امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / انتخاب بهترین های سال ۹۴ در برنامه سه ستاره احسان علیخانی

انتخاب بهترین های سال ۹۴ در برنامه سه ستاره احسان علیخانی

انتخاب بهترین های سال ۹۴ در برنامه سه ستاره احسان علیخانی

سه ستاره , برنامه سه ستاره , زمان پخش سه ستاره , دانلود سه ستاره , منتخبین سه ستاره , احسان علیخانی سه ستاره

از شنبه ۱۵ اسفند قرار است برنامه ایی با عنوان سه ستاره با اجرای احسان علیخانی روی آنتن شبکه سه سیما برود. این برنامه قصد دارد تا بهترین تولیدات تمام شبکه های تلویزیون جمهوری اسلامی ایران را با رای مردم انتخاب کند. که اسامی برندگان و منتخبین هر بخش در ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۹۵ معرفی خواهند شد.

سه ستاره , برنامه سه ستاره , زمان پخش سه ستاره , دانلود سه ستاره , منتخبین سه ستاره , احسان علیخانی سه ستاره

برنامه سه ستاره در کدام حوزه ها انتخاب بهترین های تلویزیون را بررسی خواهد کرد؟

طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت شبکه ۳ سیما برنامه سه ستاره در ۶ حوزه اصلی و دو حوزه جنبی به معرفی و انتخاب برترین های تلویزیون خواهد پرداخت که  به شرح زیر می باشد:

بخش اصلی

  1. بهترین مجری غیر ورزشی
  2. بهترین مجری و گزارشگر ورزشی- « برنامه‌های ورزش و سرگرمی »
  3. بهترین برنامه تلویزیونی – « گزارشگران برنامه‌ای »
  4. بهترین سریال – « مجموعه‌های داستانی و نمایشی»
  5. بهترین بازیگر مرد و زن
  6. بهترین تیتراژ و موسیقی

بخش جنبی

  1. ورزشکاران بر‌تر زن
  2. ورزشکاران برتر مرد

 

روند انتخاب بهترین های تلویزیون در سال ۹۴ به چه صورت است ؟

کاندیداهایی که در هر مرحله از طریق مدیران هر شبکه به صورت فهرستی آماده شده و در اختیار داوران برنامه قرار می گیرد و پس از انجام بحث های کارشناسی این لیست ها جهت بررسی آرای مردمی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت پس از این که کاندید‌ها به مردم معرفی شدند آنها در ‌‌نهایت با ارسال نظراتشان به سامانه پیامکی برنامه برگزیده‌شان را معرفی می کنند. و برترین ها در برنامه سال تحویل ۹۵ با جمع بندی پیامک‌ های مردم به عنوان برگزیده معرفی و تندیسشان در حضور مهمانان مردمی که در استودیو حاضر هستند اهدا خواهد شد.

زمان پخش برنامه سه ستاره ۹۴

طبق اطلاعیه هایی که در خبرگزاری ها منتشر شده است و همچنین آنونس تلویزیونی که در شبکه سه سیما پخش شده است این برنامه از روز شنبه مورخ ۱۵ اسفند ماه ۹۴ هر شب ساعت ۲۰ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

 

خلاصه متنی قسمت اول سه ستاره

ابتدا بعد از احوال‌ پرسی احسان علیخانی با مخاطبان، کلیپی از «سه‌ستاره» سال ۹۲  پخش شد. بعد از کلیپ، آرش ظلی‌پور که  همراه علیخانی در این برنامه به عنوان مجری حضور دارد، در خصوص روند این برنامه صحبت‌هایی داشت. در ادامه نمایش  نامزدهای  گزارشگری  پخش شد که عترت افشار گزارشکر برنامه «پلاک یک»، محسن حاجیلو گزارشگر «من یک ایرانی‌ام»، شاهین صمدپور گزارشگر  مستند «شوک»، محمدحسین میثاقی گزارشگر برنامه «نود»، حامد میرزاپور گزارشگر «صبحی دیگر» در بین کاندیداها بودند.

