امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / آیا سریال پایتخت ۴ و ۵ هم ساخته می‌شود

آیا سریال پایتخت ۴ و ۵ هم ساخته می‌شود

آیا سریال پایتخت ۴ و ۵ هم ساخته می‌شود

پایتخت 3 ,سریال پایتخت 3 ,داستان پایتخت 3 ,زمان پخش پایتخت 3 ,عکس های پایتخت 3 ,پشت صحنه پایتخت 3 ,تصاویر پایتخت 3 ,ادامه پایتخت 3 ,ایا پایتخت 4 ساخته میشه؟,آیا سریال پایتخت سری 4 ساخته میشه؟

 یکی از نویسندگان سریال «پایتخت ۳» با بیان اینکه گروه تولید مدتی است که به تهران بازگشته‌اند، گفت: متن سریال «پایتخت ۳ » همچنان در کنار تولید، در حال نگارش است و اکنون مشغول نگارش قسمت نهم و دهم مجموعه هستیم.حسن وارسته با بیان اینکه سعی می‌شود برای سری سوم «پایتخت» یک طنز فاخر به نگارش دربیاید گفت: تمام تلاشمان این است که نگارش متن سری سوم از سریال «پایتخت» به بهترین شکل انجام شود تا در نهایت یک طنز فاخر تحویل بینندگان بدهیم؛ ضمن اینکه سعی می‌کنیم قصه‌هایی را در سری سوم متولد کنیم که مردم دوست داشته باشند و در عین حال قصه‌های مردمی و باورپذیر به تصویر کشیده شود.

وی همچنین عنوان کرد: خانواده‌ی «نقی معمولی» در سری سوم از مجموعه «پایتخت» این بار هم با مشکلات و مسائل متعددی دست و پنجه نرم خواهند کرد؛ ضمن اینکه بیشتر تاکیدمان در «پایتخت ۳» نشان دادن حمایت خانواده‌ها از یکدیگر و قوم و خویش خود و همچنین امید و تدبیر در فیلمنامه‌ی کار است، در عین حال هم تاکید زیادی بر مقام و منزلت خانواده‌ها بدون شعارزدگی خواهیم داشت. همچنین در کنار تمام این مسائل همچنان حرمت شخصیت‌هایمان در «پایتخت ۳» حفظ خواهد شد.

وارسته در ادامه صحبت‌هایشان درخصوص پایان سریال «پایتخت ۳» و ادامه‌دار بودن قصه‌ «پایتخت»گفت: از حالا برای «پایتخت‌»های بعدی پیش‌بینی نداریم؛ چرا که استقبال مردم است که مشخص می‌کند برای «پایتخت» چه اتفاقی خواهد افتاد.نویسنده سریال «پایتخت ۳» در پایان با اشاره به روند قصه‌ این مجموعه در شهر تهران خاطرنشان کرد: همان‌طور که پیش از این از سوی تهیه‌کننده اعلام شد که گروه «پایتخت» دیگر به ترکیه سفر نخواهند کرد، مابقی ماجرا فقط در شهر تهران می‌گذرد.

…………………………………………………………………………………………

آیا سریال پایتخت ۵ در نوروز ۹۵ پخش می شود؟ + عکس


۵۵ دیدگاه‌ها

  1. با اینکه هنوز ۴ تموم نشده ولی خیلی دلم میگره ای کاش سریال ابدی بود ….

  2. با سلام
    لطفا از آقای مقدم خواهشمندیم که پایتخت ۵ را برای نوروز ۹۵ بسازند زیرا سریال بسیار قشنگی است و ما با فامیلمان این سریال را تماشا می کنیم*

    ” با تشکر فراوان “

  3. گفته است:گفته است:گفته است:

    سریال پایتخت ۴مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳»یکی از معدود برنامه‌های نوروزی ۱۳۹۳ که اقبال عمومی گسترده‌ای ‌در پی داشت و نظر مردم ایران را به خود جلب کرده بود، با توجه به انتقادات مستمر برخی مسئولان استان مازندران در شرایطی قرار بود برای نوروز ۹۴ نیز ساخته شود که با نقدهای تندی ساختش منتفی شد اما حال پس از تایید محتوای این مجموعه توسط بزرگان، مذاکرات مدیران شبکه اول سیما برای ساخت این مجموعه آغاز و علنی شده و این امید وجود دارد که فصل تازه‌ای از «پایتخت» به نمایش درآید.

