امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / جواب همسر سابق الهام چرخنده به انتشار تصاویر خصوصی وی

جواب همسر سابق الهام چرخنده به انتشار تصاویر خصوصی وی

جواب همسر سابق الهام چرخنده به انتشار تصاویر خصوصی وی

الهام چرخنده , چادری شدن الهام چرخنده , الهام چرخنده در تایلند

واکنش الهام چرخنده به انتشار عکس های خصوصی اش

الهام چرخنده که در کمیسیون فرهنگی مجلس حضور داشت گفت: بسیاری از افراد از من می پرسند چگونه یک شبه چرخیده ام ! در پاسخ به این افراد گفته و می گویم من ۱۲ سال است که به حجاب چادر معتقد بوده ام و خانواده ای دارم که اغلب در رشته الهیات تحصیل کرده اند،‌ تنها امروز ظاهرم با چادر شبیه درونم شده است. جلسه قدردانی از الهام چرخنده به پاس ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی در میان جوانان  به همت فراکسیون زنان، کمیسیون فرهنگی و اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در کمیسیون فرهنگی با حضور اعضای این کمیسیون، فراکسیون زنان مجلس و مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

الهام چرخنده , چادری شدن الهام چرخنده , الهام چرخنده در تایلند

الهام چرخنده ،‌ بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: باید ببینیم از نظر ارزش گذاری و زهرایی بودن کجا هستیم و به این جمله حضرت آقا توجه کنیم که می فرمایند “فرهنگ عین هوای کشور است”. وی افزود: بسیاری از افراد از من می پرسند چگونه یک شبه چرخیده ام (چنانچه فامیلی بنده هم به گونه ای است که به آنها اجازه تبع شاعری می دهد) در پاسخ به این افراد گفته و می گویم من ۱۲ سال است که به حجاب چادر معتقد بوده ام و خانواده ای دارم که اغلب در رشته الهیات تحصیل کرده اند،‌ تنها امروز ظاهرم با چادر شبیه درونم شده است. بازیگر سینما و تلویزیون بر همین اساس تصریح کرد: من طی این مدت از رکن تقوا یعنی حجاب دور بوده ام اما این بار با علم به عرصه آمده ام.وی در ادامه با اشاره به مطالعات،‌ تحقیقات و سفرهایی که در زمینه اعتقادات خود انجام داده است،‌ گفت: سفر های زیادی به خارج از کشور داشتم و عرفان ها و عقاید متفاوت را مورد مطالعه قرار داده و مستندسازی کرده ام که در طی این مسیر بارها به من پیشنهاد حضور در فیلم های اروپایی و یا در سفرم به هند پیشنهاد بازی در یک فیلم بالیوودی شد که من آنها را رد کردم. چرخنده ادامه داد: اکنون می بینیم که چگونه بعضی افراد بازیچه دنیای لائیک می شوند و با انکار هویت خود به صورتی ناشایست در عرصه های اجتماعی حضور پیدا می کنند و باعث الگوگیری جوانان ما می شوند لذا اکنون رسالت مهمی بر دوش من قرار گرفته است.

الهام چرخنده , چادری شدن الهام چرخنده , الهام چرخنده در تایلند

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه اظهار داشت: زمانی که به خارج از کشور سفر کردم برج میلادی وجود نداشت و وقتی برگشتم در کنار تغییرات جدید شهر مثل ساخت برج میلاد شاهد دختران و زنانی بودم که مبدل به یک چهره عروسکی شده بودند! این در حالی است که ما تصور می کنیم در خارج از کشور آرامش بسیاری وجود دارد در حالی که در واقعیت آنها از زن با عفت و مرد با غیرت ایرانی هراس دارند. وی در ادامه با بیان اینکه از من می پرسند چرا چادری شده ام در حالی که باید از دیگران پرسید چرا بی حجاب شده اند،‌ گفت: یک کلام حضرت آقا باعث شد انرژی زیادی به من برای ادامه راهم منتقل شود و آن این بود که “زهرایی یعنی ایستادگی یک نفر در برابر همه و در یک کلام صراحت و شجاعت تو را ستایش کرده و برایت دعا می کنم” همین جمله باعث می شود که من با دستان خالی و بدون هچی و فقط با اتکا به ذکر “یا زهرا” با افتخار باعث شوم ۳ هزار و ۹۰۰ نفرم مزین به پوشش چادر شوند.