بعد از بخش کاندیداهای گزارشگری، احسان علیخانی یادی از محمدرضا حسینیان کرد. چراکه دو سال گذشته وی اجرای این برنامه را به عهده داشت. از طرفی علیخانی در خصوص رویکرد این برنامه گفت: شاید در سال ۹۴ اشکالاتی را شاهد بودیم؛ چراکه خاصیت رسانه همین است و هدف این برنامه این است صدای مخاطبان شنیده شود. در ادامه این بخش محمد حسین میثاقی گزارشگر برنامه «نود» حضور پیدا کرد و در خصوص اتفاقات جالب کاری خود گفت: «شب قبل از کنکور درگیر بازی یونان و فرانسه بودم. بیدار ماندم تا یونان حذف شود، اما یونان قهرمان شد. به خاطر همین کنکورم را خراب کردم؛ اما مهمترین اتفاق زندگی‌ام رقم خورد. من قرار بود مکانیک بخوانم، اما با یک اشتباه عددی ریاضی کاربردی در کرمانشاه خواندم. از طرفی همون سال که دانشگاه صدا و سیما کرمانشاه تست می‌گرفتند، منم بعد قبولی در تست در گروه اجتماعی زاگرس کارم را شروع کردم. میثاقی با اشاره به خوش‌شانسی خود گفت: «در تاریخ  تیمی از غرب کشور در لیگ برتر حضور نداشته، اما از شانس من برای شیرین فراز کرمانشاه این اتفاق افتاد. علیخانی در میان صحبت‌های میثاقی اظهار داشت: «من به این نتیجه رسیدم محمد حسین میثاقی از عادل فردوسی پورم تندتر حرف میزند».

میثاقی ادامه داد: بعد از اتمام تحصیل در دانشگاه کرمانشاه برای تست به شبکه سه سیما رفتم. من را به عادل معرفی کردند. آقا عادل من را می‌شناخت، چون هم گزارشگری می‌کردم و هم گزارش برای برنامه «نود» ارسال می‌کردم. گفت پیگیرت بودم. می‌دانم که فوتبال داخلی‌ات خوبه. خارجی چطوری؟ گفتم خوبم. گفت ۸ تا از بازیکنای «اورتون» را بگو. این تست مشهور عادل فردوسی پور است! چون خود مربی اورتونم نمی‌تواند جواب بده. من جواب دادم و کارم را شروع کردم تا به امروز که در خدمت شما هستم. در ادامه برنامه فیلم‌هایی که خود نامزدهای گزارشگری ازخود گرفته بودند. پخش شد. شاهین صمدپور گزارشگر برنامه «شوک» عنوان کرد: برای من افتخاری است که در بین کاندیداها حضور دارم. اگر به من رای دهید، انرژی بیشتری می‌گیرم و با نشاط‌تر کارم را انجام می‌دهم. اگر رای ندهید، سلیقه شما بوده و مهم نیست. چراکه من شاهین صمدپور قبل از اینکه گزارشگر تلویزیون باشم، یک ایرانی‌ام وعاشق کشورم هستم و مطمئن باشید، محکم مسیر را ادامه می‌دهم. حامد میرزاپور گزارشگر برنامه «صبحی دیگر» در فیلم خود عنوان کرد: از هیئت داوران، احسان علیخانی و مردم تشکر می‌کنم که قبلا با مهر و لطف خود رای هاتون را به من داده بودید. سال خوب و خوشی را برای شما آرزو می‌کنم. عترت افشار گزارشگر «پلاک یک» بیان کرد: در گزارش‌هایمان همیشه شما را سوژه قرار می‌دادیم و شما را انتخاب می‌کردیم، اما حالا در برنامه «سه ستاره» نوبت شماست گزارشگر برتر را انتخاب کنید.

در ادامه برنامه گزارش‌هایی از برنامه «خندوانه» با گزارشگری محمود کریمی پخش شد.  میثاقی در پایان صحبت‌های خود در این بخش گفت: خیلی تشکر می‌کنم که بخش گزارشگری دیده شد چراکه  کار سختی است. امیدوارم مردم در این نظرسنجی رای بدهند. بعد از پایان بخش گزارشگری نوبت بخش مجریان سیما رسید. رامبد جوان برای برنامه «خندوانه»، محمد جعفر خسروی برنامه «زنده باد زندگی»، میلاد دخانچی برنامه «جیوگی»، نجم‌الدین شریعتی برای برنامه «سمت خدا»، سید علی ضیا برای برنامه «امشب»، عادل فردوسی‌پور برای برنامه «نود»، داریوش فرضیایی برای برنامه «گل و بلبل»  و ندا ملکی برای برنامه «آفتاب شرقی» نامزدهای این بخش بودند. در بخش دیگر برنامه که مربوط بود به مجریان سیما، علی ضیا و نجم‌الدین شریعتی حضور پیدا کردند. شریعتی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این رویداد از لطف مردم نیز تشکر کرد. علی ضیا در ادامه صحبت‌ها طی خاطره‌ای از طرفداران پر و پا قرص  شریعتی تعریف کرد  و سپس علی ضیا، بعد از سلام واحوالپرسی، در بخشی از صحبت‌هایش با اشاره به نبود اسم علیخانی بین مجریان عنوان کرد: «جای نام تو این بین واقعا خالی است و این اتفاق نیز بزگواری تو را نشان می دهد،  چرا که اگر بودی، قطعا رای می‌آوردی.

