امازینگ / فرهنگ و هنر / موسیقی / ماجرای حمله افراد مسلح به غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ کشورمان

ماجرای حمله افراد مسلح به غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ کشورمان

ماجرای حمله افراد مسلح به غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ کشورمان

غلامرضا صنعتگر

غلامرضا صنعتگر یکی ازخوانندگان پاپ کشورمان که اهل هرمزگان است در حمله افراد مسلح ناشناس قرار گرفت و مجروح شد. در همین رابطه غلامرضا صنعتگر در گفتگویی عنوان کرد : حال جسمی ام کم و بیش خوب است و با توجه به اینکه هم اکنون مشغول رسیدگی به موضوع از طریق مراجع قضایی هستم بنابراین ترجیح می دهم بعد از تکمیل شدن پرونده نسبت به اعلام جزئیات ماجرا اقدام کنم. غلامرضا صنعتگر متواد ۱۰ آذر ۱۳۵۴ در شهر بندرعباس و دارای مدرک دیپلم ادبیات می باشد. غلامرضا صنعتگر در زدن پیانو ، گیتار و سازه های پوستی تبحر خاصی دارد. او در آهنگسازی و تنظیم و خوانندگی فعالیت میکند.


غلامرضا صنعتگر با تایید این خبر گفت: حول و حوش ساعت ۲:۳۰ تا ۳ بامداد روز چهارشنبه سوم خرداد ماه مورد سوء قصد قرار گرفتم که منجر به جراحت هایی در ناحیه سر شد و از آنجا که من در طی این چند روز درگیر مراحل درمانی بیماری ام بودم هم اکنون در وضعیت چندان مطلوبی به سر نمی برم. وی درباره جزئیات ماجرا توضیح داد: با توجه به اینکه هم اکنون مشغول رسیدگی به موضوع از طریق مراجع محترم قضایی هستم بنابراین ترجیح می دهم بعد از تکمیل شدن پرونده نسبت به اعلام جزئیات ماجرا اقدام کنم.

این خواننده در پایان عنوان کرد: حال جسمی ام کم و بیش خوب است. غلامرضا صنعتگر طی چند سال اخیر به دلیل عارضه کبدی مشغول رسیدگی به امور درمانی خود است. این خواننده بندرعباسی موسیقی پاپغلامرضا صنعتگر که مهر ماه سال ۹۴ کنسرتی را در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار کرد، غیر از خوانندگی، نوازندگی سازهایی چون پیانو وگیتار و سازهای پوستی را تجربه کرده است. ترانه های «میهنم ایران«، »میشه ضامنم بشی»، «دفاع از شط» و «عطر نرگس» از مهم ترین آثار این هنرمند است که به تکرار از شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.