الهام چرخنده , چادری شدن الهام چرخنده , الهام چرخنده در تایلند

چرخنده در ادامه به طرح های خود در زمینه تبلیغ حجاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: اگر خدا بخواهد قصد دارم مجوز بگیرم تا بتوانم سازمان فرهنگی و هنری تأسیس کنم تا کارآموخته های عرصه سینما و فرهنگ در آن فعالیت داشته باشند،‌ تا کنون نیز به شهر های زیادی سفر داشته ام و همواره مورد استقبال مردم و حمایت بسیج قرار گرفته ام.این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه مشکل اساسی خود را در این راه “شک و شوک” مردم عنوان و تصریح کرد: بعضی افراد به تغییر من شک دارند و برخی دیگر در شوک هستند اما من می گویم که هم اکنون با دو پسرم زندگی می کنم و عکس های شخصی که در شبکه های اجتماعی و از رسانه های خارجی منتشر می شود عکس های زمان متأهلی بنده بوده که ممکن است آنها با خریدن همسر من به این عکس ها دست پیدا کرده باشند لذا من به حمایت شما احتیاج دارم.

الهام چرخنده , چادری شدن الهام چرخنده , الهام چرخنده در تایلند

جواب فرشید نوابی همسر سابق الهام چرخنده به این اظهارات

فرشید نوابی، همسر سابق الهام چرخنده به برخی ادعا های اخیر او در جلسه‌ی “کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی” پاسخ داد و تاکید کرد که تا کنون تمایلی برای صحبت در مورد همسر سابقش نداشته و این نکات را «جهت تنویر افکار عمومی و دفاع از حقوق تنها فرزندش بر خود لازم دانسته است».فرشید نوابی در توضیحی که برای پارسینه  فرستاده، نوشته است: «در ارتباط با عکس‌ های منتشره از ایشان و اتهام خریدن بنده توسط رسانه‌های بیگانه امیدوارم منظورشان همسر اول‌شان بوده باشد و اگر هم منظور بنده بوده صراحتا بفرمایند تا توضیحات لازم به محضر مردم شریف ایران داده شود. و البته حق پیگیری و شکایت را برای خود محفوظ می‌دانم.»او در خصوص ادعای نگهداری تنها پسرشان توسط چرخنده نیز اضافه کرده: «حضانت تنها پسر من “ارسطو” مطابق رای دادگاه و خواسته ایشان به بنده داده شده و اکنون پسرم با من زندگی می‌کند و گه‌گاه به مدت ۲۴ ساعت فرزندم را ملاقات می‌ کنند و به هیچ عنوان نه حالا و نه هیچ وقت پسرم با ایشان زندگی نکرده و نخواهد کرد.»

