امازینگ / گالری عکس / عکس های فيلم و سريال / ساعت پخش و معرفی داستان سریال های نوروز ۹۶ + عکس

ساعت پخش و معرفی داستان سریال های نوروز ۹۶ + عکس

ساعت پخش و معرفی سریال های نوروز ۹۶ + عکس ها

سریال های نوروز 96 , زمان پخش سریال های عید نوروز 96 , داستان سریال های نوروزی 96 , اسامی سریال های نوروز 1396 , سریال عید نوروز 96

سریال های نوروز ۹۶

تلویزیون برای نوروز سال ۹۶ سریال های متنوعی را برای مردم تدارک دیده تا روز های آغازین سال را برای مخاطبان خود با خاطره شیرین، ماندگار کنند. رسانه ملی همچنین تلاش کرده تا در میان مجموعه های تولیدی برای پخش در نوروز، آثار طنز هم وجود داشته باشد تا فضای شادی و نشاط در بین بیننده ها همچنان جریان داشته باشد. در بین سریال هایی که از آن ها به عنوان سریال های نوروزی نام برده شده، تصویربرداری برخی آثار همچون سریال شبکه یک به پایان رسیده اما تصویربرداری سریال شبکه دو سیما همچنان ادامه دارد. سریال های نوروزی امسال روال عاقلانه تری را به لحاظ ساخت، در مقایسه با سال های گذشته طی کرده اند؛ تاکید بر نگارش حجم بالایی از فیلمنامه پیش از آغاز ساخت و همچنین کلید خوردن مجموعه ها در فاصله ای نسبتا مناسب به نوروز، تا اینجا روندی مطلوب را نوید می دهد.


سریال شبکه یک برای نوروز ۹۶

سریال علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری برای پخش از شبکه یک سیما در نوروز ۹۶ در نظر گرفته شده است. سریال علی البدل داستان انسان هایی است که حضور دارند اما حق رای ندارند و به طور معمول در نهادها و شوراها این امر را به افرادی که اعضای علی البدل محسوب می شوند، همیشه وجود دارند. تصویربرداری سریال “علی البدل” در چند روستای استان همدان از جمله روستای “ورکانه” انجام شده است و از این جهت تفاوت قابل توجهی با سایر سریال هایی دارد که این روزها فضای تصویربرداری خود را به ساختمان های مسکونی محدود می کنند. این سریال ۱۵ قسمتی هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش خواهد شد.


سریال علی البدل, داستان سریال علی البدل,عکس های سریال علی البدل,اسامی بازیگران سریال علی البدل, عکس بازیگران سریال علی البدل

بازیگران سریال علی البدل : مهدی فخیم زاده، مهدی هاشمی، حسین محب اهری، احمد مهران فر، هادی کاظمی، محمود جعفری، هومن حاجی عبداللهی، سیما خضر آبادی و محسن تنابنده که به ایفای نقش پرداخته اند.


سریال شبکه دو برای نوروز ۹۶

سریال مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مهران رسام برای پخش از شبکه دو سیما در نوروز ۹۶ در نظر گرفته شده است. شخصیت اصلی داستان سریال مرز خوشبختی، یک جوان شهرستانی است که با آمدن به تهران در رده نخبه های علمی قرار می گیرد. این جوان شهرستانی به خواهر دوست خود، علاقه دارد اما پدر دختر به این وصلت راضی نیست و در ادامه رویدادهای دیگری در داستان اتفاق می افتد. این سریال هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش خواهد شد.

سریال های نوروز 96

اسامی بازیگران سریال مرز خوشبختی :  مهدی سلوکی، پوریا پورسرخ، امیر حسین آرمان، شهرزاد کمال زاده،سروش جمشیدی، جمشید جهان زاده و مهدی صباغی از جمله بازیگرهایی هستند که در “مرز خوشبختی” به ایفای نقش پرداخته اند.


سریال شبکه سه برای نورو ۹۶

گزینه شبکه سه برای نوروز ۹۶ سریال خانه ما است که این روزها به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی در حال ضبط و تصویربرداری است و تاکنون ۴۰ درصد از تصویربرداری آن نیز انجام شده است. این مجموعه که سرپرستی نویسندگان آن را خشایار الوند بر عهده دارد از ابتدای ساخت به عنوان یکی از مجموعه های نوروزی مطرح شد و تنها اثری است که شاید بتواند برای پخش در شبکه سه جایگزین شود. اسامی بازیگران سریال خانه ما به ترتیب حروف الفبا عبارتند از : فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، مهوش وقاری.

سریال خانه ما

سریال خانه ما که البته ممکن است نامش تغییر یابد مضمونی کمدی دارد و داستان چند خانواده را روایت می کند که به دلایلی مجبور می شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این خانواده ها هیچ آشنایی با یکدیگر ندارند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می شوند که با هم زندگی کنند… این سریال در ۶۰ قسمت و هر شب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه از شبکه سه پخش خواهد شد.


ساعت پخش سریال های نوروز

جدول پخش سریال های نوروز

سریال های نوروز ۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.