امازینگ / اخبار / اخبار جنجالی / ماجرای تجاوز جنسی تیام به روشنا هنرجوی آکادمی گوگوش

ماجرای تجاوز جنسی تیام به روشنا هنرجوی آکادمی گوگوش

ماجرای تجاوز جنسی تیام به روشنا هنرجوی آکادمی گوگوش

عکس پریسا سحرخیز ,تجاوز تیام به روشنا , من و تو ,آکادمی گوگوش

مجری من و تو که مدتی است در این شبکه فعالیت نمی کند دست به افشاگری زد و از تجاوز جنسی تیام به روشنا و خودکشی روشنا به خاطر این موضوع پرده برداشت.البته مشخص نیست این موضوع تا چه حد واقعبت داشته باشد.چزئیات و عکس های این ماجرا را در ادامه مشاهده کنید..

غیبت طولانی “پریسا سحرخیز” از شبکه من و تو و سکوت مدیران این شبکه سبب شد تا ابهامات فراوانی در ذهن بینندگان این شبکه بوجود آید تا اینکه وی بالاخره در صفحه شخصی فیسبوک خود از جدا شدنش از شبکه من و تو خبر داد.
چندی پیش بود که حرف های بحث برانگیز “پریسا سحرخیز”، مجری و برنامه ساز سابق شبکه من و تو و بازگو کردن علت جداییش از این شبکه جنجال بسیاری را در فضای مجازی بوجود آورده است. وی در پستی جنجالی سوءاستفاده های اخلاقی و روابط جنون آمیز برخی از کارکنان شبکه را یکی از دلیل های اصلی ترک این شبکه اعلام کرد. “پریسا سحرخیز” پیشتر در اقدامی جداگانه با انتشار عکس هایی از روشنا (یکی از شرکت کنندگان برنامه آکادمی گوگوش)، از تجاوز نامشروع تیام، یکی از کارمندان شبکه من و تو به روشنا و در ادامه از خودکشی نافرجام وی پرده برداشت.

بیش از چند روز از افشاگری های “پریسا سحرخیز” نگذشته بود که در کمال تعجب به یکباره اکانت فیسبوک شخصی وی هک و حذف گردید. حذف فیسبوک پریسا سحر خیز سوال های فراوانی را در پی داشت تا اینکه وی در توییتر خود از تهدیدهای مسئولین شبکه من و تو خبر داد.
سحرخیز که اقدام مسئولین شبکه من و تو را در هک کردن فیسبوکش غیرحرفه ای و مغایر با آزادی بیان توصیف کرد نوشت: “متأسفانه کسانی که ادعای آزادی بیان دارند وقتی نظر شخصیت و در مورد چیزی که دوست نداری میگی خیلی زود عصبانی میشن و کاملا بچگانه برخورد می کنن. باید به شبکه بگم که با بستن آی دی فیسم نمی تونید واقعیت رو از بین ببرید.من هنوز با کارهاتون مخالفم شما زن رو بازیچه خودتون می دونید.” افشاگری های سحرخیز از روابط غیر اخلاقی و رسوایی تجاوز جنسی یکی از کارمندان شبکه به روشنا (شرکت کننده آکادمی گوگوش) از یک سو و از سویی دیگر رسوایی بزرگ اخلاقی رها اعتمادی (مجری اصلی آکادمی گوگوش) در تجاوز وی به یک پسر ۱۱ ساله سبب شده است تا مدیران شبکه من و تو را در برگزاری سری چهارم آکادمی گوگوش دچار سردرگمی کند.

به نظر می رسد تجاوز به یکی از شرکت کنندگان آکادمی گوگوش توسط یکی از کارمندان شبکه من و تو که منجر به خودکشی نافرجام او شد کشمکش های شدیدی را در بین عوامل این شبکه بوجود آورده است تا آنجایی که برگزاری این برنامه را در هاله ای از ابهام تا مرز تعطیلی کشانده است.