الهام چرخنده , چادری شدن الهام چرخنده , الهام چرخنده در تایلند

وی درباره‌ی این سخنان چرخنده که «زمانی که به خارج از کشور سفر کرد برج میلادی وجود نداشت و وقتی برگشت در کنار تغییرات جدید شهر مثل ساخت برج میلاد شاهد دختران و زنانی بوده که مبدل به یک چهره عروسکی شده بودند» نیز گفته: «از سازندگان برج میلاد به خاطر سرعت عمل‌شان در ساخت این پروژه عظیم تشکر می‌کنم که در طول یک سال و نیم که ما در کشور مالزی از سال ۸۸ تا ۹۰ زندگی می‌کردیم این برج مرتفع را ساخته‌اند.» گفتنی است الهام چرخنده در جلسه‌‌ای که روز یکشنبه (۲۱ دی-۱۱ ژانویه) در “کمیسیون فرهنگی” مجلس شورای اسلامی و به منظور “تقدیر” از او برگزار شد، با بیان این ادعا که تا کنون ۳۹۰۰ نفر را چادری کرده، همسر سابقش را به انتشار عکس‌ های شخصی‌ اش متهم کرد و خطاب به حاضران در جلسه گفت: «هم‌ اکنون با دو پسرم زندگی می‌کنم و عکس‌ های شخصی که در شبکه‌ های اجتماعی و از رسانه‌ های خارجی منتشر می‌ شود عکس‌ های زمان متأهلی بنده بوده که ممکن است آنها با خریدن همسر من به این عکس‌ ها دست پیدا کرده باشند لذا من به حمایت شما احتیاج دارم.»

پاسخ الهام چرخنده به جو سازی رسانه های غربی علیه او

الهام چرخنده در صفحه شخصی اش نسبت به اظهارات جدید فرشید نوابی پاسخ داد:زدی ضربتی, ضربتی نوش کن! به دنبال گفتگوی فرشید نوابی در پاسخ به اظهارات الهام چرخنده , الهام چرخنده امروز در صفحه اینستاگرامش به تندی پاسخ همسر سابقش را داد. در متن پست اخیر چرخنده آمده:

سلام ..از دیشب تعداد بالایی تماس و پیام و دایرکت و ایمیل و غیره آمده که شبکه ضد انقلابی در مورد انتشار مسائل خصوصی زندگی من و پسرم شایان توسط بابای ارسطو صحبت میکرده و کلی چادر و حجاب و انقلاب و بانوی مسلمان رو مسخره کردند و با استناد به نوشته بابای ارسطو و رسانه و سایت هایی که به کمک ایشون با اهدافی مشخص امدند.. من رو یک دروغگو و مکار و خائن تلقی کردند و چه و چه …. چون تعداد نامه ها زیاد بود ناچارم با عذر خواهی از همه یاران گرامی اینجا پاسخ بدهم … من در مورد همه چیز بلد نیستم حرف بزنم …عمل میکنم …آنهایی که من را از نزدیک میشناسند میدانند..خط قرمز من، در زندگیم چند چیز است که اصلی ترینش شایان و ارسطوست ..اما حواشی اهداف دینی و انقلابی من قرار داشتند تا امروز .به همین دلیل هم از تمام حقوق مادی و معنوی و حضانت فرزندم در زمان جدایی گذشتم .که به زودی خواهید دید …امروز حواشی زندگی من باعث شده انتقام شخصی یک رأس انسان نسبت به من(که دلیلش رو هم خواهید فهمید) به شکل یک پُتک شود بر سر انقلاب ..پس نتیجه میگیریم از حالت شخصی در آمده و شکل ملی و ارزشی گرفته …اینجاست که باید سکوت بشکنی و یک تنه بروی وسط میدان با مدرک و سند ..بعد دل و روده بو گندو داستان رو از اول به تصویر بکشی تا غصه دار نشوند بیرق داران ..تا آنهایی که دلبستند به یک باور حس نکنند همسفرشان ریا کار و دروغگو و .بوده …و همچنین پسرانم با ارامش خاطر و با سربلندی فریاد بزنند مادر ما الهام چرخنده است . و پدرم آقاجون و مادرم عزیز دیگر در سن نزدیک هشتاد سال اشک نریزنند که دخترمان را با آن همه زجری که کشید و گذاشت وگذشت حالا میخواهد چون حجاب گرفته و دیگر بهره برداری مالی نمیتواند بکند و هزار ننگ را با انگ زدن پاک کند …در ذهن ها بشکند …پس صبوری کنید تا همه و همه را برایتان أشکار کنم ..با سند ومدرک…ضمنا نسبت به اهالی سینما بدبین نشوید ..چندین زوج از هم جدا شدند و دقیقا مثل یک انسان با فرهنگ به خاطر خاطراتشان و فرزندانشان هرگز سعی بر بی آبرو کردن و ضربه زدن به همسر سابقشان و مادر بچه شان را فقط به خاطر لختی دیده شدن نداشتند ..سینماگران خوب ارزش ها را حس میکنند ..هنرمندان انسانهای شریفی هستند .سینماگران غیرت و شرف و وجدان دارند … .قابل توجه رسانه های دشمنان اسلام .. . در برابر توطئه ؛ “ضربه را با ضربه پاسخ میدهیم ” فرمایش حضرت آقا رهبر معظم انقلاب … . گر ضربتی زدی ضربتی نوش کن ” مولای متقیان علی (ع). یا علی مدد .. الهام . . .یا علی ..

