امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / معرفی فیلم های سینمایی شبکه ۴ سیما در نوروز ۹۳

معرفی فیلم های سینمایی شبکه ۴ سیما در نوروز ۹۳

معرفی فیلم های سینمایی شبکه ۴ سیما در نوروز ۹۳

شبکه 4, نوروز 93, فیلم های شبکه 4 در نوروز 93, برنامه های تلویزیون در نوروز, فیلم های سینمایی تلویزیون, فیلم های تی وی در نوروز

 

 شبکه چهار سیما چند فیلم از سینمای ایران و جهان را برای پخش در نوروز ۹۳ به جدول پخش فیلم‌های سینمایی‌اش اضافه کرد.

بنا بر این گزارش، فیلم‌های «میزاک»، «گلچهره» و «استشهادی برای خدا» سهم سینمای ایران برای پخش از شبکه چهار در نوروز است.

همچنین تله فیلم«چند روز بیشتر» تولید مرکز سیما فیلم و سینمایی های «کلاغ»، «لوپر»، و «سارقین» از جمله فیلم های ایرانی و خارجی است که به جدول پخش فیلم های نوروزی این شبکه اضافه شده است.

«میزاک» را حسینعلی لیالستانی در سال ۱۳۸۷ در ژانر درام کارگردانی و جمشید مشایخی،داریوش ارجمند و فاطمه معتمد آریا در آن نقش آفرینی می کنند.

میزاک روایتگر بچه ای است که می خواهد به این دنیا وارد شود، اما فراز و نشیب های این دنیا او را به چالش می کشد.

«گلچهره»به کارگردانی وحید موسائیان در ژانر درام و بازی مسعود رایگان، لادن مستوفی، و هدایت هاشمی، از شبکه چهار تماشایی است.

در این فیلم، اشرف خان صاحب سینمای کابل است که پس سقوط دولت کمونیستی نجیب الله و تسلط مجاهدین بر کابل می خواهد سینمایش را باز سازی کند اما یکپارچگی دولت دیری نمی پاید و جنگ های داخلی بار دیگر از خرابه های کابل سر برمی آورد و این جنگ به فیلم خانه ملی افغانستان نیز راه می یابد، جایی که تاریخ تصویری یک ملت در آن نهفته است.

همچنین جمشید هاشم پور، محسن تنابنده و احمد مهران فر در سال ۱۳۸۶ در فیلم«استشهادی برای خدا»به کارگردانی علیرضا امینی نقش آفرینی کردند.

فتحی،راهبان قدیمی قطار در روزهای پایانی زندگی اش، برای جبران اتفاقات گذشته به روستای زادگاه خود باز می گردد. او در صدد استشهادی برای خداست تا آسوده بمیرد و …

فیلم تلویزیونی«چند روز بیشتر» را سید محمود رضوی در ژانر درام  برای سیما فیلم کارگردانی کرد.در این فیلم سحر دولتشاهی، ریما رامین فر  و آرش مجیدی ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان آن آمده است: فرشته افشار، ۴۱ ساله که چند سالی است شوهرش را ازدست داده و با دخترش شیرین زندگی می کند.او به منظور گذران زندگی و تامین هزینه های آن به کار خیاطی مشغول است، اکنون دخترش در رشته پزشکی دانشگاه آزاد قبول شده اما در روز ثبت نام  دانشگاه متوجه می شود تمام پولی که برای ثبت نام پس انداز کرده در حسابش موجود نیست و …

اما فیلم«کلاغ» را جیمز مک تیگو در سال ۲۰۱۲ در ژانر معمایی – جنایی کارگردانی کرد و درآن جان کیو ساک،لوکاس ایوانز و آلیس ایو هنرنمایی می کنند. کلاغ که سرگذشت قاتلی را که از روی یک شاهکار ادبی اقدام به قتل می کند و کارآگاه پرونده برای حل این مساله به سراغ نویسنده می رود تا از او کمک بگیرد را تصویر می کند  تا در نوروز از شبکه چهار دیدنی شود.

لوپر» دیگر فیلم خارجی نوروز است که جانسون رین بازی و هنرنمایی جوزف گوردون لویت، بروس ویلیس، و امیلی بلانت را در سال ۲۰۱۲ کارگردانی کرد.

این فیلم اکشن و هیجانی که محصول مشترک آمریکا و چین است، سال ۲۴۴۴ را تصویر سازی می کند. آینده ای که سفر در زمان اختراع شده ولی غیرقانونی است و فقط در بازار سیاه انجام می شود. لوپر ها اشخاصی هستند که توسط اوباش استخدام می شوند تا به گذشته سفر کنند و داستان اصلی این فیلم زمانی شروع می شود که ماموریت یکی از این لوپر ها این است که خود را در گذشته بکشد…

«سارقین» را دونگ هوین چونگ در سال ۲۰۱۲ برای سینمای کره جنوبی در ژانر اکشن کارگردانی کرد تا یان سوک کیم و جونگ جی لی مقابل دوربین او هنرنمایی کنند.

داستان فیلم در مورد گروه سارقی است که برای آخرین سرقت خود آماده می شوند. آنها توسط فردی استخدام می شوند  تا با همکاری یکدیگر، گران بها ترین الماس های دنیا که متعلق به یک فرد شیاد چینی است را سرقت کنند. اما در این بین نقشه دومی هم وجود دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.