امازینگ / ورزش و تندرستی / جام جهانی 2014 / جنیفر لوپز در مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ میخواند

جنیفر لوپز در مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ میخواند

جنیفر لوپز در مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ میخواند

جنیفر لوپز , عکس جنیفر لوپز , جنیفر لوپز خواننده افتتاحیه جام جهانی

عکس جنیفر لوپز خواننده مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

جنیفر لوپز قبلا گفته که در مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نمی خواند اما اکنون اعلام کرده یکی از خوانندگان این مراسم است .

 

جنیفر لوپز خود به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته است: «من می‌آیم … از اول هم معلوم بود که می‌آیم». او که گویا اخبار تکذیب سفرش به برزیل سوءتفاهمی بیش نبوده، می‌افزاید: «به نظرم مخاطبان به سرعت ناآرم می‌شوند، به‌ویژه در مورد من و برنامه‌های من وقتی که می‌گویم فلان روز راه خواهم افتاد، نمی‌دانم که موفق شوم».

 

به هر روی مشخص نیست جنیفر لوپز به چه دلیل اعلام کرده بود در مراسم افتتاحیه جام جهانی نمی‌خواند؛ خبری که البته واکنش‌های مختلفی بین کاربران فضای مجازی ایجاد کرد؛ برخی گفتند بهتر که لوپز برای “فیفای جنایتکار” بر روی صحنه نمی‌رود؛ گروهی دیگر در مقابل با شنیدن خبر نیامدن جنیفر لوپز خواستار لغو جام جهانی شدند!!

برنامه افتتاحیه جام جهانی تنها ۲۵ دقیقه طول خواهد کشید. با وجود این مقدمه‌چینی برای آن وقت و انرژی فراوانی برده است. بیش از ۶۰۰ هنرمند در این برنامه شرکت خواهند کرد؛ ۶۲ هزار تماشاگر به سائو پائولو خواهند رفت. خطر اعتصاب کارکنان مترو که می‌توانست این شهر ۲۰ میلیون نفری را فلج کند هم در ثانیه‌های آخر برطرف شد تا همه چیز برای دیدار افتتاحیه بین برزیل میزبان و کرواسی آماده باشد.

 

برزیل در روزهای اخیر همچنان شاهد برخورد پلیس و معترضان به هزینه‌های سرسام‌آور بازی‌ها بود. معترضان می‌گویند دولت باید این مبلغ هنگفت را صرف کارآفرینی و گسترش عدالت اجتماعی کند. خانم دیلما روسف، رئیس جمهور برزیل، اعتصاب و اعتراض‌ها را “کارزاری سازمان‌یافته” علیه جام جهانی خوانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.