امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / آزاده نامداری خبر طلاق و جدایی از فرزاد حسنی را تایید کرد

آزاده نامداری خبر طلاق و جدایی از فرزاد حسنی را تایید کرد

آزاده نامداری خبر طلاق و جدایی از فرزاد حسنی را تایید کرد

طلاق ,فرزاد حسنی ,آزاده نامداری , عکس

همین عید امسال بود که آزاده نامداری و فرزاد حسنی مجری ویژه برنامه عید نوروز در شبکه دو سیما بودند.بعد از یک ماه از آن تاریخ خبرهایی دهان به دهان چرخید مبنی جدایی آزاده نامداری و فرزاد حسنی. زوجی که ازدواجشان در سال ۹۲ بود و عاقدشان هم سید حسن خمینی بود.خبر طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی را حدود سه ماه پیش شنیده بودیم اما به جهت رعایت حریم شخصی این دو مجری و هنرمند منتشر نکردیم تا حریم شخصی آن ها را فدای یک خبر پر کلیک نکرده باشیم.

طلاق ,فرزاد حسنی ,آزاده نامداری , عکس

آزاده نامداری در گفتگو با روزنامه صبا رسما طلاق و جدایی اش از فرزاد حسنی را اعلام کرد او گفت :  قطعاً زندگیش آبستن اتفاقاتی بوده و هر جوری هم که مدیریت کرده نتواسته جلوی رخداد بیرونی آن را بگیرد. اما من اصلا سعی نمی کنم که بگویم این اتفاق نیفتاده یا مقصرش کس دیگری بوده است. من می خواهم بگویم که این اتفاق می تواند در زندگی هر کسی بیافتد.

۲ دیدگاه‌ها

  1. خخ چشمش کوراین فرزادحسنی آدم بی تربیتیه حقش اینه که عذب بمونه یکی به این یادنداده دلشکستن هنرنیست حالم خوب شد….توهمون برنامه یکاره به مرتضی پاشایی گفت داری شیمی درمانی میکنی؟…شب عید…آخه به توچه فضول…یکاره…حالاخوبه بیان بهت بگن طلاق دادی؟زنشم که معروفه…حقشه…آخی…دلم خنک شد…تاچشمش دربیادمردک بی نزاکت

  2. وقتی جامعه متولی فرهنگ و تربیت نداره و ذکر و خیر دولتهامون میشه اقتصاد، همین میشه. از قاضی خانواده شنیدم میگفت: “مورد دارم سر پفک داره طلاق میگیره”
    حالا باز خواهر من. بگو اینها مهم نیست. و یا بقیه بگند که اینها خصوصی و یا طبیعیه.
    اگه یک انسان از شنیدن این آمار طلاق نگران نشه باید خیلی نسبت به جامعه‌اش، بی‌تفاوت و خودخواه باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.