امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / جزییات خبر مهاجرت بنیامین بهادری و همسرش شایلی به هند

جزییات خبر مهاجرت بنیامین بهادری و همسرش شایلی به هند

جزییات خبر مهاجرت بنیامین بهادری و همسرش شایلی به هند

بنیامین بهادری و همسرش شایلی,مهاجرت بنیامین به هند,مهاجرت بنیامین بهادری و همسرش به هند

بنیامین بهادری از خوانندگان خوب و پرطرفدار کشورمان است. به تازگی خبرهایی مبنی بر مهاجرت بنیامین بهادری و همسرش شایلی به هند شنیده می شود. بنیامین در گفتگوی کوتاهی در این مورد عنوان کرده که هنوز این خبر قطعی نیست ولی احتمال دارد که این اتفاق بیفتد و به همراه همسرش به بمبئی بروند.

خبر مهاجرت بنیامین بهادری به هند اولین بار توسط مصاحبه ای که یک سایت با بنیامین بهادری در هند منتشر شد و بنیامین بهادری در فایل صوتی منتشر شده از احتمال مهاجرت خودش به هند و سکونت در بمبئی خبر داد. بنیامین بهادری در جواب خبرنگار به این سوال که ممکن است به هند سفر کند با جوابی خبرنگار را غافلگیر می کند. بنیامین بهادری در جواب خبرنگار می گوید که احتمال دارد به هند برویم و در بمبئی سکونت کنیم و در همان جا به فعالیت خودم ادامه دهم و از طریق واتساپ و تلگرام با طرفدارانم در ایران ارتباط داشته باشم.

بنیامین بهادری و همسرش شایلی,مهاجرت بنیامین به هند,مهاجرت بنیامین بهادری و همسرش به هند

بنیامین بهادری و همسرش شایلی,مهاجرت بنیامین به هند,مهاجرت بنیامین بهادری و همسرش به هند

واکنش مدیر برنامه های بنیامین بهادری

سلیم احمدی مدیر برنامه ها و دوست نزدیک بنیامین بهادری در مورد مهاجرت بنیامین بهادری به هند گفت :احتمال این اتفاق وجود دارد. سلیم احمدی ادامه داد:احتمال اینکه بنیامین بهادری به هند مهجرت کند وجود دارد اما این اتفاق دائمی نیست و احتمالا بنیامین بهادری برای اوقات خلوت خود مکانی را در هند برای خود فراهم کند. سلیم احمدی در مورد احتمال اینکه این تصمیم با دخالت شایلی همسر دوم بنیامین بهادری گرفته شده باشد گفت که از این موضوع اطلاع ندارم. سلیم احمدی اعلام کرد اگر مهاجرت بنیامین بهادری به هند اتفاق بیفتد به احتمال زیاد زمان زیادی در آینده طول بکشد چون کنسرت های بنیامین بهادری در ایران تا پایان تایستان ۹۵ برنامه ریزی شده اند. بنیامین بهادری که به تازگی ازدواج دوم خود را رسانه ای کرده است با شایلی ازدواج کرده و گفته می شود که همسر دوم او شایلی به زبان هندی مسلط است و احتمال تاثیر او در این تصمیم دور از ذهن نیست. گفتنی است که بنیامین بهادری هم اکنون در فیلم سلام بمبئی که یک پروژه ایرانی هندی است در حال همکاری دارد. سلیم احمدی مدیر برنامه های بنیامین بهادری از اجرای قطعه آهنگ سلام بمبئی در کنسرت ۲۳ اردیبهشت بنیامین بهادری خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.