امازینگ / سرگرمی / مطالب جالب و خواندنی / راهنمای سفر و اقامت در تهران

راهنمای سفر و اقامت در تهران

راهنمای سفر و اقامت در تهران

گردشگری ,تهران ,هتل های گران ,رزروهتل

از جمله اصلی ترین دلایلی که ما ایرانی ها به سفر کردن بسیار علاقه داریم می توان به شور و نشاط همیشگی ایرانیان اشاره کرد. در ایام نوروز که بالای ۵۰ میلیون نفر به مسافرت می روند و در دگیر ایام سال فقط کافیست تا تعطیلات یا بین التعطیلاتی (!) پیش بیاید که به مسافرت بروند.

همه ما ایرانی ها عاشق سفر هستیم و کافی ست تا فرصتی پیدا کنیم که بلافاصله رزرو هتل و بلیط هواپیمای خود را رزرو کرده و به سمت مقصدی که دوست داریم سفر کنیم! یکی از بهترین مقاصد توریستی ایران قطعا پایتخت است. البته مقاصد دیگر توریستی چون اصفهان، مشهد، تبریز و… و… نیز هستند که ما در این مقاله اختصاصا به تهران می پردازیم. با راهنمای سفر و اقامت در تهران همراه باشید.

تهران یکی از شهرهای پرطرفدار گردشگری ایران است و هر فرد خارجی یکی از اصلی ترین گزینه ها را برای مسافرت تهران می داند. اگر میهمانی خارجی دارید و یا خودتان قصد سفر به تهران را دارید با این مقاله همراه باشید.

سفر به تهران

تهران یکی از مقاصد توریستی مناسبی است که می توانید حساب ویژه ای را برای گذراندن تعطیلات خود در آن باز کنید. در این جا به بررسی چند اقامتگاهی که می توانید در آن ساکن باشید می پردازیم. قبل از آن توصیه می کنیم که قبل از رزرواسیون هتل، به فکر یک بلیط هواپیما چارتری باشید که ارزان و سریع و راحت سفر کنید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

یکی از شیک ترین و مناسب ترین هتل ها برای استقبال از میهمانان خارجی همین هتل است. هتلی مجلل و ۵ ستاره که خبر افتتاحش سر و صدای زیادی به پا کرد و حالا تبدیل به اصلی‌ترین گزینه‌های اصلی هر مسافر خارجی شده است. این هتل امکانات فراوانی دارد. بسیار لوکس بوده و هزینه اقامت آن هم بالاست.

گردشگری ,تهران , هتل های گران , رزروهتل

هتل آرامیس تهران

از جمله معروف ترین هتل های تهران، هتل زیبای آرامیس تهران می باشد که در سال ۱۳۹۴ و در نزدیکی سینمای استقلال واقع می باشد. این هتل زیرمجموعه هتل های آرامیس می باشد که در بسیاری از کشورهای دنیا و ایران نیز شعبه دارد.

فاصله آن با فرودگاه مهرآباد و راه آهن تهران بسیار کم است و دسترسی مناسب آن باعث شده است که گزینه مناسبی برای مسافران تهران می باشد. به ایستگاه مترو نیز دسترسی مناسبی دارد و خلاصه از حیث دسترسی به شهر، فرودگاه و به طور کلی سیستم حمل و نقل، گزینه مناسبی می باشد.

گردشگری ,تهران , هتل های گران , رزروهتل

پرسنل آن بسیار مودب و حرفه ای و آموزش دیده هستند و امکانات هتل نیز در سطح بالای می باشد. از رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و خارجی باکیفیت گرفته تا امکانات هر اتاق و اینترنت Wi-Fi همگی در اختیار مسافران و اقامت شوندگان می باشد.

هتل استقلال تهران

کسی نیست که هتل استقلال تهران را نشناسد! این هتل که سابقا هتل هیلتون تهران بوده است دارای امکانات بسیار سطح بالایی می باشد و همواره یکی از اصلی ترین گزینه های هر فرد ایرانی و خارجی برای اقامت در سفر به تهران می باشد.

این هتل که از جمله مجلل ترین هتل های تهران می باشد، ۵ ستاره بوده و یکی از زیرمجموعه های هتل های پارسیان می باشد. نزدیکی این هتل به مجموعه هایی گردشگری نظیر نمایشگاه بین المللی، کاخ های نیاوران و سعدآباد و… و همچنین دسترسی مناسبی که به مناطق اصلی شهر تهران دارد این هتل را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است.

هتل هویزه تهران

گردشگری ,تهران , هتل های گران , رزروهتل

هتل هویزه تهران، یکی از مناسب‌ترین گزینه ها برای مسافران پایتخت می باشد. هتل هویزه تهران ۴ ستاره میباشد و یکی از بهترین امکاناتی را که می توان برای اقامت شوندگان ارائه داد را ارائه می دهد.

کادر این هتل به زبان های خارجی من جمله انگلیسی مسلط می باشند و از این رو برای پذیرش مسافران خارجی نیز گزینه ای مناسب است.

منبع: http://zcode.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.