امازینگ / اخبار / اخبار اقتصادی / زمان واریز یارانه نقدی تیر ماه ۹۴ + مبلغ یارانه تیر ۹۴

زمان واریز یارانه نقدی تیر ماه ۹۴ + مبلغ یارانه تیر ۹۴

زمان واریز یارانه نقدی تیر ماه ۹۴  + مبلغ یارانه تیر ۹۴

 یارانه تیر 94 ,  زمان واریز یارانه تیر 94 ,  تاریخ برداشت یارانه تیر 94

در چند ماه گذشته یارانه نقدی در روز های ۲۲ تا ۲۳ هر ماه به حساب سرپرست خانواده واریز شده است. اما در اردیبهشت و خرداد ماه ۹۴ با کمی تاخیر یارانه ها پرداخت شد. با توجه به اینکه دولت برای واریز نقدی خانواده ها با مشکل و کمبود بودجه روبروست این احتمال وجود دارد که یارانه تیر ماه ۹۴ در بین روز های ۲۴ تا ۲۶ تیر واریز شود.

 یارانه تیر 94 ,  زمان واریز یارانه تیر 94 ,  تاریخ برداشت یارانه تیر 94

پرداخت یارانه نقدی از ابتدای سال جاری وارد فاز سوم هدفمندی شده است. به طوری که دولت بر اساس قانون بودجه سال ۹۴ کل کشور موظف است سقف پرداخت یارانه نقدی را ۳ هزار میلیارد تومان کاهش دهد که این موضوع مستلزم حذف یارانه نقدی ۵٫۵ میلیون نفر است. در همین راستا دولت در فروردین ماه یارانه نقدی حدود ۲۰۰ هزار نفر را حذف کرده است. این ۲۰۰ هزار نفر از ۵ گروه «پزشکان»، «صاحبان صرافی‌ها»، «صاحبان خودروهای لوکس»، «اعضای هیات مدیره بانک‌ها» و «اعضای هیات مدیره شرکت‌های خصوصی» بوده اند. با توجه به سیاست.

گفتنی است در سه ماه گذشته حدود ۶ میلیون نفر از دریافت یارانه حذف شده اند. که بسیاری از افرادی که یارانه آنها قطع شده است به این موضوع معترض بوده اند که هموطنانی که یارانه آنها قطع شده است تا مدت ۲ ماه پس از قطع یارانه می توانند به سایت http://yaraneh10.ir/prs/ مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

خبر تکمیلی : زمان واریز یارانه نقدی تیر ۹۴ / ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ تیر خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.