امازینگ / اخبار / اخبار اقتصادی / زمان توزیع اولین سبد کالا اعلام شد

زمان توزیع اولین سبد کالا اعلام شد

زمان توزیع اولین سبد کالا اعلام شد

سبد کالا, توزیع سبد کالا, اخبار سبد کالا,زمان توزیع سبد کالا,سبد کالا کی توزیع می شود, توزیع اولین سبد کالا, زمان توزیع اولین سبد کالا, هدفمندی یارانه‌ها, توزیع سبد کالای دولت, اخبار اقتصادی, زمان توزیع سبد کالا

اولین سبد کالا در دهه فجر امسال توزیع خواهد شد

 سید ابوالحسن فیروزآبادی اظهار کرد: در بخش اشتغال با توجه به ظرفیتهای موجود هر استان برنامه‌هایی برای آنها در نظر گرفته شده که ابلاغ خواهد شد و مسوولان بخش اشتغال و کارآفرینی باید به مشاغل خرد نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی گفت که دولت در حوزه‌های دیگر حمایتی، برنامه‌هایی در دست اقدام دارد و استانها باید با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود برای تامین رفاه و آسایش مردم، همپای این سیاستها حرکت کنند.

فیروزآبادی درعین حال به هدفمند شدن پرداخت یارانه‌ها و توزیع سبد کالای دولت اشاره و اظهار کرد: یارانه‌ها در راستای حل مشکلات طبقات فرودست جامعه هدفمند خواهد شد و ما در دهه فجر امسال شاهد توزیع اولین سبد کالا به مشمولان خواهیم بود.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ماموریت وزارت کار را حساس و پیچیده توصیف کرد و افزود: دولت به مساله رفاه و درمان مردم توجه ویژه‌ای دارد و تاکنون در بخش درمان خصوصا بیماری‌های خاص اقدامات خوبی انجام داده و یا در حال انجام دادن است.

وی رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید را خدمت رسانی به مردم با هدف رفع مسایل و مشکلات جامعه دانست و گفت: دولت در تلاش است تا با نگاه ملی در جهت حل مشکلات گام بردارد.

اخبار اقتصادی – ایسنا

 

۲ دیدگاه‌ها

  1. سلام سبد کالا به افرادی که دارای حقوق بالای۵۰۰ تومان است تعلق میگیرد؟ لطفا جواب را به ایمیل ارسال کنید من عجله دارم………………….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.