امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / آخرین عکس پل واکر بازیگر فیلم سریع و خشمگین قبل از مرگ

آخرین عکس پل واکر بازیگر فیلم سریع و خشمگین قبل از مرگ

آخرین عکس پل واکر بازیگر فیلم سریع و خشمگین قبل از مرگ

پل واکر , پاول واکر , عکس های پل واکر

عکس پل واکر بازیگر فیلم سریع و خشمگین قبل از مرگ

بیوگرافی پل واکر : پل ویلیام واکر چهارم (به انگلیسی: Paul William Walker IV)‏ (زاده ۱۲ سپتامبر ۱۹۷۳ – درگذشته ۳۰ نوامبر ۲۰۱۳) بازیگر آمریکایی بود. وی بیشتر به خاطر حضور در فیلمسریع و خشمگین مشهور است.

واکر که هنگام مرگ ۴۰ سال داشت، یکی از بازیگران اصلی سریال Fast and Furious بود که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. این بازیگر خوش سیما، صبح امروز به وقت تهران (بعد از ظهر روز شنبه به وقت کالیفرنیا) در منطقه سانتا کلاریتا واقع در شمال لوس آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا طی یک حادثه رانندگی کشته شد.

صفحه فیس‌بوک واکر نیز خبر درگذشت این بازیگر را تایید کرده و برای دوست‌داران وی نیز یک پیام اختصاصی منتشر کرده است. متن پیام این است:

با کمال تاسف و تاثر، خبر درگذشت پاول واکر را تایید می‌کنیم. پاول، بعد از ظهر روز شنبه هنگامی که قصد عزیمت به مقر اصلی انجمن خیره خود به نام Reach Out Worldwide را داشت، در یک تصادف رانندگی تراژیک جان خود را از دست داد. او سوار بر خودرویی بود که دوستش آن‌را می‌راند و متاسفانه هر دوی آن‌ها جان خود را از دست دادند.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که خودروی حامل این دو فرد، قبل از آن‌که به طور کامل در آتش بسوزد، به شدت با باجه پست یا درخت برخورد کرده بود. تا کنون هویت دیگر فرد کشته شده مشخص نیست، اما در گزارش پلیس آمده که هر دو سرنشین این خودرو، از دنیا رفته‌‌اند.

واکر که تا کنون در بیش از ۳۲ فیلم به ایفای نقش پرداخته، کار خود را به صورت حرفه‌ای از ۲۷ سالگی آغاز کرده بود.

اما بسیاری از دوست‌داران وی، او را به خاطر بازی در سری فیلم‌های سریع و خشمگین که در نقش «برایان اُ. کانر» و در مقابل «وین دیزل» که در نقش «دومینیک تورتو» ظاهر شد، می‎شناسند.

تصویر ابتدای این مقاله نیز، این دو بازیگر محبوب را در اوایل سال ۲۰۱۳ میلادی و هنگام معرفی سری ششم از سریال سریع و خشمگین، نشان می‌دهد.

چندی پیش واکر طی یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد که استودیوی سازنده این فیلم، تضمین کرده که حداقل هشت سری از آن را ساخته و روانه بازار کند. حال، با درگذشت واکر، سرنوشت سریال سریع و خشمگین نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش عصر ایران این هنرپیشه مشهور ۴۰ ساله هالیوود ۳۰ دقیقه پس از سوار شدن بر این پورشه قرمز رنگ دوستش در اتوبانی در شهر لس آنجلس در اثر تصادف شدید در همین پورشه درگذشت.

 

عکسی از لحظه وقوع تصادف و جسد پل واکر

عکس جسد پل واکر , عکس جنازه  پل واکر

paul-walker (2)

آخرین عکس پل واکر هنرپیشه مشهور آمریکایی که ۳ روز پیش در جریان یک تصادف مرگبار در لس آنجلس درگذشت، منتشر شد.

۶۶ دیدگاه‌ها

  1. خدا رحمتش کنه عاشقش بودم خیلی بازیگر خوبی بود حیف شد، روحش شاد و یادش گرامی

  2. حرفی باقی نمیمونه پاول واکر روحت شاد اما حیف رفتی اخر ام سرعت تو رو کشت😞

  3. سلام این هنر پیش واقعا تک یک یک هستش تو هر فیلمی بازی کن واقعا عالی ترین فیلم هستش و واقعا مرگ خیلی بدی داشته نباید اینطور میشد من واقعا دوستش داشتم هنر پیش خوش قیافه دلم براش تنگ میشه خیلی زود مرد لعنت به این روزگار اینم قسمتش این مرد مرگ قسمت ولی دلم واقعا سوخت نمیدونم دیگ واقعا باید بگم با اجازه 😢😢😢😢😢😢

  4. حیف شد خیلی ناراحت شدم خدا بیامرزتش صلوات

  5. اون واقعا یکی از بهترین بازیگرهای بود که من خیلی خیلی دوستش داشتم همیشه تو قلبمی خداحافظ و افسوس که چه کسایی میرن و چه کسایی هم میمونن.

  6. واااااااااای خدااااای من من اصلا باورم نمیشه مرده باشهههههه نههههههههههههههههه\\\

  7. خیلی بد شد من سریع خشن هشت هم نگاه کردم واقعا بدون وجود بریان اصلا فایده نداشت بنظر من هفت از هشت بهتر بود حیف که مرد من عاشقش بودم و هستم حیف شددددددد لعنتی چرا باید اون میمرد من خیلی وقته میدونم فوت کرده ولی یه لحضه به یادم افتاد بغضم میگیره واقعا یادم میاد روحش شاد صلوات

  8. فیلم سریع و خشن بدون این هیچی نیست

  9. واقعا مرد؟؟؟باورم نمیشه،

  10. لعنتی لعنتی لعنتی

  11. من تازه فهمیدم مرده حییف

  12. خیلی دوستت دارم همیشه تو قلبمی هر وقت به عکست نگاه می کنم بغض تو گلوم گیر می کنه روحت شاد

  13. لامبور گینی گالاردو

    توی این عکسا مدل موی فرق دارن باهم {قبل و بعد از تصادف}

  14. واقعن تاسف باره این عکسی که گذاشته اید ماله یه تصادف معمولی بود و صورته طرف رو بخیه زدن خوب شد ولی پل واکر تو آتیش ماشینش سوخت روحش شاد

  15. مهم نیس عکس واقعیه یا نه.مهم اینه که سریع و خشن ۸ بی برایان شد و اون دیگه بینشون نیس.
    ما دلمون براش تنگ میشه.
    برا شادی روحش هر چی کرمته بفرس.

    • وای خدایا اصلا باورم نمیشه بازیگر محبوب من خیلی دوستش داشتم لعنت به این دنیا این دیگه چه جورشه
      ای کاش هیچوقت اسمشو تو گوگل تایپ نمیکردم ونمیدیدم
      که مرده روحت شاد سریع وخشن هشت بی تو اصلا جذاب نیست.😔😔😭😭😭😭😭😭

  16. پاول واکر همیشه و همیشه تو قلب همه جا داره , خدا بیامرزتش …آدم باید همیشه احتیاط کنه …یا علی

  17. خیلی بازیگر خوبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.