عکس پریسا سحرخیز ,تجاوز تیام به روشنا , من و تو ,آکادمی گوگوش

عکس پریسا سحرخیز ,تجاوز تیام به روشنا , من و تو ,آکادمی گوگوش

 

عکس پریسا سحرخیز ,تجاوز تیام به روشنا , من و تو ,آکادمی گوگوش
عکس پریسا سحرخیز ,تجاوز تیام به روشنا , من و تو ,آکادمی گوگوش

تیام کارمند من و تو

عکس پریسا سحرخیز ,تجاوز تیام به روشنا , من و تو ,آکادمی گوگوش

عکس پریسا سحرخیز ,تجاوز تیام به روشنا , من و تو ,آکادمی گوگوش

روشنا یکی از شرکت کننده های آکادمی گوگوش

عکس پریسا سحرخیز ,تجاوز تیام به روشنا , من و تو ,آکادمی گوگوش

پریسا سحر خیز کارمند من و تو

 

۳۹ دیدگاه‌ها

  1. سلام . من خودم یکی از بینندگان این برنامه ام ولی با این موضوع کاملا موافقم که شبکه ی من و تو واقعا برنامه ی کثیفی هست و مجری هاشم کثیفن … فیلم هایی هم که پخش میکنه واقعا بعضیاش کثیفه . بفرمایید شام هم همینطور ولی بعضی از برنامه هاش خوبه

  2. سلام عزیزان.من خودم این برنامه رو نگاه میکنمو از بعضی برنامه هاش لذت میبرم.اما یه حقیقت درمورد این شبکه هست که شبکه ی کثیفی هست،حاشیه های جنسی زیادی داره.یا مثلا سریالایی که میزاره واقعا اگه ادم حقیقتو نگاه کنه میفهمه داره مغز جوونی مثل ماهارو خراب میکنه.البته از برنامه های زندش نمیشه گذشت چون واقعا به کثیف بودن این برنامه میشه پی برد،مثل استیج که واقعا افتضاح شده بود و ترک کردن بعضیا از این مسابقه مشخص بود،اما کلا من پای بعضی برنامه هاش واقعا میخندمو شادم.با تشکر

  3. سید مصطفی کمالو

    گذاشتن مطالب تحریک کننده و تصاویر مستهجن از کانال مناعد اجنبی حرام است. از آلوده کردن جوانان ایرانی به استمنا بترسید و توبه کنید.

  4. روشنا خودش هم مقصره، خودنمایی و بدحجابی آخرش همینه اسکلا

  5. این تیام که یه چاقال گامبوی حرومزاده ای بیش نیست. الانم که فیلم کثافت کاریاش تو برنامه بفرمایید شام در اومده
    اخه تیام مادرج..ده چون هیچ دختری حاضر نیست با تو چاقال بگرده مجبوری به زور بهشون تجاوز کنی
    تو باید با یکی مثل همون امید گی بگردی
    خدا ورتون داره از رو زمین

  6. راجب رها باور نمیکنم مگه میشه اونم ی پسر ۱۱ساله مگه ادم براش قحطه

  7. اخه چرا شایعه درست می کنین؟ الکی تهمت می زنین. مگه فیلمشو دیدین اخه؟؟؟

  8. اکه راست باشه خیلی آشغالن

  9. من خیلی سخت این چیزارو باور میکنم،اما هرچی که بگید از این کارمندای بیشرف منوتو بر میاد،کثیف ترین کارمنداشون هم همین رها اعتمادی،سیاوش و این تیام عوضیه که امیدوارم سزاشو ببینن

  10. باو خوب کاری کرده بلا سرش اوورده دختره خودش این کارس

  11. اونایی که میگن شایعس چراااا فقط راجب این شبکه اونمممممم حول مساءل جنسی شایعه میکنن؟؟
    چرا راجب شبکه های دیگه شایعی نیس یا اصلا همش مساءل جنسیه خبرای راجب این شبکه ؟؟؟ 😐

    • چون اگر برای بقیه هم همین شایعات رو درست کنند دیگه هیچکس باورش نمیشه و در ضمن تعداد بیننده این کانال بسیار زیاده .