منبع » خبرگزاری خانه ملت / ریتم زندگی / کافه سینما

۳۱ دیدگاه‌ها

  1. درود بر شما خانم چرخنده عزیز ، قوی و با وقار

    یه قول قدیمی هست که میگه مردم حتی پشت سر خدا هم حرف میزنن

    شما راه درست رو میری
    و لبخند خدا می ارزه به همه چی

    نمیدونم دلیل اینکه بعضیا فردی که دستور پروردگار رو اجرا میکنه رو اذیت میکنن چیه
    امیدوارم بقیه هم به خودشون بیان تا دیر نشده

  2. بخندید
    بخندید
    و در روز محشر ما به شما میخندیم

    هاهاهاهاهاهاها
    ما حجاب داریم چون لبخند مهدی(عج) برامون مهمه

    گل گفتی اقا جواد

    اقای جمالی هم که رفته خواهر و مادرشو لخت کنه

  3. دوره زمونه عجیبیه واقعا،از زمیــــــــن به اسمون میره،در کشور اسلامی امروز ما:برای حجاب توبیخ میشن و برای بی حجابی تشویقی میگیرن!،برای حجاب اسلامی رو انتخاب کردن باید مورد انواع و اقسام شکنجه های روحی روانی و توهین و فحاشی تو شبکه های مجازی ،قرار گرفت.،برای بی حجابی و برهنه نمایی های بی حد و حصر جاری،مورد لایک و تشویق و ایولاه و…فکر نمیکنید اتفاقا چقدر این خوبه که انسانی یک شبه بچرخه و از یه فرد بی اراده که اون شده بازیگرو همه کارگردان،تبدیل بشه به یه انسان واقعی که خودش برای خودش تصمیم گیری میکنه ؟!و حقا که این اراده و صبر و حوصله بالایی میطلبه،وگرنه که چه بسیارند انهایی که یک شبه چرخیدند و تبدیل به حیوانی شدند که تو این دوره دیگرنه حریمی برای زندگی خصوصی و شخصی خود شون قایلن و نه برای زندگی خصوصی دیگران.اون عده ای که خوب بودن بنظرشون منفور و زشت،میاد باید به خودشون شک کنن …..

  4. من خودم آدم با حجابی هستم و حجاب رو دوست دارم
    ولی به این خانم که با این اعتماد به نفس با همه در می افته مشکوکم
    انگار یک جریان قوی پشت اون هست که می تونه با همه ور بره یا حتی پرونده سازی کنه
    خوب تو که چادری شدی این همه ادا و اطوار چیه در میاری اگه کسی مثل تو بخواد متحول شه خودش از درون باید براش اتفاق بیفته
    کسایی عزیز تر از تو برای دختر خانما هست که بخوان حرفشون رو گوش کنن
    خوب مثل آدم بشین زندگیتو بکن
    در ضمن این همه سفر هم خرج داره هم هماهنگی می خواد

  5. خانم چرخنده یه کاری با خودت کردی که نه دیگه تو سینما جا داری و نه تو قلب مردم ….بخاطر حجاب نیست بخاطر تظاهر و درویی شما تبدیل شدی به یک موجود منزوی و خنثی …بنظرم برو در کشوری مثل امارات زندگی کن
    مردم ما بخصوص جوانان امثال شما و کسایی که شما رو شیر میکنن و میفرستنت میدون را دوست ندارند