علیخانی در پاسخ با خنده‌ای عنوان کرد: دوستان به جای ما و بعد هم از سختی کار و حذف نام خود و ماه عسل از لیست کاندیداها برای عادلانه‌ترشدن آرا گفت.در بخش دیگری ضیا در خصوص سال ۹۴ عنوان کرد: این سال برای من پر از اتفاقات عجیب و غریب و سختی‌هایی از انواع گوناگون بود، اما با تمام این‌ها به جهت اینکه امسال نیز اینجا هستم، از لطف مردم و هیئت داوران سپاسگزارم. بعد از این علیخانی که ریتم برنامه را کند دیده بود، برای رونق دادن به آن با لبخند شیطنت‌آمیزی گفت: علی ضیا امسال واقعا چالش‌های بزرگی را پشت سر گذاشت و البته به نظرم توانست آن‌ها را خوب اداره کند. ضیا هم پاسخ داد: با راهنمایی‌ها و لطف دوستان همه این مسائل و ناراحتی‌هایی که مطرح شده بودند، برطرف شد. نجم‌الدین نیز در ادامه علی ضیا را از سرمایه‌های تلویزیون و مجریان توانمند و کاربلد رسانه خواند .

علی ضیا همچنین عذرخواهی و حل رویداد پیش‌آمده بابت دربی ۹۴ را یادآور شد و اضافه کرد :جا دارد نوید این را بدهم که در برنامه نوروزی «یک یک» اولین مهمان ما پرویز مظلومی است. اما پس از این گفتگو علیخانی که گویا مایل به خاتمه این موضوع نبود، اینطور ادامه داد: با همه این حرف‌ها، کاش استقلالی‌ها بیشتر صبوری می‌کردند و این پسر دوست داشتنی را دعوا نمی‌کردند! وی بعد خطاب به ضیا افزود: ولی تو هنوز پرسپولیسی هستی؟! پس مواظب باش! ضیا نیز اظهار کرد: من قلبأ همیشه استقلالی‌ها را دوست داشته و دارم. وی پس از خاتمه این بحث در پایان حرف‌ها با اشاره به برنامه نوروزی‌اش خاطرنشان کرد: مژده دیگری که برای مردم داریم، شکستن سکوت علیرضا عصار و خواندن وی برای برنامه «یک یک» است که امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرند. پس از این  با رفت و آمدی که به خاطر اخبار ساعت ۲۲ رخ داد، داریوش فرضیایی در برنامه حاضر شد.

فرضیایی بعد از احوالپرسی و ذکر خاطره جالب زمان گزارشگری خود در رادیو عنوان کرد: از سال ۷۲ که وارد سازمان شدم، کار صدابرداری، گزارشگری،  بازی نمایشی در رادی را انجام دادم. بعد در سال ۷۷ با توجه به اینکه بیشتر کار تیپ‌سازی کودک انجام می‌دادم، در حوزه کودک کارم را ادامه دادم. من در سازمان خیلی سختی کشیدم تا خودم را اثبات کنم، اما در شخصیت «عمو پورنگ» بیشتر شناخته شدم و کشف مسلم آقاجانزاده هستم. در ادامه فیلم رامبد پخش شد. جوان در ویدئوی گفت:  مردم عزیز ایران سلام عرض می‌کنم. آرزو می‌کنم، همیشه سالم باشید. اتفاق خوبی را شاهد هستیم. قرار است با بررسی هئیت انتخاب و رای شما مردم، بهترین‌ها انتخاب شوند. برای من خیلی فرق نمی‌کند که اول شوم. مهم برای من کیفیت کار است. اما رامبد جوان برای جلب رای از هیچ کاری دریغ نکرد و با نمایش قرص‌هایی در فیلمش تا مرز خودکشی پیش رفت و خواستار رای مردم شد و گفت «دروغ می‌گم رای برای مهم است». عادل فردوسی‌پور نیز در بخش دیگری طی آیتمی با مردم صحبت کرد و گفت: اگر بخواهم دلیلی برای استقبال مردم از اجرای خودم بگویم، شاید صداقتی است که در اجرای بنده دیدند. چرا که من سعی کردم، خودم باشم و مردم نسبت به این حس مثبت واکنش نشان دادند  و اگر خودشیفتگی داشته باشم، این حس مثبت را از بین می‌برم.

