امازینگ / گالری عکس / عکس های بازيگران / دختران جوان طرفدار احسان علیخانی + عکس

دختران جوان طرفدار احسان علیخانی + عکس

دختران جوان طرفدار احسان علیخانی + عکس
دختران ,جوان ,طرفدار ,احسان, علیخانی , عکس

دختران جوان طرفدار احسان علیخانی + عکس

 رونمایی ‌از کتاب «گفته‌هایی از نلسون ماندلا» در دوشنبه (یکم مهرماه) با حاشیه‌های فراوانی مواجه شد که از ضعف اجرایی مسوولان برگزار کنندگان این مراسم حکایت داشت.

مراسم رونمایی از کتاب «گفته‌هایی از نلسون ماندلا» روز گذشته در فرهنگسرای ارسباران با حضور مسوولان فرهنگی شهرداری تهران و سفیرانی از کشورهای دیگر برگزار شد اما این مراسم حاشیه‌های فراوانی داشت که گزیده ای از آن را در ادامه به نقل از ایبنا می خوانید:

دختران جوان طرفدار احسان علیخانی + عکس

مسوولان برگزاری در عملی تبلیغاتی به جای نصب بنرهای نلسون ماندلا در خیابان‌های اطراف سید خندان، بنرهای احسان علیخانی را در حالتی ایستاده نصب کرده بودند و در حاشیه عکس تصویر کوچکی از نلسون ماندلا قرار داشت. دست‌اندرکاران این مراسم با این ترفند در صدد پر کردن سالن همایش بودند.

• پیش از آغاز مراسم، کنار درهای ورودی سالن ارسباران جمعیتی ۴۰۰-۳۰۰ نفری از دختران نوجوان که برای مشاهده اجرای احسان علیخانی تجمع کرده بودند و مسوولان این افراد را به طور گزینشی وارد سالن می‌کردند. این عمل موجب ناراحتی حضار شد که با اعتراض‌هایی از قبیل ایجاد سر و صدا پاسخ داده شد.

•این مراسم با ۴۵ دقیقه تاخیر از زمان مشخص شده آغاز شد و پس از حضور علیخانی در صحنه جمعیت خارج از سالن به جیغ و فریاد پرداختند که این عمل موجب تعجب حضار خارجی در سالن شد.

• احسان علیخانی در اجراهای خود بسیار تلاش می‌کرد خود را کنترل کند. از این رو از نگاه کردن به جمعیت اجتناب می‌کرد و در کل مراسم کمتر از ۱۰ دقیقه اجرا داشت. در این مراسم دیگر از بذله‌گویی‌های سابق علیخانی خبری نبود.

دختران جوان طرفدار احسان علیخانی + عکس

• پس از آغاز مراسم تنها در ردیف‌های اول چهره‌های فرهنگی و علاقه‌مندان به نلسون ماندلا حضور داشتند و در ردیف‌های دیگر دختران نوجوان و دوستداران احسان علیخانی حضور پیدا کرده بودند که صندلی‌های خالی را پر کرده بودند. این ردیف‌ها به خوبی از تعارض داخل سالن خبر می‌داد.

• زمانی که احسان علیخانی برای اعلام برنامه بعدی به روی صحنه می‌آمد، موبایل‌ها و دوربین‌های زیادی برای فیلمبرداری از وی روشن می‌شدند و نور فلاش‌ها صحنه اجرا را روشن می‌کرد و شور و هیجانی در میان حضار به راه می‌افتاد.

• مترجم در چند نوبت از ترجمه کلمه Human rights اجتناب کرد و آن را به برادری و برابری ترجمه کرد.

• در زمان سخنرانی گری لوییس، هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل و آر. جی. وایت‌هد؛ سفیر آفریقای جنوبی حضار به حرف‌های آن‌ها گوش نمی‌دادند و به چرت زدن یا صحبت با دوستان خود می‌پرداختند.

• در حالی که بارها در اخبار فرهنگسرای ارسباران از رونمایی کتاب «گفته‌های نلسون ماندلا» صحبت به میان آمده بود، در مراسم کتابچه ۱۸ صفحه‌ای درباره نلسون ماندلا رونمایی شد. این کتابچه دارای شماره ثبتی در کتابخانه ملی نیست و شمارگان، نام ناشر، نویسنده و مولف در آن درج نشده است.

• در انتهای مراسم و در زمان رونمایی از کتاب، تابلوی نقاشی و تمبر یادبود نلسون ماندلا در حالی که عکاسان خبرگزاری‌ها از این صحنه عکس می‌گرفتند، علاقه‌مندان به احسان علیخانی دوربین‌های خود را روی چهره این مجری سرشناس زوم کرده بودند.

۳ دیدگاه‌ها

  1. فقط سکوت میکنم 😂😂😂😂😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.