  6. تف به صورت همه ی کسایی که پشت سر ناموس مردم حرف، و بهش تهمت می زنن…تف به غیرت مردایی که ناموس خودشونو لخت می کنن و میفرستن تو خیابون تا باعث تحریک مردا بشن.اگه فکر می کنید عریونی نشون دهنده ی فرهنگه،بدونید که حیوونا از شما خیلی بافرهنگ ترند.الهام جون هرکاری بکنه به شما ربطی نداره.بخاطر تهمتایی که بهش می زنید باید جوابگوی خدا و اهل بیت خصوصا حضرت زهرا(اگه بشناسید)باشید😏😏😏

  7. در مضمون حدیث است (روزی فرا می رسد که خوبی ها زشت و بدی ها خوب جلوه کند)متاسفانه این عصر ما همان زمان است عصری که عمل برخلاف قران(داشتن حجاب) زیبا و عمل به ان عقب ماندگی (بد حجابی )تلقی می شود دروغ و فریب دیگران زرنگی و راستی و صداقت سادگی است اگر محبتی کنی فکر می کنند کلکی در کار است و …

  8. سلام
    با عرض پوزش
    جناب جمالی و آدمهایی مثل شما
    بجای تحقیر و توهین به دیگران سعی کنین رو خودتون کار کنین تا به انسانیت نزدیکتر شین
    و زندگی خودتونو بجای اینکه صرف تحقیر مردم کنین صرف پیشرفت خودتون کنین
    این طرز فکری که شماها دارین مایه ننگه

  9. امیدوارم تا آخر عمر چادر بر سرت باشد.خدا پشت و پناهت باشد

  10. والا من که تو کار این بازیگرا و مجری های تلویزیونی موندم یعنی این ها باید الگو های ما باشن ولی اگه قرار باشه از این ها پیروی کنیم یه روز باید در پی دین باشم یه روز باید در پی توهین به اعتقادات دینی یه روز با حرفای قشنگ میشیم بهترین الگو یه بار با حرفای غیر اخلاقی میشیم دلیل تنفر اطرافیان یه روز در عشق آتشین به سر ببریم یه روز جلو دفتر طلاق حاضر بشیم من نه رفتار گلشیفته فراهانی رو می پسندم و نه تنها نمی پسندم که از این که ایشون یه ایرانی هست نیز احساس تاسف میکنم و نه زهرایی شدن خانم چرخنده رو تایید و یا تکذیب میکنم حالا بگذریم از تفاوت پوشش آزاده نامداری در خارج از کشورو داخل کشور.و فقط این رو میدونم که امثال این افراد باعث دوگانگی ارزشی میشه که از هر نظر تاثیرات مخرب و غیر قابل جبرانی برای جامعه داره .کاش همه بتونیم ظاهر و باطنمون رو یکی کنیم

  11. من به عنوان یک مسلمان به دیدگاه ایشان به عنوان یک انسان احترام می گذارم و امیدوارم همان طور که ما دوست نداریم کسی به ما بی احترامی کند به ایشان بی احترامی نکنیم و حجاب ایشان اگر راستین یا دروغین باشد به ایشان و خدایش مربوط می شود و این یعنی معنی واقعی ازادی و مردم سالاری

  12. واقعا چرا به یه شخصی که پوشش چادرو انتخاب کرده اینقد حمله و هجمه صورت میگیره ولی ماشالا بقیه خانمای بازیگر که روز به روز بیشتر از خودشون رونمایی میکنن کسی چیزی نمیتونه بگه !!؟؟؟
    پس نتیجه میگیریم هرچه عریانتر و ولنگارتر بشیم بیشتر مورد تحسین قرار میگیریم!!
    وای برما و بلایی که داره سر ما میاد

