امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / آیا جناب خان در فصل چهارم خندوانه حضور دارد ؟

آیا جناب خان در فصل چهارم خندوانه حضور دارد ؟

آیا جناب خان در فصل چهارم خندوانه حضور دارد ؟

رامبد جوان خندوانه , جناب خان در فصل چهارم , حضور جناب خان در فصل 4 , حضور جناب خان در خندوانه

فصل چهارم خنداونه قرار است بعد از ماه صفر از شبکه نسیم پخش شود . رامبد جوان درمورد حضور جناب خان درفصل چهار خندوانه توضیحاتی به خبرگزاری خبرانلاین داده است ، وی با بیان این‌ که صاحب امتیاز عروسک جناب‌ خان در حال مذاکره با تلویزیون است، تاکید کرد اگر حتی این عروسک نتواند در فصل چهارم خندوانه حاضر شود، بازهم تولید فصل چهارم این برنامه ادامه پیدا خواهد کرد.

آغاز فصل چهارم خندوانه با یک جشن همراه خواهد بود. محسن چاووشی به همین دلیل برای ما یک قطعه را با شعری از مولوی ساخته و اجرا کرده است. جوان درباره اجرای استندآپ کمدی و همچنین لب آهنگ هم گفت: «قرار است این مسابقه‌ ها را در این فصل هم ادامه دهیم که این بار بیشتر از مردم و آماتورها استفاده می‌کنیم. مجری خنداونه با ابراز امیدواری در باره حضور جناب‌ خان در سری جدید این برنامه هم گفت: عروسک جناب‌ خان متعلق به مجموعه کوچه مروارید و صاحب امتیازش، فرد دیگری است که به دلیل همکاری من و محمد بحرانی که خالق این عروسک است، در برنامه خندوانه حضور پیدا کرد. مذاکراتی بین صاحب امتیاز این عروسک و تلویزیون در جریان است که ما منتظر نتیجه آن هستیم. به هر حال امیدوارم جناب‌ خان در فصل چهارم حضور داشته باشد، اما اگر نبود هم ما برنامه را ادامه می‌ دهیم.

رامبد جوان , بیوگرافی رامبد جوان , عکس رامبد جوان , اینستاگرام رامبد جوان

ابهام درباره حضور جناب خان در فصل چهارم خندوانه

عروسک جناب خان از ابتدا در مجموعه کوچه مروارید مورد استفاده قرار گرفت که به صورت محدود در شبکه نمایش خانگی منتشرشد. بعد از آن پای این عروسک به برنامه تلویزیونی «خندوانه» باز شد و در اندک زمانی شهرت و محبوبیت بسیاری پیدا کرد.  این محبوبیت تا جایی پیش رفت که به سرعت کلیپ‌ های کوتاه برنامه خندوانه در فضای مجازی دست به دست می‌ گشت و بعد از آن هم عروسک‌ های این شخصیت محبوب به بازار آمد. این روال ادامه داشت تا جایی که سعید سالارزهی کارگردان مجموعه «کوچه مروارید» اعلام کرد عروسک جناب خان متعلق به اوست و تمام حقوق مادی و معنوی‌ آن ثبت شده است. با انتشار این خبر، ماجرای جدیدی آغاز شد که حالا عروسک جناب خان در فصل چهارم خندوانه هم حضور خواهد داشت یا خیر ؟!

حضور جناب خان در خندوانه شرط دارد

در همین رابطه سالارزهی گفت: حضور یا عدم حضور جناب خان بستگی به توافق با شبکه نسیم و تهیه‌ کننده خندوانه دارد. در حال حاضر در حال مذاکره هستیم. جناب خان مدتی به عنوان مهمان به تلویزیون رفت و به هر دلیلی تاثیرگذاری‌ اش زیاد بود و علی‌ رغم میل من آنجا ماند. در این چند سال ما و کسانی که به نوعی درگیر جناب خان بوده‌اند، هیچ نفع مالی نداشته‌ اند ضمن اینکه ما نیز هیچ کنترلی روی آن نداشته‌ایم. در حال حاضر هم به نسخه سینمایی فکر می‌کنیم.

حضور احلام در نسخه سینمایی جناب خان

وی در پاسخ به این سوال که شخصیت عروسکی جناب خان در نسخه سینمایی وام گرفته از کوچه مروارید خواهد بود یا خندوانه؟ اظهارداشت: جناب خان به عنوان یک برند مستقل برای خانواده و بزرگسال خواهد بود. کوچه مروارید حدود ۱۰ قسمت دیگر آماده دارد که به زودی پخش خواهد شد و هنوز جناب خان در آن حضور دارد. بعد از آن جناب خان و احلام و برادرهایش از کوچه مروارید خارج شده و به احتمال ۹۹ درصد در نسخه سینمایی آنها را آنجا خواهیم دید. در آخرین جلسه به این نتیجه رسیدیم که احلام و برادرانش در نسخه سینمایی حضور داشته باشند.

رامبد جوان خندوانه , جناب خان در فصل چهارم , حضور جناب خان در فصل 4 , حضور جناب خان در خندوانه

ابهام درباره حضور جناب خان در فصل چهارم خندوانه


ویدیو گفتگو با رامبد جوان درباره حضور جناب خان در فصل چهارم خندوانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.