امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / علت درگذشت حسن جوهرچی در بیمارستان

علت درگذشت حسن جوهرچی در بیمارستان

خبر درگذشت حسن جوهرچی به دلیل بیماری کبدی در بیمارستان

حسن جوهرچی , درگذشت حسن جوهرچی , فوت حسن جوهرچی , عکس حسن جوهرچی , بیوگرافی حسن جوهرچی ,

علت فوت حسن جوهرچی

حسن جوهرچی یکی از بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان صبح امروز جمعه ۱۵ بهمن ۹۵ دار فانی را وداع گفت. وی به دلیل بیماری و عارضه کبدی در بخش آی سیو بستری بود. به گفته یکی از نزدیکان این بازیگر، وی صبح امروز به دلیل ایست قلبی درگذشت. سحر سمیعی پرستار بیمارستان امام خمینی (ره) درباره علت دقیق درگذشت این بازیگر گفت حسن جوهرچی به دلیل عارضه عفونت ریوی و فشار خون پایین فوت کرد. ایشان به علت فشار خون پایین دارو مصرف می کردند. عفونت باید کنترل می‌ شد تا پیوند کبدی برای ایشان انجام شود اما به علت عفونت شدید ریوی و کنترل نشدن آن دار فانی را وداع گفت.

تشریح علت مرگ حسن جوهرچی

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: حسن جوهرچی به علت نارسایی کبد درگذشت، حدود یک ماه پیش به ایشان گفته شده بود که برای قرارگرفتن درفهرست پیوند کبد اقدام کند اما خودش اقدام نکرد تا زمانی که با حال بد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد.علی جعفریان افزود: حسن جوهرچی دچار نارسایی شدید و پیشرفته کبد بود و باید به سرعت درخواست پیوند را به کمیسیون پیوند دانشگاه می داد تا اقدامات بعدی برای انجام پیوند انجام شود اما نمی دانم به چه علت وی از مراجعه به کمیسیون پیوند خودداری و شاید مسئله شدت بیماری خود را جدی نگرفته بود.

وی اظهارکرد: آمادگی لازم برای انجام پیوند کبد در بیمارستان کاملا وجود داشت و از زمانی که به وی اعلام شده بود تا برای انجام پیوند به کمیسیون پیوند مراجعه کند،۲۰ پیوند کبد در دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: درمورد پیوند کبد برخلاف کلیه، زمان درخواست پیوند ملاک نیست بلکه شدت بیماری و بحرانی بودن حال مریض ملاک است و با توجه به پیشرفت بیماری، اگر ایشان به موقع درخواست پیوند کبد را مطرح می کرد، در اولویت پیوند قرار می گرفت و به سرعت عمل پیوند انجام می شد، زیرا نارسایی کبد وی خیلی پیشرفت کرده بود و لازم بود هر چه سریعتر پیوند شود.

جعفریان تاکید کرد: گروه متخصصان گوارش بیمارستان امام حدود یکماه پیش، آقای جوهرچی را ویزیت کرده و لزوم پیوند کبد را به وی اعلام کرده بودند اما ایشان موضوع را جدی نگرفت. وی گفت: درکمیسیون پیوند دانشگاه افراد مختلفی ازجمله جراح، متخصص داخلی کبد، متخصص بیهوشی، متخصص گوارش و کبد و روانپزشک حضور دارند و براساس معیارها و استانداردهای علمی افراد بیمار را بر اساس شدت بیماری برای انجام پیوند کبد در اولویت قرار می دهند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: اگر آقای جوهرچی پیگیری می کرد و به موقع درخواست خود را مطرح می کرد قطعا به سرعت پیوند کبد می شد و می توانست زنده بماند، دو هفته پیش، مقدمات انجام پیوند فراهم شده بود اما وی مراجعه نکرد و زمانی با حال بد به بیمارستان آورده و بستری شد که شرایط عفونی شده بود و امکان پیوند نبود.

حسن جوهرچی , درگذشت حسن جوهرچی , فوت حسن جوهرچی , عکس حسن جوهرچی , بیوگرافی حسن جوهرچی ,

بیوگرافی کوتاه حسن جوهرچی

حسن جوهرچی در سال ۱۳۴۷ در یک خانواده اردبیلی در تهران متولد شد. لیسانس عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد. بازی در سینما را در سال ۱۳۶۷ با «فیل در تاریکی» که بعد از پانزده سال کامل شد شروع کرد. اولین بازی مطرح او در سینما در سال ۱۳۷۰ با فیلم «برخورد» به کارگردانی سیروس الوند بود.

علت درگذشت حسن جوهرچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.