ندا ملکی نیز در بخش دیگری از برنامه در ویدئوی خود عنوان کرد:  من خیلی اهل مسابقه نیستم. اما «آفتاب شرقی» در حال مسابقه است؛ چرا که این برنامه در تلاش برای تبلیغ سه مولفه قرآن کریم یعنی «پیشتاز بودن در جلب مغفرت الهی»، «ورود به بهشت» و «انجام کار خیر» است. میلاد دخانچی در ویدئوی معرفی خود اینگونه گفت:  به من رای ندهید. به نظرم زمانی که عادل فردوسی پور، رامبد جوان، عمو پورنگ هستند، ما باید به پیشکسوتان احترام بگذاریم. برای من همین که در دومین حضورم در تلویزیون، در بین نامزدها حضور دارم باعث افتخار است. احسان علیخانی در صحبت‌های خود در خصوص مخاطبان تلویزیون گفت: قطعا تلویزیونی که مخاطب نداشته باشد، هیچ معنای خاصی ندارد. نظرات شما به عنوان مخاطب خیلی مهم است. خروجی این برنامه این است که نظرات  شما را داشته باشیم. علیخانی در پایان برنامه به جای خالی مرحوم محمدعلی اینانلو گزارشگر، روزنامه نگار و محقق محیط زیست و همچنین مهران دوستی اشاره کرد. در پایان علیخانی ضمن تشکر از بینندگانی که وقت گذاشتند و در اولین شب برنامه «سه ستاره» همراه او بودند، خاطرنشان کرد: رای‌گیری برنامه‌ها تا ۲۵ اسفند ادامه دارد و می‌توانید نظرات را مشاهده کنید و در زمان سال تحویل برندگان معرفی می‌شود.


 

نتایج اولیه برگزیدگان مردمی برنامه های مختلف سیما

عترت افشار گزارشکر برنامه «پلاک یک»، محسن حاجیلو گزارشگر «من یک ایرانی‌ ام»، شاهین صمد پور گزارشگر مستند «شوک»، محمدحسین میثاقی گزارشگر برنامه «نود»، حامد میرزاپور گزارشگر «صبحی دیگر» کاندیدا بودند که در این میان محمدحسین میثاقی نفر اول، محسن حاجیلو نفر دوم و حامد میرزاپور نفر سوم بودند.

رامبد جوان برای برنامه «خندوانه»، محمد جعفر خسروی برای برنامه «زنده‌باد زندگی»، میلاد دخانچی برای برنامه «جیوگی»، نجم‌الدین شریعتی برای برنامه «سمت خدا»، سید علی ضیا برای برنامه «امشب»، عادل فردوسی‌پور برای برنامه «نود»، داریوش فرضیایی برای برنامه «گل و بلبل»  و ندا ملکی برای برنامه «آفتاب شرقی» نامزدهای بخش مجری‌ها بودند. فعلا عادل فردوسی پور، رامبد جوان و عمو پورنگ نفرات اول تا سوم این بخش هستند.

در بخش «برنامه‌ های ورزش و سرگرمی» این برنامه‌ها توسط هیئت انتخاب برگزیده شدند:

«خندوانه»‌، «دستپخت»، «ساعت ۲۵»، «فوتبال ۱۲۰»، «قندپهلو»، «محله گل و بلبل»، «مشاعره» و «نود».

که در این میان «خندوانه»، «نود»، «محله گل و بلبل» اول تا سوم بودند و «ثریا» و «جیوگی» هم در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

در بخش «برنامه‌ های تخصصی» نامزدها، برنامه‌های «از لاک جیغ تا خدا»، «ایران ما»، «پایش»، «ثریا»، «جیوگی»، «چرخ»، «روزآمد»‌، «سمت خدا» و «هفت» توسط هیئت انتخاب برگزیده شدند.