  12. حالا این شایعه باشه پس ماجرای طناز خامه چی؟

  13. شایعه ای بیش نیست

  14. با سلام خدمت همه هیچ کدام سمبل اخلاق نیستن که در بارشون حرف زد با تشکر

  15. زن مقدس بوده و هست .بعضی ازمردای کثیف که بی شباهت به حیوانات نیستندفکر می کنن اگه زورشون رو در مقابل زن به کارببرن میتونن نابودش کنن اما نمیدونن که ما همیشه و همیشه مقدسیم وهیچ کسم نمیتونه از جایگاهش کم کنه ..فقط یه چیزی که میتونه کمی بیشتر از بقیه ی چیزا حفظسش کنه پوششی که داره .

    • کثیف بودن مخصوص مرد نیس و زن هم میتونه بد باشه
      خیلی از زن ها بودن که مردهارو مجبور به کاری کردن
      تازه زن هم باید عفت و حیای خودشو حفظ کنه
      اگه حیا نداشته باشه،مرد بد هم واسش جور میشه،پس فقط تقصیر مرد نیس

  16. باسلام خدمت همه ی دوستان تمام پست هارو خوندم اینم نظر من که شاید برای بعضیا قابل توجه باشه.اول اینکه ارمیا یه خانم مسلمون هست حالا چون باحجاب ظاهر شده دلیل بر زیرکی وی نیست،دو ظاهر نشدن پریسا همون جور که دوستان گفتن به دلیل برنامه نوروز بوده بازهم دلیل خاصی برای ترک شبکه وجود ندارد و در اخر از همه نمی توان ازپرحاشیه بودن شبکه من وتو چشم پوشی کرد وهمین باعث ایجاد شٍٍِِِِک وتردید درذهن هامیشود ولی لطفا بدون سند ومدرک به کسی تهمت نزنید یاعلی

  17. کلیپو ازکجا دیدین اخه ادرس سایت بدین

  18. چ واقعی چ غیر واقعی،اینا هیچ کدوم سمبل اخلاق نیستن،وگرنه که خیلیاشون فراری از خانوادهاشون نبودن

  19. همش راسته من اولش باور نمیکردم تا اینکه خودم به چشم خودم کلیپشو دیدم

  20. با سلام خدمت شما باید عرض کنم که اینا با این کاراشون میخان مغز ی مشت جوون خام که اینجا هم کامنت گذاشتن شست و شو بدن کاملاً مشخصه که اینا ی مشت هم جنس بازن و ارمیای به ظاهر با حجاب از کلکا و دغل بازیهای خود کثافتشونه. یا علی

  21. درمورد اشحاص نمیشه قضاوت کرد ولی این یه واقعیته فسادهست ونمیتونن فقتمان کنن.

  22. کار دیگه که بلد نیستید فقط شایعه پراکنی کنید بدبختا بیچاره

  23. همش چرته و پرته

    مسخره هاااااااا

  24. من ادمی نیستم که یکطرفه به قاضی برم واصلانم دوست ندارم این برنامهع راباورکنم

  25. خاک برسرتون این چرندیات چیه که میگین؟پریساخودش اعلام کرداون چندوقت که نبوددنبال کارای برنامه نوروز۹۳بود.شمابدبختااگرکسی جلودوربین نباشه سریع ذهن منحرفتونوبراه میندازین جوری ازاین بنده خداهاحرف میزنیدانگاربچه محلتونن بابافضولاچاخان خجالت بکشیدیکی که موفق واسش شایعه نسازین….

    • کلا مردم ایران … چی بگم . خود شما شاهدی که تا حالا راجبه چند تا از مشاهیر شایعه مرگ ساختن . یعنی کلا مشکل از سیستم مرکزیه .

  26. به نظر من شایعه ای بیش نیس !!!”””!!!!!!!!!

  27. خاک بر سرشون!!!

  28. رها که پسر خوبی بود چی شد اونم قاطی کرد

  29. برای همین خدا زدت بغل مردم نچسبی خانم رییس

  30. سلام تشکر میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.