه چندان محبوب! لازم نیست با ساختن این سریال های بی محتوا وپیش پا افتاده تجدید فراش کردنهای مکرر خود را توجیه کنید چرا سعی می کنید امنیت وارامش نسبی خانواده هارا دچار لرزش وتردید کنید شما اجازه دارید ده بار دیگه هم زن بگیری با مردم کاری نداشته باش

  17. سلام خانه ی عزیز ناهید در کاشان نیست در تهران است ان خانه در کوچه ما هست

  18. به جرعت می تونم بگم این یکی از مزخرف ترین سریالای چند سال اخیر تلویزیونه . بابا بسه دیگه چقد این سریالای بدبختی بیچارگی رو تحمل کنیم . افسردگی گرفتیم . واقعا متاسفم واس کارگردان

  19. پیامی به آقای محمد مهدی عسگر پور و سید محمود رضوی، کارگردان و تهیه کننده سریال نفس گرم:
    لطفا جلوی بی احترامی بیش از حد به لهجه مردم بزرگوار کاشان در سریال نفس گرم از شبکه یک سیما را بگیرید.
    کجا مردم کاشان اینجوری صحبت میکنند. چرا در این فیلم کاشان به عنوان شهری خرابه نشان داده شد و محله های قدیمی اطراف تهران را به کاشان تشبیه کردید؟
    شما فراموش کردید یا نمیدانید که کاشان شهری است با تمدن هفت هزار ساله، شهری که با نام دروازه تمدن شهرت دارد؟؟!
    چرا در این فیلم تمام افرادی که مثلاً کاشانی هستند از شان و منزلت پایین فرهنگی برخوردارند؟؟ مگر فراموش کردید که کاشان مهد دانشمندان، علما، هنرمندان و شعرا بوده است؟
    غیاث الدین جمشید،منجم نامی و بزرگ ترین ریاضی دان ایرانی در دوره های اسلامی، محتشم کاشانی شاعر خاندان عصمت و طهارت که خاتم انبیاء در عالم رویا عبای خویش را بر دوشش انداخت، علامه فیض کاشانی صاحب تفسیر صافی و مفاتیح الشرایع
    لسان الملک سپهر، صنیع الملک، کمال الملک،سهراب سپهری، همایون کاشانی و شاعره سپیده کاشانی و ده ها تن دیگر که هر یک برگی از درخت پربار تمدن این مرز و بوم اند که با کیمیای وجود خود،خاک ایران زمین را به گوهری زرین بدل کرده اند و افتخار کاشانیان و ایرانیان اند، جناب آقای عسگر پور، جناب آقای رضوی!!؟ چرا در دیالوگ خواهر حاج مرتضی از لغط جاده خراب شده کاشون استفاده میشود، یا در دیالوگی گفته میشود که کاشان ۲ بیمارستان بیشتر ندارد!!
    چرا با دروغ و سیاه نمایی سریال را پیش میبرید؟؟
    آیا این کار درستی است؟؟
    مردم غیور و اصیل کاشان از روی لطف خود در برابر شما سکوت کرده اند. لطفا این پیام را منتشر کنید تا بدست تهیه کننده و کارگردان سریال نفس گرم برسد

  20. سلام من اولش سریال و اخلاق ملیحه رو دوست داشتم ولی الان که اونقدر اون هوو رو تحویل میگیره و بهش مهربونی میکنه یا خودش رو زیادی جلو مونس کوچیک میکنه دیگه خوشم نیومد و از دیدن ادامه سریال منصرف شدم بهر حال کار شوهرش و پنهان کاریش اصلا خوب نبوده این سریال چی میخواد بگه میخواد بگه هر چی سرمون آوردن ما هیچی نگیم باز قربون صدقه اون مرد و زن جدیدش بریم دیگه چه قدر خواری و خفت که مردا هر کار کردن از رو خیرخواهیه چی میخوان بگن با این سریالای مزخرفشون

  21. سلام- برای نویسندگان و پژوهشگران سریال نفس گرم متاسفم که بدون اطلاعاتی کاشان را شهری محقرو دارای امکانات ضعیف معرفی میکنند.از کجا میدانید کاشان چند تا بیمارستان دارد که در سریال میگوید کاشان دو تا بیمارستان که بیشتر ندارد.برای معرفی کاشان همین بس که پشتوانه ای به نام تپه های سیلک که قدمتی هفت هزار ساله دارد را با خود یدک می کشد.آثار تاریخی بیشمار دیگر مانند باغ فین-خانه تاریخی هاوبزرگانی مانند غیاث الدین جمشید-محتشم-سهراب سپهری-مشفق-فیض-سپیده و خیلی چیزهای دیگر که دراین مقوله نمی گنجد بماند.

  22. حیف این همه سرمایه که خرج چنین سریالهای بی محتوا می کنند از اول تا اخر سریال باید بشینی گریه کنی ترا قران از این سریالها پخش نکنید یاد شبهای برره بخیر

  23. بهتر بود برای نقش های محلی از بازیگران محلی خود کاشان استفاده می شد تا بتوانند لهجه کاشانی را درست بیان کنند وباعث دلخوری اهل کاشان نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.