  13. یکم فرهنگ داشته باشیم و به جون هم نپریم… انسانیت مهمه چه با چادر چه بی چادر

  14. سلام به همه
    من فقط تو یه تناقض گیر کردم
    اونایی که فریاد انسانیت سر میدن و و دم از آزادی میزنن
    چرا به خانم چرخنده برای آزادیش احترام نمیزارن
    پس انسانیتتون کجاست ؟؟
    احترام به عقاید دیگرانتون کجاست ؟؟
    حکایت شما انسان نماها(اقلیت منظورمه) حکایت شتر مرغه
    میگن بار ببر میگن من مرغم و میکن تخم بزار میگن ما شتریم
    به کوری چشم تمام بد خواههای الهام چرخنده
    زنده باشه و سرفراز
    یا زهرا

    • حجاب یعنی من زهرایی ام

      یازهرا …. خداقوت خانم چرخنده … ان شاء الله تمام بازیگران باشرف و دلسوز کشور عزیزمان ایران به ارزش وجودنازنین خودشون پی ببرن و زهرایی بشن .
      هرکس حجاب نداره مطلقا آدم بدی نیست اما کنار این همه زیبایی های باطن حیفه که در دیدار با حضرت مهدی هیچ شباهتی به حضرت زهرا نداشته باشیم .
      احساس می کنم خانم الهام چرخنده ی دوم ، خانم بهنوش بختیاری باشن . (ان شاء الله )
      یاعلی

  15. فقط یه ادم دیوونه واحمق میتونه این حرفای چرتو بزنه جمال
    خاک برسردیوونت که اینقدشوتی
    به جای این چرتا به زندگیت برس اگه حجابم دوس نداری میتونی خانمتو س ک س ی کنی چه ربطی داره به الهام جون
    انشاءلله همه زنان ایرانی بتونیم مثل الهام چرخنده باشیم

  16. جمالی میدونستی فامیلت عربیه اول برو فامیلتو فارسی کن و بزار خوشگلی .اسمتم زیاد جالب نیست .بعداز این تغییرات بیا اسم مردم را مسخره کن مسخره . با این روش به هیچ جا نمیرسی.مردم را پایین نگه داریم تا خودمونو مطرح کنیم.روش مکارانه ایه. ههه هههههههه. ناقولایه

  17. باسلام.دوست عزیزی که بدون محاکمه مجازات میکنی اینوبدون هرکسی هرزمانی که دلش بخوادواراده کنه میتونه عوض شه وبه نظرمن شماخون آلودوتوکثیف نکن..منم باآقاجوادموافقم

  18. آقا جواد گل گفتی!

  19. آقای جمالی میبینم خیلی ناراحت شدی! شما میتونی در اعتراض به چادری شدن خانم چرخنده به خواهر و مادرتون ابلاغ بفرمایید لخت به خیابون بیان تا جبران چادری شدن خانم چرخنده بشه و یه خورده خنک شی.

    • مگه اونهایی که بدون چادر میان بیرون لختن؟؟؟؟؟؟؟
      بیچاره چادری هایی که شما ازشون دفاع میکنید
      همه انسان هستن چه با چادر چه بی چادر
      مسئله دروغ گفتن وگول زدن هست اینه که ما رو ناراحت میکنه

  20. حرف زدن بدون مدرک و جو دادن الکی اصلا سخت نیست !!!!
    اول تحقیق کنید بعد حرف بزنید اقای جمالی

  21. آقای مهران جمالی ، آدمها با نوع حرف زدنشون شخصیتشون و فرهنگشون رو نشون می دن ،البته اگه چیزی از اون وجود داشته باشه
    البته اینجا جاش نیست، اما در مورد مسائل سیاسی هم، سوادتون رو یه کم بالا ببرید بد نیست