    به گزارش «تابناک»؛ دست تلویزیون برای نوروز ۱۳۹۴ چندان پر نیست و بنابراین تجربه حکم می‌کند که برنامه‌های پرمخاطب سال‌های پیشین حفظ و تقویت شود؛ رویکردی منطقی در راستای تامین نظر مخاطب که در تمامی رسانه‌های جهان حفظ می‌شود و اساساً استمرار تولید هر سریال یا تاک‌شو در شبکه‌های بزرگ جهان، به همین اقبال وسیع بازمی‌گردد. بنابراین استمرار دو برنده پرمخاطب نوروزیِ «کلاه قرمزی» و «پایتخت» و افزایش اعتبارات و حمایت از این مجموعه‌ها با منطق بین‌المللی برنامه‌سازی تلویزیونی کاملاً سازگار است؛ با این حال ره به همین همواری نیست.

    هیچ‌کس تصور نمی‌کرد این سریال که برای نخستین بار در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه اول سیما پخش شده بود و سری دوم و سوم این سریال در پی استقبال مکرر برای نوروز ۱۳۹۲ و نوروز ۱۳۹۳ ساخته شد و اقبال وسیع مخاطبان را با خود به همراه داشت، به این نقطه از محبوبیت برسد و شاید خود سیروس مقدم نیز تنها برای همان نوروز ۹۰ بر روی این پروژه حساب باز کرده بود. با این حال این اقبال آنچنان گسترده بود که مسئولان صداوسیما در پی ساخت «پایتخت ۴» برای نوروز ۱۳۹۴ باشند و قدم در راه دشواری بگذارند که بزرگ‌ترین مانع پیش رویش، برخی اعضای شورای نظارت بر صداوسیما است که از همان «پایتخت ۱» مخالف این مجموعه بودند.

    رمضان شجاعی کیاسری، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و عضو رئیس شورای نظارت بر صداوسیما که سابقه مخالفت طولانی با مجموعه «پایتخت» از زمان «پایتخت ۱» دارد، درباره این مجموعه گفت: «با توجه به ارزیابی انجام شده و نظرات کارشناسی دریافت شده، از ساخت سریال پایتخت چهار جلوگیری شد و برنامه‌ای برای ساخت این سریال در رسانه ملی وجود ندارد… ارزیابی نقطه نظرات شورای نظارت بر صدا و سیما با امضای اینجانب در اختیار رئیس سازمان صدا و سیما قرار گرفت. اعضای شورا‌‌ نقاط ضعف سریال پایتخت سه را به ضرغامی اعلام ‌و تذکراتی را نیز در این نامه مطرح کردند‌».

    چند روز از این اظهارنظر نگذشته بود که عباس فاطمی، مدیرکل طرح و برنامه‌ریزی معاونت سیما در نشستی خبری در میان رسانه‌ها علاوه بر تأیید خبر بازگشت مهران مدیری به شبکه پنجم تلویزیون با کمدیِ اجتماعی ۹۰ شبی، درباره «پایتخت» کاملاً بر خلاف نظر شورای نظارت بر صداوسیما اعلام موضع کرد و گفت: «براساس برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده تا سریال پایتخت ۴ نیز در نوروز سال آینده به کارگرانی سیروس مقدم و با همان تیم قبلی ‌روی آنتن شبکه سیما برود‌.»

    منابع: تابناک، مهر

  4. سعیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم

    انشالا تو ماه رمضان میخاد پایتخت ۴ رو نشون بده.

  5. تو را خدا بسازید

  6. من خیلی سریال پایتخت را دوست دارم از کارگردان این سریال بخواهم این فیلم را ادامه دهد چرا پایتخت۴ را در ایام ماه رمضان پخش شود خیلی ممنون از اقای سیروس مقدم . با تشکر.

  7. امیر حسین امامی

    تو رو خدا پایتخت ۴ را بسازید

  8. نوروخدابسازیدحیف اگه پایتخت درست نشه عیدنمیشه

  9. علیرضا اکبری

    عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.