امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / احتمال پخش نشدن سریال ستایش ۲ به دستور ضرغامی

احتمال پخش نشدن سریال ستایش ۲ به دستور ضرغامی

احتمال پخش نشدن سریال ستایش ۲ به دستور ضرغامی

سریال ستایش 2 ,توقف پخش ستایش 2

ضرغامی رییس صدا و سیما بعد از دیدن آخرین قسمت پخش شده سریال ستایش ۲ که جمعه گذشته از شبکه سه پخش شد از پایین بودن کیفیت این سریال ابراز گلایه کرد و خواستار توقف پخش و یا بازتدوین این سریال شد .

عزت الله ضرغامی نسبت به بی محتوا بودن و به درازا کشاندن فیلم معترض بوده و دستور داده است که اگر مشکل این فیلم با بازتدوین حل نمی شود، جلوی پخش آن از همین ابتدا گرفته شود تا تهیه کنندگان متوجه شوند که هر چیزی را نباید برای پخش تحویل صدا و سیما دهند.

مجموعه تلویزیونی ستایش یکی از مجموعه‌های تلویزیونی است که با کارگردانی سعید سلطانی و با ایفای نقش بازیگرانی چون داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، محمود عزیزی، زهرا سعیدی، شیوا خنیاگر، نرگس محمدی، مهدی پاکدل، مهدی سلوکی، سیما تیر انداز، رامسین کبریتی و … جمعه شب‌ ها روی آنتن شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌رود.

پخش سری اول این مجموعه از جمعه ۱۲ آذر ماه ۱۳۸۹ آغاز شد و در ۶ آبان ۱۳۹۰ به پایان رسید. پس از پخش ۴۴ قسمت از این مجموعه، پخش سری دوم این مجموعه از جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ آغاز گردید و همچنان ادامه دارد.

۳ دیدگاه‌ها

  1. دستتون درد نکنه اقای ضرغامی اخه اینم شد فیلم دیگه شورشو در اوردین

  2. واقعا حق با آقای ضرغامیه با این سریال مسخره همش حرف میزنن و طولش میدن اکثرا قسمت هاش یادآوری ستایش۱ بوده

    • سلام بچه های ایرانی خوب گوش کنین …این عکس هایی که شما نظر میدین بی فتوشاپ نیست همه ی بازیگران عکساشون رو فتوشاپ میکنن پخش اینترنت میکنن و تو فیلم هم کلی با گریم روی صورتهاشون کار میشه .. از طرفه دیگه علاوه بر فتوشاپ بر روی عکساشون جلوی دوربین هزار تا ادا در میارن که یکی از اداها بالاخره مورد پسندشون میشه و باقی که خراب شده رو پاک میکنن . اینها کلی با فتوشاپ و وقت صرف کردن رو عکس برداری این عکسها رو وارد سایت میکنن پس لطفا گوله اینها رو نخورین و نظره خوشکلی و … ندید . بیایید اینجا برای دله حضرت مهدی که شده برای خدایی که ما رو افرید امر به معروفشون کنیم این گداهای متالیک رو که مغزشون فلج شده ی تهاجماته غرب شده و بدحجاب شدن و بیماری توهم گرفتن . بیایید اینها رو امر به معروف کنیم تا از حالت توهم و روانیت و غرب زدگی و عقب موندگی و جهالت در بیان . نگید که حجاب دیگران به کسی ربطی نداره !! اتفاقا ربط داره اگر سواد درست حسابی و شعور و فرهنگ درست حسابی داشته باشن میفهمن که حجاب در جامعه ی اسلامی حق الناسه و خیلی ها راضی نیستن اینها رو ببینن . به قران نه تنها اینها انسانیت ندارند شعور و فهم درست ندارن و اسیر تهاجمات غرب شدن . در واقع دارن این بدحجابها جنایت بزرگی مرتکب میشن . داعشی ها جسمها رو نابود میکنه اینها با مغز مرده شون دلهایی رو نابود میکنند و میشکنند . خدا لعنت کنه بدحجابان را ابروی ایرانیها رو بردن .قربون ایرانی اصیل بافرهنگ و محجبه و باغیرت و یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.