در این بخش، «سمت خدا»، «از لاک جیغ تا خدا» و «هفت» در نظرسنجی  رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

علیخانی نکته‌ای برای بخش برنامه‌های تخصصی گفت و آن این بود که: مردم استقبال خوبی از برنامه پایش داشتند، اما به دلیل انصراف عوامل برنامه از رقابت، این برنامه از لیست حذف شد.

در بین نامزدهای برترین خواننده‌ها از میان میثم ابراهیمی، احسان خواجه‌امیری، علی زند وکیلی، رضا صادقی، سالار عقیلی، علیرضا قربانی، رضا یزدانی و مهدی یغمایی، تا دیروز با اختلاف بسیار کمی احسان خواجه امیری، سالار عقیلی و مهدی یغمایی نفرات اول تا سوم بودند.

نامزدهای بخش بهترین بازیگر زن بهنوش بختیاری، آزیتا حاجیان، الناز حبیبی، ریما رامین‌فر، مینا ساداتی، مهراوه شریفی‌نیا، آزاده صمدی و مرجانه گلچین بودند. بهنوش بختیاری،ل مهراوه شریفی‌نیا و مرجانه گلچین برگزیده‌های آرای مردمی تا دیروز بودند.

در بین برترین بازیگران مرد نام حسن پورشیرازی، محسن تنابنده، امیرجعفری، کامبیز دیرباز، جواد عزتی، مهران غفوریان، رضا کیانیان و مهران مدیری به چشم می‌خورد. کامبیز دیرباز، محسن تنابنده، سید جواد رضویان برگزیده‌های مردمی تا این لحظه هستند.

در بخش سریال‌ها توسط هیئت انتخاب «پایتخت ۴ » ، «میکائیل» ، «در حاشیه ١»، «گاهی به پشت سر نگاه کن»، «تنهایی لیلا»، «پشت بام تهران»، «تعبیر وارونه یک رویا» و «کیمیا» حضور داشتند و در این میان «پایتخت»، «کیمیا» و «پشت بام تهران» نفرات برگزیده شدند.

اما در میان ورزشکاران زن و مرد فرزان عاشورزاده، سیامند رحمان، کیانوش رستمی، قاسم رضایی، تیم ملی فوتسال، سعید معروف و خانم‌ها الهه احمدی، ساره جوانمردی، سارا سادات خادم‌الشریعه، نجمه خدمتی، حمیده عباسعلی، کیمیا علیزاده، زهرا نعمتی حضور داشتند که تا دیروز زهرا نعمتی در بخش ورزشکار زن و سعید معروف در بخش ورزشکاران مرد قرار دارند.

علیخانی اظهار کرد: تا امشب نتایج نظرسنجی قابل مشاهده است، اما تا ساعت ۱۲ شب پنجشنبه می‌توانید رای بدهید.

بخش دیگر نیز به مصاحبه‌ های مردمی در خصوص برنامه‌ های سیما اختصاص یافت. در بخشی از برنامه علیخانی تندیس برنامه «سه ستاره» را نشان داد و عنوان کرد: تندیس مال شماست؛ چرا که انتخاب شماست و تندیس مردمی «سه ستاره» برای هنرمندان و آثار منتخب دلچسب است.

مجری برنامه «سه ستاره» ادامه داد: اجازه بدهید تا بتوانیم برنامه‌سازی کنیم و در شب عید شاهد اتفاقات غیر منتظره باشید. ما به عید نزدیک می‌شویم. می‌دانم هر یک از شما مردم برنامه‌ریزی خاصی برای این ایام دارید. امیدوارم تعطیلات در کنار عزیزانتان لحظات خوبی داشته باشید؛ اما بیاییم همه در این لحظه‌ها به فکر دیگران هم باشیم. این همیشه اثبات شده که مردم ایران در این زمینه قدم برمی‌دارند. همان‌طور که در طرح «محسنین» حضور مردم را شاهد بودیم.

در ادامه طبق روال شب‌های گذشته بخش‌هایی از طرح «محسنین» پخش شد. در پایان علیخانی از آرش ظلی‌پور تشکر کرد و عنوان کرد: منتظر بازگشت طوفانی ما در شب عید باشید.

 

منبع : تازه نو

۳ دیدگاه‌ها

  1. سلام من آهنگ موسیقی بیکلام که در لا بلای برنامه پخش می شد و میخوام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.