امازینگ / فرهنگ و هنر / موسیقی / انتشار آهنگ جدید مرتضی پاشایی در سالروز در گذشت + توضیحات

انتشار آهنگ جدید مرتضی پاشایی در سالروز در گذشت + توضیحات

انتشار آهنگ جدید مرتضی پاشایی در سالروز در گذشت + توضیحات

مرتضی پاشایی,آهنگ جدید مرتضی پاشایی,آهنگ غیر ممکن مرتضی پاشایی

جمعه ۲۳ آبان ۹۳ روزی غمبار برای طرفداران خاص مرتضی پاشایی بود روزی که دیگر مرتضی بین هوادارانش و مردم ایران نبود خبر فوت مرتضی پاشایی به سرعت منتشر شد و تشیع جنازه باشکوهی از مرتضی پاشایی در بهشت زهرا صورت گرفت تا جایی که امکان خاکسپاری و تدفین را سخت و غیر ممکن نمود و بعد از اینکه شدت ازدحام جمعیت در بهشت زهرا کم شد مرتضی در قطعه هنرمندان آرام گرفت. اما این پایان ماجرا نبود و شدت هواداری و علاقه به مرتضی پاشایی حتی در مجلس ختم سوم در مسجد امیرالمونین بلوار مرزداران مشاهده شد و همه این اتفاقات و حواشی در یکسال گذشته سبب شد که مرتضی همواره در کانون توجهات رسانه ها باشد. یکی از اتفاقاتی که جالب جلب توجه می نمود  انتشار آهنگ و آلبوم های جدید مرتضی پاشایی بعد از مرگ بود که حتی دستمایه طنز هم در شبکه های اجتماعی قرار گرفت .

 

انتشار آهنگ های جدید از مرتضی پاشایی

بعد از فوت مرتضی پاشایی برادرش مصطفی پاشایی مسئول رسیدگی به فعالیت های و امور مربوط به او شد در حالی که مهدی کرد مدیر برنامه های مرتضی پیش از این مسئولیت انتشار آلبوم ها و رسیدگی به فعالیت های او را داشت. در فروردین ماه ۱۳۹۴ بود که آلبوم  اسمش عشقه از مرتضی پاشایی بعد از فوت اش منتشر شد و این برای اولین بار در دنیای موسیقی ایران بود که از خواننده ای که فوت کرده است آهنگ های جدیدی منتشر میشد ولی به نظر می رسد روند انتشار آهنگ های جدید از پاشایی هنوز به پایان نرسیده است و به مناسبت اولین سالگرد مرتضی پاشایی آهنگ های جدیدی از او انتشار خواهد یافت.

 

“غیر ممکن” تک آهنگ جدید مرتضی پاشایی به مناسبت سالگرد فوت اش 

مصطفی پاشایی در روز شنبه ۹ آبان ۹۴ با انتشار پستی در اینستاگرام رسمی مرتضی خبر از انتشار آهنگ غیر ممکن به مناسبت اولین سالگرد فوت مرتضی پاشایی خبر داد که در ادامه داستان آهنگ غیر ممکن را از زبان مصطفی پاشایی می خوانیم.

سلام صبح روز شنبه تون بخیر …قطعه “غیر ممکن ” همزمان با سالگرد آسمانی شدن مرتضی منتشر می شود
لازم میدونم از دوست عزیزم ” امیر ایرانی ” خواننده جوان و خوش آتیه تشکر ویژه داشته باشم که موافقت کرد این آهنگ زیبا رو با صدای مرتضی منتشر کنیم ، این تِرَک رو مرتضی در زمان حضورش برای این دوست خوبمون ساخته بود و امیر ایرانی موافقت کرد علاوه بر اینکه در آینده ای نزدیک با صدای خودش منتشر بشه شما با صدای مرتضی جان هم این موزیک احساسی و زیبا رو بشنوید . “Impossible” #coming #soon
Production : @mostafa.pashaei
Arrangment: @anooshiravan_torbati
Lyrics : @mehrzad.amirkhani
Photo : @tarokhstudio2
Design :@ali.tarighi
Thanks to : @amir.iranimusic

 

مرتضی پاشایی,آهنگ جدید مرتضی پاشایی,آهنگ غیر ممکن مرتضی پاشاییعکس صفحه رسمی اینستاگرام مرتضی پاشایی

انتشار آلبوم گل بیتا به مناسبت اولین سالگرد درگذشت مرتضی پاشایی

مصطفی پاشایی درباره وضعیت آلبوم گل بیتا در مصاحبه ای عنوان کرده است که  امتیاز و حق نشر  این اثر ده سال پیش توسط خود مرتضی به شرکت طرف قرارداد واگذار شده و ما درباره انتشار و حقوق مادی و معنوی آن اثر هیچگونه تصمیمی نمی توانیم بگیریم و شنیده های ما حاکی از آن است که این آلبوم هم به مناسبت اولین سالگرد مرتضی پاشایی بدون هیچگونه تبلیغاتی منتشر خواهد شد.

 

جزئیات مراسم ختم و سالگرد مرتضی پاشایی

مصطفی پاشایی برادر خوانده محبوب پاپ کشورمان در مصاحبه ای که با سایت موسیقی ما داشته است اعلام کرد که  مراسم سالگرد مرتضی پاشایی روز جمعه ۲۲ آبان ماه ۹۴ در مسجد امیرالمومنین واقع در شهرک ژاندارمری بلوارمرزداران خیابان ایثار از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ منعقد می باشد.

مرتضی پاشایی,آهنگ جدید مرتضی پاشایی,آهنگ غیر ممکن مرتضی پاشاییزمان و مکان مراسم ختم سالگرد مرتضی پاشایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.