امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / استعفای منصوره حسینی از شبکه من و تو و بازگشتش به ایران

استعفای منصوره حسینی از شبکه من و تو و بازگشتش به ایران

استعفای منصوره حسینی از شبکه من و تو و بازگشتش به ایران

منصوره حسینی,بازگشت منصوره حسینی به ایران,استعفای منصوره حسینی از من و تو

منصوره حسینی مجری من و تو این روزها به دلیل حضورش در ایرن بسیار خبرساز شده است. اما خبر جالبتر اینکه منصوره حسینی تصمیم گرفته است برای همیشه در ایران بماند، به همین خاطر در صفحه شخصی اش از استعفایش در شبکه من و تو خبر داده است و ابراز پشیمانی کرده. در این پست به جزییات این خبر می پردازیم.

درچند روز گذشته خبری در بین اهالی رسانه منتشر و نقل می‌شد. خبر حکایت از آن داشت که منصوره حسینی (مجری من و تو) در پردیس چارسو محل برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر حضور پیدا کرده است. براساس  پیگیرهای صورت گرفته، منصوره حسینی خبرنگار و گوینده شبکه من و تو است که سابقا در این شبکه فعالیت می‌کرده است. وی مدت بیش از دو ماه است که از فعالیت در این شبکه ابراز پشیمانی کرده؛ استعفا داده و به ایران بازگشته است!!

منصوره حسینی,بازگشت منصوره حسینی به ایران,استعفای منصوره حسینی از من و تو

برای منصوره حسینی هیچگونه کارت اصلی برای ورود به جشنواره از سوی مسئولان صادر نشده و حضور وی نیز از سوی مدیران جشنواره با استقبال همراه نبوده است.
بلکه وی به عنوان یک فرد عادی و با تهیه کارت هواداری و بلیت به جشنواره فیلم فجر آمده است. او شب جمعه (۳ اردیبهشت) به تماشای یکی از فیلم‌های جشنواره نشسته است. منصوره حسینی قبل از حضور در شبکه من و تو به عنوان خبرنگار و روزنامه‌ نگار در روزنامه‌ های همشهری و تهران امروز فعالیت می‌ کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.