  22. ta hala enghad yeja halam be ham nakhorde bod……

  23. خانم مائده شما میدونی اسمت یک لغت عربی هست؟
    معنی این لغت می دونی در فرهنگ عرب یعنی چه؟
    اطاق نهار خوری- غذای فراوان
    من جای شما بودم اول اسمم رو عوض می کردم
    بعدش هم میشه متوجه شد که شما هم تو خط چرخنده هستی
    مطمئن هستم
    شما ها رو دیگه ملت و جوانان بعد از انقلاب خوی میشناسش
    دیگه حنای شما ها هیچ رنگی ندارههههههههههههههههه
    بای

  24. اش و با جاش بردن عزیز من. اون فکر نیست که ادم رو عوضی و خراب می کنه. اون معرفت و منش ادمی زاد هست که وقتی گندید که هیچ کاریش نمیشه کرد. چرخنده دیگه برای بچه هاش هم هیچ ارزشی نداره . می دونی چرا چون این خانم معرفتش گندیده. اون حس ضلالت و کینه الان تو قلبش هست البته با ذهن فاسد و خراب.
    حالا شما که داری از این خانم دفا می کنی در اینده خواهیم دید آن دیو بر گرز خود می نازد. همانند ۸ سال ریاست جمهوری دوستان امسال شما که ۷۰۰ میلیارد فروش نفت یه مشت مردم فقیر و گرسنه داریم
    اما جواب شما
    از دشمنان برند شکایت به دوستان
    چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم
    ما خود نمی رویم دوان در قفای کس
    ان می برد که ما به کمند وی اندریم

  25. خانم چرخنده لطفا جواب بده؟ چرا در عرض یک سال و اندی ۳۶۰ درجه عوض شدی؟ البته ادما مخصوصاً تو ایران عوضی هم می شنا . این رو از یاد نبرید. من فقط می خوام بهت بگم مردم ایران یا نه جوانان ایرانی در همه نقاط جهان علم تحلیل خوبی پیدا کردن اونم بدست اوردن شو باید مدیون افراد دو رویی مثل تو بود. ازت بازم تشکر می کنم .
    اگر واقعاً ادم درستی بودی برای بزرگ جلوه دادن خودت چادر رو به زور ترویج نمی کردی. خیلی کارا خوب دیگه هست که تو اصلا بلد نیستس که بهشون فکر کنی چه برسه به انجامش. مثلا بچه های پرورشگاهی، ایدز، هپاتیت، سرطان، کودکان ازار جنسی، کودکان کار، کودکان خیابانی، و……… برات متاسفم. خیلی حقیری . هههههههههههههههههههه ولی ناقلا خوب بلدی گریه کنی یا. ای شیطون

  26. درپاسخ به آقای جمالی:
    بی کمالی های انسان از سخن پیدا شود
    پسته بی مغز لب چون وا کند رسوا شود
    برای الهام خانم:
    دود اگر بالا نشیند کسر شأن شعله نیست
    جای چشم ابرو نگیرد گر چه او بالاتر است

  27. اره کارو کاسبی تو سینما که خرابه. خوب راهی رو برای پول دار شدن انتخاب کردی. معروف شدی ناقولا الهام خانم. شما که من حداقل ۶۰ الی ۷۰ مصاحبه می تونم بیارم که توش از همسرت به عنوان یار و یاور و دوست شب تنهایی و ……… یاد می کردی. حالا در عرض ۱ سال ایشون بد شد؟ نه . نه دیگه . دیگه دیگه . اره دیگه . با همه بازی با نسل جوون و تحصیل کرده که تو تا بخای بگی اونا فهمیدن که جریان چی هست داری … اره؟ نه دیگه نمیشه دیگه. به نظرم تو نه چیزی از شعور می دونی نه معرفت نه کاریزما بودن نه فرهنگی بودن. بهتر ادمایی مثل تو بدرد سینما نمی خورن که برو عزیزم همین کاری که می گی رو ادامه بده . دیگه خدا رو شکر سن تو هم رفته بالا دیگه بر رو رویی واسط نموده دیگه. باشه. بازم خدا رو شکر. که مردم همه چیز رو می فهمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.