امازینگ / ورزش و تندرستی / اخبار ورزشی / فرناندا لیما مجری مراسم اهدای توپ طلا ۲۰۱۳ می شود

فرناندا لیما مجری مراسم اهدای توپ طلا ۲۰۱۳ می شود

فرناندا لیما مجری مراسم اهدای توپ طلا ۲۰۱۳ می شود

عکس های فرناندا لیما ,فرناندا لیما ,جدیدترین عکس های فرناندا لیما

فرناندا لیما مانکن برزیلی

عکس های فرناندا لیما ,فرناندا لیما ,جدیدترین عکس های فرناندا لیما

به نظر می رسد که فرناندا لیما مجری برنامه مراسم قرعه کشی جام جهانی توانسته نظر “سپ بلاتر” را برای همراهی کردنش در مراسم اهدای توپ طلا جلب کند. این در شرایطی است که حضور لیما در مراسم قرعه کشی جام جهانی باعث شد تا شبکه سه سیما سختی زیادی برای پوشش این مراسم متحمل شود و بخش زیادی از این مراسم که توسط برنامه نود پوشش داده می شد سانسور شود.

این موضوع حالا بازتاب خاصی هم در رسانه های دیگر کشورها داشته است. «سوفوت» فرانسه با اعلام این خبر که انتخاب  فرناندا لیما به عنوان  مجری برنامه قطعی شده، با اشاره به سانسور قرعه کشی جام جهانی توسط تلوزیون ایران نوشت: «ایرانی ها که با سانسور کردن برنامه قرعه کشی جام جهانی به طور نصف و نیمه مردم را در جریان امور قرار گذاشتند به نظر می رسد حالا با مشکل دیگری هم روبرو شوند؛ فرناندا لیما مانکن برزیلی به طور قطع به عنوان مجری برنامه اهدای توپ طلا انتخاب شده است و به نظر می رسد پخش زنده این مراسم دوباره دردسرهایی برای تلویزیون دولتی ایران داشته باشد ».

فیفا البته در پیامی ویدئویی این موضوع را اعلام کرده و در ادامه از مجری مرد این برنامه هم نام برده است؛ “رود گولیت”. قرار است این دو نفر مراسم روز ۱۳ ژانویه را برگزار کنند تا مشخص شود بالاخره توپ طلا به چه کسی می رسد؛ “مسی”، “رونالدو” یا “ریبری”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.